If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Als je veer achteraan 1" korter is dan je vorige, zakt je auto dan met 2"? Iemand zei dit op een engels forum, maar ik kan er niet uit waarom dat zo is. Niemand sprak hem tegen in ieder geval..
Gaat dan om een systeem met aparte veer en demper, dus geen coilover. T zou wel nice zijn
Als je veer achteraan 1" korter is dan je vorige, zakt je auto dan met 2"? Iemand zei dit op een engels forum, maar ik kan er niet uit waarom dat zo is. Niemand sprak hem tegen in ieder geval..
Gaat dan om een systeem met aparte veer en demper, dus geen coilover. T zou wel nice zijn
Ligt aan de veerkracht, maar ook aan de plaats van de veer t.o.v. het wiel. Als de veer ver naar binnen zit kan ik me best voorstellen dat de verlaging groter is dan de lengteverandering van de veer. 2x zo groot lijkt me wat veel, maarja bij mijn auto zitten veer en demper gewoon in één, vlakbij het wiel.
Niet direct iets met Stance, maar we zijn een forum gestart voor VAG-enthousiasts, het is nog wel in opstart, dient nog van de verzorgde layout voorzien te worden... maar we kunnen alvast al beginnen erop posten... vagforum.be dus! ;-)
Niet direct iets met Stance, maar we zijn een forum gestart voor VAG-enthousiasts, het is nog wel in opstart, dient nog van de verzorgde layout voorzien te worden... maar we kunnen alvast al beginnen erop posten... vagforum.be dus! ;-)
Heb mij voorgesteld met de oude dame tss al dat jong geweld
Comment