Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gisteravond nog even met photoshop een ideetje uitgewerkt voor een komend projektje

    Comment


    • Hoe wil je dat gaan doen dan?

      Comment


      • Facebook Sander Zuurbier
        Instagram sanderz28

        Twingo RS

        Comment


        • Inception... Foto van telefoon in velgbed met daarop foto van velgbed.... ��

          Comment


          • Facebook Sander Zuurbier
            Instagram sanderz28

            Twingo RS

            Comment


            • Dat zijn best wel brede schnitzers

              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • 17x10

                komen onder de e36 touring
                Facebook Sander Zuurbier
                Instagram sanderz28

                Twingo RS

                Comment


                • oef lekker! dikke dish man

                  Comment


                  • Originally posted by Riskant View Post
                    Hoe wil je dat gaan doen dan?

                    Net onder de bumper doorzagen, dan tijdelijk met metalen strips op de juiste afstand weer vastzetten. Het gat dan met behulp van een heteluchtpistool met abs opvullen met aan de achterkant verstevigingen. Dan nog plamuren, schuren en spuiten, en voilá een nieuwe bumper (was het maar zo makkelijk).

                    Comment


                    • Dat kunnen mooie velgen worden met een beetje tlc

                      Comment


                      • Originally posted by Bra1nl3ss View Post
                        Gisteravond nog even met photoshop een ideetje uitgewerkt voor een komend projektje

                        Dit is nou pcies wat een e38 altijd miste aan de voorkant... Do it!
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • ik zou eerder gewoon opzoek gaan naar een Alpina/Schnitzer voorbumper scheelt je een hoop werk en die zijn zooooo gaaf.

                          Comment


                          • Alpina frontlip is inderdaad de best uitziende die ze voor de e38 hebben gemaakt.
                            Ik heb er alleen twee problemen mee: 1. Mijn e38 is geen Alpina. 2. Iedere tweede e38 is voorzien van zo'n (meestal slecht er op geplakte) frontlip.
                            Ik ben er ook van overtuigd dat om de Alpina lip mooi in de bumper te verwerken ik net zoveel werk moet verzetten als om iets unieks te creëren.

                            Comment


                            • OEM++, zeg maar.

                              Comment


                              • Er staat een filmpje online over kunststof reparatie met een jongen die er gaasjes op legt en daar het kunststof omheen laat smelten.

                                Als ik ermee bezig zou gaan dan zou ik dat doen en 2 metalen latjes op maat knippen en buigen en deze de bovenkant en onderkant van de bumper aan elkaar laten verbinden (desnoods met een goede kit). Dat brengt net even meer stevigheid en zorgt ervoor dat je "laswerkje" niet direct scheurt bij de eerste aanraking..
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X