Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft er een Duits adres ?

Comment

• Ik ken wel iemand net over de grens bij enschede ong

Comment

• Heb setje Borbet B gewonnen beetje impulsief, zag later pas dat ie niet buiten Duitsland verstuurd....

Bestaat die "huifkar" nog?

Comment

• Dat is dus een beetje riskant nu haha

Comment

• Originally posted by Suburuuh View Post
            Dat is dus een beetje riskant nu haha
            Nee hoor, moet alleen ff een Duits adres hebben die ze doorstuurd...

Impulsief gedrag achterhaald me ... Lol

Comment

• Originally posted by Suburuuh View Post
              Dat is dus een beetje riskant nu haha
              haha hij doet zn username inderdaad eer aan

vraagje: wat vinden jullie een schappelijke prijs voor het laten spuiten van 4 harten?
              zijn al voorbewerkt, enkel het gronden en spuiten.

Comment

• Als ik ze gewoon in redelijke staat aanlever vragen ze.hier.op de.hoek 30 euro per velg. Is dan redelijk gespoten, niet super maar ook niet slecht. Ik zou als.je echt een topproduct wil ong. 50 per velg.rekenen.

ligt ook aant model he.. tsjes biiv. Kosten meer omdat al die gaatjes.opschuren best wat tijd kost
                Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Ja het gaat om die Breyton harten dus redelijk vlak. Ik had eerst een adresje waar ik ze altijd liet spuiten maar daat gaat niet meer dus had een prijsopgave gedaan en die rekenen 25 eu per hart. Lijkt me we redelijk dan..

Comment

• Originally posted by Twannnd View Post
                    haha hij doet zn username inderdaad eer aan

vraagje: wat vinden jullie een schappelijke prijs voor het laten spuiten van 4 harten?
                    zijn al voorbewerkt, enkel het gronden en spuiten.
                    Wilde ik ook net neertikken *lol*.

Mmm, het liefst bewerkt de spuiter zelf de laatste fases voor optimaal resultaat.
                    Edit je hebt al een indicatie zie ik... Dacht zelf tussen 200/300€ totaal afhankelijk van het gewenste resultaat.
                    Last edited by Suburuuh; 01-10-2014, 04:31 AM.

Comment

• Alex stuur een mailtje naar dr al, die heeft dat vorige voor mij ook gedaan
                      Floccinaucinihilipilification

Comment

• Originally posted by P78 View Post
                        Alex stuur een mailtje naar dr al, die heeft dat vorige voor mij ook gedaan
                        Heb al andere oplossing.....
                        €125,- vind ik veeeelste gortig...

Comment

• Of je plakt even een Espace body op een Lexus LS400 onderstel:

je moet er maar opkomen

i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Tja hoe kom je er op???? Zie daar niet zo veel pro's in imho...

Comment

• Originally posted by mayhem View Post
                              Caddy, in die dikke kleur bruin (geen idee hoe die kleur heet, maar hij is fucking tof)

De SW sticker ging de afgelopen 2 edities van DMPD zo achterlijk hard . voor 8 fucking euro.
                              1 sticker produceren is centenwerk, gouden handel dat drukwerk.

Ben ik het niet geheel mee eens.
                              Als je met fatsoenlijk materiaal plot dan ben je aan materiaal +machineonderhoud al 0,50 kwijt. Tel daar bedrijfskosten een uurloon bij op en dan is zon sticker toch wat duurder dan je denkt.

ik ben zelf kleinschalig/hobbymatig. Mijn inkoop van materiaal ligt veel hoger en ik moet het ook doen met middelen die ik heb. Als ik op een grote sticker eens 2/3 euro pak dan is het veel.

Ik weet niet hoe het met jou zit maar bij mij is een paar euro per sticker echt geen gouden handel.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Overigens is 100 stickers produceren wel relatief goedkoop.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

Working...
                                X