Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Vladi View Post
    Dat mag ik hopen, anders kan ik ook wel thuis blijven.

    JDM houd in dat iets geleverd is voor de Japanse markt, de meeste Japanse auto's die hier rijden zijn geleverd voor de Europeesche markt, dat is EDM.
    Dat jij als Bimmerfahrer dat nog niet weet kan ik snappen, maar hoeveel gasten die in een Jap rijden dat niet snappen is echt triest.

    l
    Het ging mij meer om te zeggen dat je geen japanner hoeft te hebben voor die meeting, dacht gooi er een afkorting in

    overigens begint het bij mij altijd te jeuken als iemand het heeft over ..j brede velgen heeft, die hele fokking j heeft niets met de breedte te maken. velgenbreedte is in inch.
    Facebook Sander Zuurbier
    Instagram sanderz28

    Twingo RS

    Comment


    • Ja ik maakte die fout ook altijd, vanaf nu geen J meer!

      Comment


      • Originally posted by P78 View Post
        toevallig had die kerel er van wheeler dealers er een gekocht

        zo goed als perfecte staat voor 5000£
        Helaas zegt dat bij een Engelse niet zoveel.
        Er zijn talloze RXen uit de UK gehaald , voor `weinig´ met een zogezegd goede motor.. nog geen 3 weken hier en tijd voor een rebuild.

        Comment


        • FD motoren zijn ook gevoelig he, ik vind persoonlijk een fc mooier met de juiste mods!

          Comment


          • Het is inderdaad wel een motor met een handleiding waar je je aan moet houden om ellende te voorkomen.

            Comment


            • Gino ga jij alleen met een kappersklik daarheen of touren er nog meer die kant op? ziet er naar uit dat m'n maten echte VAGfaggots worden want ze zijn bang dat het een honda meet is ik al uitleggen van niet maar kan wezen dat ik anders alleen die kant op rij

              btw, didn't know van die .J velg breedte. waar halen ze dat dan vandaan dan? zal 't voortaan wel gewoon inch noemen


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • óh lol. kan merken dat ik veel te veel buiten kantoor ben te vinden laatste tijd...

                Ik zal niet aanwezig zijn op de meet. De reNooit is niet om aan te zien (fb-ers weten waarom) en de Benz heeft last van karma...

                Over Benzen gesproken, wie maakt deze af?

                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • als hij zo goed gemaakt is als de adv. geschreven is

                  blijf ik er mooi van weg lol
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Ik koop andermans projecten niet en ik spaar voor andere dingen.

                    was anders wel een grappig project geweest.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                      Gino ga jij alleen met een kappersklik daarheen of touren er nog meer die kant op? ziet er naar uit dat m'n maten echte VAGfaggots worden want ze zijn bang dat het een honda meet is ik al uitleggen van niet maar kan wezen dat ik anders alleen die kant op rij

                      btw, didn't know van die .J velg breedte. waar halen ze dat dan vandaan dan? zal 't voortaan wel gewoon inch noemen
                      Ja ik ga met een paar vrienden die kant op, en bij de mac meeten we met roadstercrew (allemaal mx'en) en van daaruit die kant op om bij elkaar te staan. Dus niet alleen honda meet! haha

                      Jij gaat dan op het dumpd terreintje staan?

                      Comment


                      • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                        Gino ga jij alleen met een kappersklik daarheen of touren er nog meer die kant op? ziet er naar uit dat m'n maten echte VAGfaggots worden want ze zijn bang dat het een honda meet is ik al uitleggen van niet maar kan wezen dat ik anders alleen die kant op rij

                        btw, didn't know van die .J velg breedte. waar halen ze dat dan vandaan dan? zal 't voortaan wel gewoon inch noemen
                        J is de vorm van de rand van de velgen, daar komt het vandaan.
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • Die reacties van mensen ook.

                          "Dus het is niet alleen een Japanse meeting? #aanwezig (mits toegelaten) met mijn *insert random niet japans merk* !"

                          Blijf het jammer vinden dat mensen niet gewoon uit autoliefhebberij handelen maar dat ze persé met hun auto ergens moeten staan om zichzelf op de borst te kloppen, die mensen missen zoveel gruwelijke evenementen ze weten niks.
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • Originally posted by Vladi View Post
                            Die reacties van mensen ook.

                            "Dus het is niet alleen een Japanse meeting? #aanwezig (mits toegelaten) met mijn *insert random niet japans merk* !"

                            Blijf het jammer vinden dat mensen niet gewoon uit autoliefhebberij handelen maar dat ze persé met hun auto ergens moeten staan om zichzelf op de borst te kloppen, die mensen missen zoveel gruwelijke evenementen ze weten niks.
                            Een grote groep mensen bouwt hun auto naar smaak van anderen om erkenning of om erbij te horen.... bouw je auto naar je eigen smaak en fuck de bullshit. Vooral in de vagscene valt het heel erg op, als je een keer wat anders doet word je uitgekotst.
                            Facebook Sander Zuurbier
                            Instagram sanderz28

                            Twingo RS

                            Comment


                            • En toch vinden we het allemaal stiekum hartstikke leuk om complimentjes te krijgen op onze auto's

                              Maar,inderdaad,steeds meer zie je mensen die weer hetzelfde bouwen om er maar bij te horen.

                              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                              Fiat Panda 1,2 Dynamic

                              Comment


                              • Originally posted by brolli21 View Post
                                En toch vinden we het allemaal stiekum hartstikke leuk om complimentjes te krijgen op onze auto's

                                Maar,inderdaad,steeds meer zie je mensen die weer hetzelfde bouwen om er maar bij te horen.
                                Tuurlijk waardeer ik elk compliment, maar ik zit niet in de hobby voor de complimenten of om perse met mijn eigen auto op een evenement te staan.

                                of we nou iets is van de Opel, Citroen, Fiat Abarth, Chevrolet of Volvo club in de buurt ga ik altijd even kijken als ik er van weet.
                                Ik hoef niet persé vooraan te staan of kijken naar mn eigen merk alleen.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X