Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er goed uit die Passat, die schijven vullen de velg mooi.

@suburuuh inderdaad weitec verlaging setje met achter 1 coil eraf geslepen en wat de banden betreft hou ik nou eenmaal van die dikke look en met mijn rijstijl (en 220pk zonder traction control) glijd 235 breed achter veel te snel.

Comment

• @ DDM, ben er mee bezig, dus soon

@ Bra1nl3ss, owkee, lekker smeren op de weg dus met de beemert!

Comment

• Oké, ik zie het wel verschijnen!

Ik ben het trouwens helemaal zat met m'n carburateur (al maanden gezeik mee), dus ik ga deze vervangen door een set motorfietscarburateurs. Zal het hier niet helemaal gaan uitleggen, maar deze zijn simpeler en geven een beter mengsel/meer flow (meer vermogen), dus dat zie ik wel zitten.
        Ik zal er hier ook wel een beetje verslag van doen, ondanks dat het geen wielen/verlaging betreft. Dit moet écht eerst gebeuren voordat ik aan velgen begin, want m'n auto moet wel rijden, anders slaat het ook helemaal nergens op om honderden euros aan velgen uit te geven. Overigens lijkt het er nu qua geld op dat ik wel zeer binnenkort aan m'n velgen kan beginnen, hoop het iig deze zomer nog af te hebben.

Comment

• Doe maar uitgebreid verslag hoor

Comment

• Diesel, supernette bak jonge!!
            Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Originally posted by iloow View Post
              Diesel, supernette bak jonge!!
              THX ik doe mn best

Comment

• Ik ben benieuwd naar die ombouw, goed gedaan ziet dat er bruut uit.

hieronder de cbr1100 carbs op de e21 van Hakhawk hier op SW

Comment

• Precies, zo moet het bij mij ook ongeveer worden. Ik ga wel proberen ipv rubberen slangen echte buizen te gebruiken, en het geheel nog wat korter te houden. Bij mij zit de rembekrachtiger gewoon achter het pedaal in plaats van tegen de voorkant aan zoals bij deze, dit is een rechtsgestuurde E21.
                  Ik wil er kelken op met sokjes, geen groot filter ofzo.

Comment

• Nice, zoals ik al zei als het goed gedaan word staat het zeer bruut en zo te horen ga jij het goed doen.

Comment

• Lekker hoor, had op me derby ook eerst motorcarbs maar dat verliep niet naar wens toen overgestapt naar webers.
                      Eerst het blok gereviseerd, webers er op en heel even plezier er van gehad. Heb later alles overgezet in een golf 1.

(opbouw foto's)

Comment

• Hier mijn vid (eindelijk! *kuch*)

Niet veel spannends, was erg laat daar, maar toch

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=NjohoGjTNVY]Wangan Warriors meets 7tune[/ame]

Mzzl
                        Last edited by Suburuuh; 06-15-2012, 04:28 PM.

Comment

• cool filmke

op je spiegel gemonteerd?
                          Floccinaucinihilipilification

Comment

• Als er één buiten zou zitten wel *lol*, nee op het dak!

Comment

• Just 'cruisin'...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Fyvt3ulVv8o]Dutch Country Roads[/ame]

Greetz
                              Gerben

Comment

• Goed...
                                Ook ik ben best een tijdje afwezig geweest,maar dan vooral omdat ik het veel te druk heb gehad met sleutelen en inmiddels ook weer rijden met de Turbo 8)

Inmiddels heb ik motorisch weer ene paar leuke mods gedaan,zo zit er nu bijna overal siliconen slang op,en is er een dumpvalve gemonteerd.
                                Kwa onderstel is er niets gebeurd,hij is laag zat

Binnenkort 200pk chip erin,en beginnen met pasmaken van een Evo voorbumper(dit model,origineel alfa)

Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                                Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                                Fiat Panda 1,2 Dynamic

Comment

Working...
                                X