Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vind die shirts wel prijzig, maar wel supertof!

    Voor Dumpd hebben wij 10 shirts laten maken van stanced.eu voor nog geen 18 per stuk, voor en achter bedrukt.

    Comment


    • @ Gino, fokking posert haha, staat goed zeg!

      @ Vladi, heb je een email verstuurd voor de stickerbestelling.

      Comment


      • Staat dik Gino! Zo'n splittertje voor zou 't wel af maken.

        Comment


        • Gino aka DK-san

          @Suburuuuuuh, heb 'm ontvangen, zou even kijken hoe ik het beste kan verzenden
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • Gino, ziet er zeker dik uit! Als ik niet de km's was gaan maken, had ik ook een miata gehaald ipv de renooit meegaan. Wat zijn de plannen met het apparaat?


            Verveling op mn werk slaat overigens ook toe. Ben ook een beetje crea-bea bezig geweest: W124 Andy Warhol-style

            Credits voor de basisfoto van Dr.AK.
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Thanks! Ja ik wil graag nog een GV lip maar is duur voor een arme student.


              Verdere plannen zijn er nog niet echt, een fatsoenlijke uitlaat pijp en misschien een hardtop voor de winter en dan veel lol hebben in de sneeuw haha.

              Comment


              • dik Gino!

                Comment


                • Originally posted by GinoGJ View Post
                  Nieuwe velgen gehaald voor de miata! xxr 527 8,25j et0 15"

                  Staat echt super vind ik zelf, achter moeten nog nieuwe banden op maar had deze 195/50 toevallig nog liggen.. Voor is 185/45.









                  Nice!!
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                  Comment


                  • lovin' the miata!!!

                    Comment


                    • Originally posted by Vladi View Post
                      Done; ervoor gekozen om de tekst eronder weg te laten, dit was op geen enkele manier mooi te krijgen.
                      input is welkom maar ik gooi het geheel niet meer helemaal om.

                      Kleinste wat ik kan maken is 26cm lang, dit is ongeveer 4cm hoog op het hoogste punt, grootste zal rond de 100cm zijn.
                      Meeste kleuren zijn mogelijk.

                      26cm - €3.00 inc verzending, betaling mag via PayPal of Bankoverschrijving

                      Voor bestellingen; Vladi@live.nl
                      Prijs varïeert van grootte, kleur en manier van opsturen
                      Prachtig!!
                      Ik was al bijna met een meetlint naar de e38 gelopen tot ik me bedacht dat ik stickers op me
                      auto haat. Zou het mogelijk zijn om dit ontwerp te verkleinen zodat het op het randje van een standaard kentekenplaat omlijsting past (Waar normaal de dealer naam oid staat)?

                      Comment


                      • Originally posted by Bra1nl3ss View Post
                        Prachtig!!
                        Ik was al bijna met een meetlint naar de e38 gelopen tot ik me bedacht dat ik stickers op me
                        auto haat. Zou het mogelijk zijn om dit ontwerp te verkleinen zodat het op het randje van een standaard kentekenplaat omlijsting past (Waar normaal de dealer naam oid staat)?
                        Dat zal gezeefdrukt moeten worden, kan gaan navragen wat zoiets kost
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Dat zou mooi zijn, heb ik wel wat doekoe voor over.

                          Comment


                          • Denk dat ik er dan ook 100 af moet nemen
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • Als de kosten redelijk zijn mag je mij noteren voor 4.

                              Comment


                              • ik ben verliefd...


                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X