Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zie een hoop Wangan auto's. Alex, ow dát deed je ipv poetsen lol.

    Comment


    • @gino heb jou niet meer gezien, je mx5 was wel dik man.

      mn broertje is nog een filmpje in elkaar aan het knutselen, zal van de week wel online staan.

      Comment


      • Lijkt het alleen maar, of was het wat kleiner opgezet als DMPD bij de Enka?
        (over wangan kan ik niet oordelen, nog niet op meet van hun geweest)

        Scene-whore

        Comment


        • haha bij de DMPD afdeling stonden denk ik +- 30 auto's. ze hadden in principe een klein terrein en zelfs dat was leeg.

          Comment


          • Alles voor die scčne points Bitches!!!!

            Maar idd. last minute een meeting veranderen doet het niet goed...
            Was wel een goeie sfeer , en gezellig...
            Als de zon niet achterwege bleef was het een stuk succesvoller geweest..

            Comment


            • Whahahahha @ Robin zn krijtjes kunst op jouw scherm lex xD

              Replica en Lenzo
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Vond het ondanks het klotenweer een mooie dag, weinig rare stunters en lawaaimakers gezien. Vrij veel nette auto's en een vriendschappelijk sfeertje.
                Locatie vond ik top (mooier dan de Enka) ookal was er indoor weinig te beleven.
                Selectie was matig (stond toch echt wel mooi/net spul op de parkeerplaats wat perfect op het terrein had kunnen staan (wat een beetje kaal en leeg leek zo).

                Dumpd was een aanfluiting, wat er stond was wel mooi maar het was zo weinig en wel heel erg afgelegen.

                Drukte viel mij sowieso tegen, al had ik heel erg het gevoel dat dit kwam door het weer en de keuze aan andere evenementen (LayLow, Mimms, Born?)
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Ik ben gister in Born geweest, daar was de opkomst ook niet echt geweldig ondanks dat het weer goed was.
                  Visit my photo page

                  MWPhotography

                  My sw thread
                  Funfer Business

                  Comment


                  • Lay Low in belgie was ook afgelopen zondag, daar was t dan weer kneutertje druk wat ik hoorde

                    Scene-whore

                    Comment


                    • Nog mensen van hier die aankomende zondag naar EuroSunday gaan?
                      Visit my photo page

                      MWPhotography

                      My sw thread
                      Funfer Business

                      Comment


                      • Waar is dat? En word t daar druk?
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

                        Comment


                        • In Lommel, schijnt altijd wel dikke meet te zijn. Ik denk niet dat k er heen ga omdat ik een druk weekend heb.

                          @Sander: Vond die USlights zo vet bij jou staan, heb ze ook maar ffies besteld haha

                          Comment


                          • Lommel inderdaad, net over de grens bij Eindhoven. Ik ga er in ieder geval wel heen.
                            Helaas zonder lucht op de achteras..

                            Verdomme meer dan een maand geleden besteld zodat het zeker op tijd binnen zou zijn..
                            Wou het er voor uiterlijk voor Eurosunday onder hebben zitten. Zou ook makkelijk gaan met de geadverteerde levertijd van 2 weken..
                            Als ik 't belletje van vanaaf mag geloven hoef ik er niet op te rekenen dat het deze week opgehaald kan worden..

                            Zitten inmiddels goede 3/3,5 week over de beloofde levertijd

                            Scene-whore

                            Comment


                            • Originally posted by Twannnd View Post
                              In Lommel, schijnt altijd wel dikke meet te zijn. Ik denk niet dat k er heen ga omdat ik een druk weekend heb.

                              @Sander: Vond die USlights zo vet bij jou staan, heb ze ook maar ffies besteld haha

                              Nice, gaat dik staan!
                              Facebook Sander Zuurbier
                              Instagram sanderz28

                              Twingo RS

                              Comment


                              • Zou wel naar een meet willen maar de Saxo gaat voorlopig nog even nergens naartoe,

                                Misschien kunnen jullie me uit de brand helpen, het probleem heeft zich net 10 minuten geleden voorgedaan.

                                Onderweg na huis hield de saxo zich ineens enorm in. ik liet hem toen uitrollen en in de tussentijd viel hij al uit. Toen ik eenmaal aan de kant stond wou hij moeilijk aan en begon hij te puffen en hijgen. Het blok bleef alleen aan als ik meer gas gaf maar dan blijft ie wel puffen en knallen (wat duid op een slechte ontbranding).

                                Ondertussen stonden ook de lampjes van de olie, handrem en batterij ineens aan. Na een vluchtige blik in het donker zaten de polen stekkers gewoon op de accu dus dat was hem niet. Verder stonk hij nogal naar rotte eiren, waarvan ik weet dat het bij de auto van m'n ouders (Renault Scenic) duidde op de bobine.Laat ik er ook bij zeggen dat ik nauwelijks vering heb en dat een drempel of kuiltje in de weg voor flink wat gestuiter zorg. Misschien dat dit voor problemen zorgde in de ECU ofzo?

                                Moet hem op de eenof andere manier ff in eerbeek zien te krijgen; kan daar tenminste in alle rust mee aan de gang.


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X