Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dan toch wel E60 aftermarket verlichting met van die audi ledjes en rode of groene angeleyes toch he?

    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

    Comment


    • hardstikke premium toch XD


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Hoeveel stiekeme mofo's zouden er nu mee zitten lezen?

        Denk dat het er minimaal 3x zoveel zijn als dat er hier actief zijn....

        Comment


        • Er zijn meer heumeu's die met een sticker rondrijden en het forum zelf niet eens kennen dan lui die hier het forum lezen zonder account.

          Comment


          • Originally posted by GinoGJ View Post
            Er zijn meer heumeu's die met een sticker rondrijden en het forum zelf niet eens kennen dan lui die hier het forum lezen zonder account.
            Dat zeg ik Gamma!!


            Zat weer is wat foto's te kijken.. bizar hoeveel stickers er rond rijden.....

            Comment


            • Originally posted by Riskant View Post
              Hoeveel stiekeme mofo's zouden er nu mee zitten lezen?

              Denk dat het er minimaal 3x zoveel zijn als dat er hier actief zijn....
              X2 ,

              Al moet ik zeggen dat ik nog niet lang echt actief hier op et forum. Ken de site onderhand al wel 3 jaar geloof ik en heeft echt mijn stijl van auto's veranderd. Reden dat ik nu wel actief ben is omdat ik ook niet zon persoon wou zijn die alleen maar lurkt. De sticker heeft de Sax nog maar net maar das omdat ik hem nu pas" stickerwaardig" vind en dan wil ik em wel posten haha. BTW zag laatst in Enschede wel een rode golf 3 op dikke rs jes. Met de S|W sticker ook verticaal . Benieuwd of die zich hier ooit heeft voorgesteld


              i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

              Comment


              • het is echt bizar hoeveel niet verlaagde autos je met die stickers zie rijden, zo vreselijk.

                Comment


                • Hoeft van mij perse niet gelijk verlaagd of slammed te zijn. subaru bv zie ik in mij ogen als rally auto en hoort niet op z'n pens te liggen. Zolang ie maar geen wheelgap heeft. Ma met de s|w sticker verwacht ik op z'n minst een goede fitment


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                    Hoeft van mij perse niet gelijk verlaagd of slammed te zijn. subaru bv zie ik in mij ogen als rally auto en hoort niet op z'n pens te liggen. Zolang ie maar geen wheelgap heeft. Ma met de s|w sticker verwacht ik op z'n minst een goede fitment
                    ja eensch. dat bedoelde ik ook had het alleen niet zo neergezet
                    vanavond wordt nieuwe locatie van Dumpd bekend gemaakt, ben benieuwd.

                    Comment


                    • stickers zijn jaren '90 jongens
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • Raambanden is where it's at! :P

                        Comment


                        • daar was ik idd ook schuldig aan, politie heeft me vaak tegengehouden omdat hij te laag kwam haha

                          ps

                          dit heeft wel iets



                          (s)a3 berline
                          Last edited by P78; 01-09-2014, 03:17 AM.
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                            Hoeft van mij perse niet gelijk verlaagd of slammed te zijn. subaru bv zie ik in mij ogen als rally auto en hoort niet op z'n pens te liggen. Zolang ie maar geen wheelgap heeft. Ma met de s|w sticker verwacht ik op z'n minst een goede fitment
                            Ow.. dat laatste

                            Maar ik zal toch weer van het begin moeten starten met mijn next ride... maar verlaging staat natuurlijk no.1 on tha list

                            Comment


                            • Originally posted by P78 View Post
                              daar was ik idd ook schuldig aan, politie heeft me vaak tegengehouden omdat hij te laag kwam haha

                              ps

                              dit heeft wel iets

                              (s)a3 berline
                              Doet het niet voor mij, doe dan de S(A)4 sedan maar.

                              Comment


                              • dat snap ik, en in die optiek geef mij dan maar een a6 haha

                                maar ik vindt em wel mooi, zag gistere de reclame op tv, en dacht eerst dat het de nwe a4 was


                                wat ga jij nu kopen ter vervanging trouwens?
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X