Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja,ik snap wat je bedoeld.
    Ik ben ook in de eerste plaats een auto liefhebber,en daarna een alfa man.
    Vooral op clubevenementen merk je weleens dat er een verschrikkelijke anti andere merken sfeer hangt.
    We hebben ook weleens de grap gemaakt over de gemiddelde alfa forum bezoeker,dat er een standaard stijltje is,bumpers eraf,gele carello's erin,tanje omlaag en ronals eronder

    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

    Comment


    • ben het gedeeltelijk met je eens Vladi, tuurlijk moet je een auto voor je zelf bouwen maar als jij al je vrije tijd e.d erin hebt zitten is ook wel eens leuk om je creatie te showen op een meet.

      Comment


      • Eindelijk van de meegespoten bumpers wielranden en deurlijsten af, alles mat gedipt.





        Visit my photo page

        MWPhotography

        My sw thread
        Funfer Business

        Comment


        • Ding is wel een stuk opgeknapt hoor
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • Dat zwart doet de Golf goed!

            Voor wat betreft de 'discussie'....

            Als ik terug kijk voor mijzelf op de WRX, was het niet echt een 'build' imho.
            Daar in tegen heb ik alles gewijzigd naar hoe ik het wilde, niet naar de ideeën van een ander!
            Dat ik dan tot 3x toe gevraagd wordt voor een shoot, deed mij goed.
            Maar als het niet was gevraagd, had ik het ook goed gevonden.
            Elke keer als ik naar de WRX keek, of er in ging rijden, gaf het mijzelf een kick.
            Dáár gaat het om. En of het nu de zoveelste A6 is die 'plat op zunne bakkes' ligt of het een 75 Turboooo is, evenveel enthousiasme van mij kant. Maar ik zal de 75 in dot voorbeeld nader gaan bekijken, puur omdat het meer uniek is. Dat trekt mij wel enorm aan de laatste tijd merk ik aan mijzelf.

            Daarom vind ik de 'baaz'n bak Merc' ook zo gaaf om nog een willekeurig voorbeeld aan te halen.

            Comment


            • Gerben,serieus,dit is zo'n grote veer dat ie bijna zeer doet aan mn reet

              Ook voor mij geld,bouwen doe ik voor mezelf,maar dit soort complimenten zijn natuurlijk altijd leuk.

              Golfje is trouwens best wel opgeknapt,nu nog een setje platte deksels scoren voor je azevs

              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • Het was een donsveertje. Om de pijn te verzachten whahaha.

                Comment


                • How bout a courtesy lick?

                  Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                  Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                  Fiat Panda 1,2 Dynamic

                  Comment


                  • Originally posted by Suburuuh View Post
                    Dat zwart doet de Golf goed!

                    Voor wat betreft de 'discussie'....

                    Als ik terug kijk voor mijzelf op de WRX, was het niet echt een 'build' imho.
                    Daar in tegen heb ik alles gewijzigd naar hoe ik het wilde, niet naar de ideeën van een ander!
                    Dat ik dan tot 3x toe gevraagd wordt voor een shoot, deed mij goed.
                    Maar als het niet was gevraagd, had ik het ook goed gevonden.
                    Elke keer als ik naar de WRX keek, of er in ging rijden, gaf het mijzelf een kick.
                    Dáár gaat het om. En of het nu de zoveelste A6 is die 'plat op zunne bakkes' ligt of het een 75 Turboooo is, evenveel enthousiasme van mij kant. Maar ik zal de 75 in dot voorbeeld nader gaan bekijken, puur omdat het meer uniek is. Dat trekt mij wel enorm aan de laatste tijd merk ik aan mijzelf.

                    Daarom vind ik de 'baaz'n bak Merc' ook zo gaaf om nog een willekeurig voorbeeld aan te halen.

                    haha nice

                    maar ja zo zit het wel een beetje, en dat is wat de scene in Nederland zeker mist.
                    zoals met die achterlijke 'dapper' stickers bijvoorbeeld. Helemaal de shit in Amerika en hier rijdt inmiddels elke sjonnie ermee.

                    Comment


                    • dapper: ` dap - per
                      bijvoeglijk naamwoord en bijwoord

                      geneigd riskante zaken aan te durven pakken; geen angst tonend bij (dreigend) gevaar

                      dapper: Met veel moed en durf, onverschrokken.

                      dapper: heldhaftig, kloekmoedig, manhaftig, fier, flink, kloek, koen, manmoedig, moedig, stoutmoedig


                      Tja..... Ik weet het zo nog niet hoor (maar het valt mij ook op her en der).
                      Last edited by Suburuuh; 04-27-2014, 12:27 AM. Reason: Text error

                      Comment


                      • zo weer thuis van Wngn x Dmpd. was een nat dagje maar prima vermaakt.

                        Comment


                        • Opkomst was niet bijzonder, maar was wel gezellig. Geweldige auto Twan!
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

                          Twingo RS

                          Comment


                          • Ja dikke auto twan! En wat een tyfus weer, wel hadden we een mooi plekje met de roadstercrew

                            Comment


                            • Alex poetsen jonguh! Lol

                              Jammer dat ik no car heb én dan nog niet kon. In 2015 weer eens wat langs gaan hopelijk.

                              Comment


                              • wngn vs dmpd











                                Facebook Sander Zuurbier
                                Instagram sanderz28

                                Twingo RS

                                Comment

                                Working...
                                X