Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De beste wensen iedereen!
    Visit my photo page

    MWPhotography

    My sw thread
    Funfer Business

    Comment


    • All the best lows wished for 2014!

      Dat iedereen maar weer lekker kan genieten van het houden, verbouwen en douwen?!.

      Ik kijk vooruit en al duurt het nog even, er komt een nieuw stance2work on project voor mij aan in 2014 en daar kijk ik enórm naar uit. Het idee dat ik daarna weer iedere dag kan gaan genieten en rustig kan gaan modificeren, makes me so happy.

      Mzzl

      Comment


      • Vandaag me wat geamuseerd in de motorruimte.
        Powerrohr en een K&N 57i gestoken, beugelke uit inox gelast en het vacuüm aangepast, nu nog het vaccuüm van de rembekrachtiger en de jet is er klaar voor benzinerail en drukregelaar ga ik nog even mee wachten



        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

        Comment


        • Beste wensen iedereen....

          Mogen het maar een laag 2014 worden voor iedereen!

          Comment


          • hb24, de eerste die weer aan het modificeren is gegaan in 2014!

            Naar dit filter ivm de in aantocht zijnde carb ombouw?

            Comment


            • Originally posted by SanderZ View Post
              Iedereen alvast een geweldig uiteinde en een goed jaar vol stance gewenst. I'm gonna get waisted tonight....
              En ben je lekker getailleerd?

              Beste wensen iedereen!

              Comment


              • Originally posted by RallyePug View Post
                En ben je lekker getailleerd?



                HB, hoe zit dat met zo'n powerrohr? Word het geluid dan versterkt ofzo? Ik hoor het steeds vaker, maar nog nooit het verschil gehoord tussen met of zonder.


                Is van Bonrad ofzo toch?
                Check us out @ Facebook: Flatworx

                Comment


                • Beste wensen jongs, gvd drukke dagen.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Beste wensen allemaal,
                    Post eigenlijk nooit wat hier, maar dit vond ik wel geinig.

                    Voor de ekte SW fans kan je bij Chasin' sweaters kopen met de BMW radrod van Mike op de voorkant


                    BMW e30 323i '83

                    Comment


                    • beste wensen nog jongens hoop dat iedereen zich goed vermaakt heeft.
                      de vroege uren van het eerste jaar kan ik me nie meer herinneren dus zie het maar als geslaagd

                      heb nog een S|W shirtje liggen maar dat vest van Chasin' is best gaaf.


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Die Chasin trui is best dik ja.

                        Comment


                        • Originally posted by Suburuuh View Post
                          hb24, de eerste die weer aan het modificeren is gegaan in 2014!

                          Naar dit filter ivm de in aantocht zijnde carb ombouw?
                          Nee, iets kalere motorruimte en een iets betere gasrespons en ga de carbu's bijhouden voor een andere blok

                          Iloww: powerrohr zorgt er voor dat ge zogezegd geen luchtwervelingen hebt naar de gasklep toe, ikzelf vind het gewoon strakker ogen
                          Last edited by hb24; 01-02-2014, 07:11 AM.
                          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                          Comment


                          • Originally posted by JohnD View Post
                            Beste wensen allemaal,
                            Post eigenlijk nooit wat hier, maar dit vond ik wel geinig.

                            Voor de ekte SW fans kan je bij Chasin' sweaters kopen met de BMW radrod van Mike op de voorkant

                            Vraag me af of Mike hier zelf van af weet... Anders had er denk ik wel LowlyGentlemen op gestaan


                            Oh en beste wensen uiteraard aan iedereen!
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • zal toch enige copyright op zitten ja; helemaal in 'merica. heb je zo een rechtzaak aan je broek



                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • Sowieso, de foto's zijn copywriten, de gebruikte foto is een gecropde versie van een foto in de repo van deze wagen.

                                Jou gemaakte foto's zijn sowieso van jou, en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.

                                Comment

                                Working...
                                X