If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Als ik ze gewoon in redelijke staat aanlever vragen ze.hier.op de.hoek 30 euro per velg. Is dan redelijk gespoten, niet super maar ook niet slecht. Ik zou als.je echt een topproduct wil ong. 50 per velg.rekenen.
ligt ook aant model he.. tsjes biiv. Kosten meer omdat al die gaatjes.opschuren best wat tijd kost
Ja het gaat om die Breyton harten dus redelijk vlak. Ik had eerst een adresje waar ik ze altijd liet spuiten maar daat gaat niet meer dus had een prijsopgave gedaan en die rekenen 25 eu per hart. Lijkt me we redelijk dan..
vraagje: wat vinden jullie een schappelijke prijs voor het laten spuiten van 4 harten?
zijn al voorbewerkt, enkel het gronden en spuiten.
Wilde ik ook net neertikken *lol*.
Mmm, het liefst bewerkt de spuiter zelf de laatste fases voor optimaal resultaat.
Edit je hebt al een indicatie zie ik... Dacht zelf tussen 200/300€ totaal afhankelijk van het gewenste resultaat.
Caddy, in die dikke kleur bruin (geen idee hoe die kleur heet, maar hij is fucking tof)
De SW sticker ging de afgelopen 2 edities van DMPD zo achterlijk hard . voor 8 fucking euro.
1 sticker produceren is centenwerk, gouden handel dat drukwerk.
Ben ik het niet geheel mee eens.
Als je met fatsoenlijk materiaal plot dan ben je aan materiaal +machineonderhoud al 0,50 kwijt. Tel daar bedrijfskosten een uurloon bij op en dan is zon sticker toch wat duurder dan je denkt.
ik ben zelf kleinschalig/hobbymatig. Mijn inkoop van materiaal ligt veel hoger en ik moet het ook doen met middelen die ik heb. Als ik op een grote sticker eens 2/3 euro pak dan is het veel.
Ik weet niet hoe het met jou zit maar bij mij is een paar euro per sticker echt geen gouden handel.
Comment