Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lol loekie

heb ik allang gerapporteerd hoor

en rolfts, ik weet dat we een gelijkaardige taal praten, maar met dat laastse zinnetje heb ik toch problemen hoor

Floccinaucinihilipilification

Comment

• Originally posted by P78 View Post
      lol loekie

heb ik allang gerapporteerd hoor

en rolfts, ik weet dat we een gelijkaardige taal praten, maar met dat laastse zinnetje heb ik toch problemen hoor

+1
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Zo!

Comment

• Laat mij maar autisten met mijn touchscreen toetsenbord en retarded zins opbouw.

Comment

• Originally posted by Rolfts View Post
            Laat mij maar autisten met mijn touchscreen toetsenbord en retarded zins opbouw.

Comment

• Hahaha... Ze moeten "gebroederlijk" omlaag!

Comment

• Originally posted by mieppii44 View Post
                nou eindelijk men wielen eronder.. na 6 weken bij de spuiter te hebben gelegen..
                weet alleen nog niet of ik men voorste velgen breder ga maken of andere adapters ertussen steek, vind ze vergeleken met achter net te ver naar binnen vallen.. dus als iemand nog 35mm RH adapters weet van 5x100 naar 5x112

achter alles al ertussen uit, stelring, rubber.. maar eigenlijk nog niet laag genoeg.. en voor moet ik ook ff aan de gang want stelring zit muurvast.. dit is het resultaat van het weekend.
                laat ff wete hoe je erover denk!

Ziet er netjes uit man. Voor zou inderdaad wat breder mogen maar kleurkeuze is dik!

Comment

• Originally posted by Riskant View Post
                  Hahaha... Ze moeten "gebroederlijk" omlaag!
                  Ja jung na de vakantie heb ik weet geld om te verdampen :p

Comment

• The Buccaneer – een 3D-printer voor thuisgebruik met eenvoudige cloudsoftware en een kostprijs van 350 euro – gooit hoge ogen op crowdfundingsite Kickstarter. Het toestel wordt in december 2013 gefabriceerd en in april 2014 verkocht.

Pirate 3D

3D-printing belooft de technologie van de toekomst te worden, maar het is voorlopig nog wachten op een 3D-printer voor thuisgebruik die tegelijk gebruiksvriendelijk én goedkoop is. Een startup uit Singapore – Pirate 3D - lijkt dit te gaan waarmaken. Zijn Buccaneer-printer kost nog geen 350 euro en gooit alvast hoge ogen op de crowdfunding-site Kickstarter.

The Buccaneer – bedacht door drie universiteitsstudenten – wordt geassembleerd geleverd, heeft een design in Apple-stijl, kan gekoppeld worden aan een computer of een mobiel Android- of iOS-toestel, is uitgerust met WiFi en beschikt over eenvoudige cloudsoftware waarmee je zowel eigen creaties als objecten uit Pirate 3D’s eigen shop uit de 3D-printer kunt laten rollen. De printer moet 447 dollar (een zuinige 350 euro) gaan kosten. Voor bijkomende cartridges (plasticpatronen) moet je 12 dollar (9 euro) neertellen. Met één cartridge kan je 300 gram aan plastic afdrukken.

Pirate 3D doet een beroep op de gebruikers van crowdfundingsite Kickstarter om het geld bijeen te sprokkelen dat nodig is om de 3D-printer te kunnen produceren. Het bedrijf stelde 100.000 dollar voorop (zo’n 75.000 euro). Deze som werd al na tien minuten binnengehaald. Met nog 24 dagen te gaan, is er op het moment van schrijven 654.219 dollar (ongeveer 500.000 euro) ingepompt. Er bestaat dus nog weinig twijfel dat The Buccaneer daadwerkelijk op de markt zal komen.

De productie van de eerste 500 exemplaren staat gepland voor december 2013, de levering voor april 2014. De verzendkosten van het ding lopen vanwege zijn gewicht van 10 kilogram wel op tot 100 dollar.
                    dit gaat hard

Comment

• [ame="http://www.youtube.com/watch?v=wOiLyDA3H5w"]When you take a shower at someone else's house - YouTube[/ame]

Comment

• joepie eindelijk mn 25mm spacers binnen, nu vallen ze prima achter

Comment

• @p78, danku! adapters is niet anders he. Anders passe men wielen nie zo best

@rallyePug, bedankt man! Ben der zelf ook super blij mee alleen adapters dikker als 30mm van rh zie je bijna niet voorbij komen op MP ofzo.. en 2 andere randen a 110 euri per stuk vind ik ook weer zo wat..

Comment

• Tadaaaaa! Vandaag afwerken en op zoek naar centercaps..
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• ahhh this is where P78 comes from lol!

those Mitos look good!
                              IG @RobthaBavarian

Comment

• Haha Rob&Co ...

Do you even understand dutch?

Comment

Working...
                                X