If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nee bestaande kleur inderdaad.. Gewoon Ral Is wel het makkelijkste met bijspuiten e.d. ook. Lijkt inderdaad aardig veel op jouw kleur! Maargoed, uniek ben je nooit wat dat betreft. Als Ro84 zn velgen klaar zijn komt er weer een nieuwe fotoshoot met een man of 4 van t clubje
Geen idee? Kan dat? T liefst heb ik gewoon die originele zwarte dop met int wit OZ erop.. De enige die ik weet te vinden vraagt per 4 180 euro. Dies wijs
Klopt, Ro84 gaat inderdaad op Futura's.. Worden custom 3 piece met diepere buitenring
Keb ze vandaag ook even gepast.. Ik ben er redelijk enthousiast over. Staat toch dondersgoed! Misschien achter toch nog een klein spacertje, en dan hopen dat achter genoeg stretch op zit om m net buiten de kassen te laten vallen
Voor de geïnteresseerde vid van mijn WRX... (watch in HD)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=i5qXW3x0-HQ"]Suburuuh's USDM Stanced Dutch Subaru Impreza WRX Bugeye on WORK XD9 18x10's - YouTube[/ame]
Verder inmiddels 18x8J velgen aangeschaft en er vandaag Toyo Proxes R888 rubber om laten leggen voor het circuit gebeuren. Binnenkort maar eens monteren en picca's schieten.
Comment