Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik zal binnenkort eens een filmpje maken van mijn benz, die klapt ook lekker.

    Comment


    • Mijn WRX kon het ook No movie sadly.

      Comment


      • Haha, ja. Ik heb een MSD6AL met 2step op de corsa zitten, beetje spelen met het knopje en het gas en die grote klappen zijn het gevolg.
        Het spul stond op 3000rpm ingesteld.
        Je snapt wel hoeveel lol ik had als ze aan het bumperkleven waren .. koppeling in en klappen maar!


        Anti Lag is zo geweldig mooi, zeker icm die dikke audi's!
        Last edited by mayhem; 12-28-2013, 02:06 PM.

        Comment


        • Owkee, die van mij op 5000rpm, stond tie lekker te trillen haha.

          Maar gas los en weer gas gaf het leukste effect in een tunnel.

          Comment


          • Whahaha,en toen had er een moderator vet zitten te snijden in het topic,commentaar word niet geduld

            Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
            Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
            Fiat Panda 1,2 Dynamic

            Comment


            • Waarschijnlijk op verzoek van de TS?!

              Comment


              • Iemand moet em eigk ff op t S|W forum wijzen,dat ie zich daar ook wel voor kan stellen :P

                Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                Fiat Panda 1,2 Dynamic

                Comment


                • Zo klonk dat hok van mij als je alleen de einddemper eraf haalde. Als je na vollast van t gas ging, plofte ie ook wel lekker, terwijl de knalpot er nog tussen zat..

                  [ame="http://www.youtube.com/watch?v=eTlzoWAMFDE"]w124 260E muffler delete m103 - YouTube[/ame]

                  Klinkt trouwens in het echt veel zwaarder (Blackberry faal). Nu klinkt ie een beetje als een oude Amerikaanse straight six
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • heb mij nog alles standaard dus klinkt nog als een stofzuiger : powerfiltert ligt al wel klaar; alleen nog verloopje nodig.

                    ff wat anders, vriend van me gaat binnenkort vr6 bbsjes onder zn mk3 leggen. velgen worden opgeknapt en gespoten maar we weten nog niet welke kleur. denk zelf aan gewoon zilver maar hij staat open voor alles. foto van desbetreffend golfke:



                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • Een titaniumkleur lijkt me altijd gaaf. Storm titanium van Lotus bijvoorbeeld.

                      Comment


                      • Iedereen alvast een geweldig uiteinde en een goed jaar vol stance gewenst. I'm gonna get waisted tonight....
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • Hetzelfde jongens! gaat een mooi jaartje worden!

                          Comment


                          • Heren,ook vanaf hier alvast het beste gewenst,en laten we volgend jaar met zn allen de lat wéér hoger leggen.

                            Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                            Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                            Fiat Panda 1,2 Dynamic

                            Comment


                            • Jullie ook mannen.

                              Morgenochtend weer 4 uur eruit.. Knallend t nieuwe jaar in. jeej
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • Moet je werken?

                                U allen ook het beste, en vooral een schrapend 2014 toegewenst

                                Comment

                                Working...
                                X