Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Days of Glory... see here for the complete feature (in Dutch) by Netherstance.nl






    De WRX is verkocht inmiddels en mijn WORK XD9 en winterset zijn van het weekend, als het goed is, verkocht.

    Nu de tijd uitzitten en sparen....

    Comment


    • Jammer man, fucked up.

      Ik zag vanmorgen een Impreza 1.6GL met zwarte bumpers voor de stoplichten en ik kreeg een visioen.
      Innerlijk naar WRX ombouwen en wat meer vermogen uit de motor... Semi slicks en koni's met 3cm veren.
      En dan aan de stoplichten verschijnen, fucking awesome.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Originally posted by Vladi View Post
        Er staat een filmpje online over kunststof reparatie met een jongen die er gaasjes op legt en daar het kunststof omheen laat smelten.

        Als ik ermee bezig zou gaan dan zou ik dat doen en 2 metalen latjes op maat knippen en buigen en deze de bovenkant en onderkant van de bumper aan elkaar laten verbinden (desnoods met een goede kit). Dat brengt net even meer stevigheid en zorgt ervoor dat je "laswerkje" niet direct scheurt bij de eerste aanraking..
        Dat filmpje heb ik even opgezocht, dat gaat me wel helpen om te bepalen hoe ik het ga doen, misschien met metalen latjes zoals jij zei maar dan geperforeerd en dan voor en achter abs er overheen smelten.

        @Suburuuh Jammer man van de prachtige wagen, veel succes met sparen.

        Comment


        • Originally posted by Vladi View Post
          Jammer man, fucked up.

          Ik zag vanmorgen een Impreza 1.6GL met zwarte bumpers voor de stoplichten en ik kreeg een visioen.
          Innerlijk naar WRX ombouwen en wat meer vermogen uit de motor... Semi slicks en koni's met 3cm veren.
          En dan aan de stoplichten verschijnen, fucking awesome.

          Sleeper! Dat moet je doen Vlad. het liefst een nog ´onschuldigere´ auto, Lijkt me ook mooi om zoiets te bouwen/hebben.

          Comment


          • Originally posted by Suburuuh View Post
            Days of Glory... see here for the complete feature (in Dutch) by Netherstance.nl






            De WRX is verkocht inmiddels en mijn WORK XD9 en winterset zijn van het weekend, als het goed is, verkocht.

            Nu de tijd uitzitten en sparen....

            Originally posted by Vladi View Post
            Jammer man, fucked up.

            Ik zag vanmorgen een Impreza 1.6GL met zwarte bumpers voor de stoplichten en ik kreeg een visioen.
            Innerlijk naar WRX ombouwen en wat meer vermogen uit de motor... Semi slicks en koni's met 3cm veren.
            En dan aan de stoplichten verschijnen, fucking awesome.
            En vooral niet de std. wieldoppen vergeten!

            Het blijft wel zo ongelooflijk zonde man... Succes met je zoektocht. Hoop dat er wat moois uitkomt en hou ons uiteraard op de hoogte!
            Last edited by loekaaz; 10-28-2013, 02:40 AM.
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Originally posted by Bra1nl3ss View Post
              Dat filmpje heb ik even opgezocht, dat gaat me wel helpen om te bepalen hoe ik het ga doen, misschien met metalen latjes zoals jij zei maar dan geperforeerd en dan voor en achter abs er overheen smelten.
              dan lijkt het ook nog wat aan de binnenzijde inderdaad!
              Ben benieuwd man, laat eevn zien hoe je het doet!


              Originally posted by Twannnd View Post
              Sleeper! Dat moet je doen Vlad. het liefst een nog ´onschuldigere´ auto, Lijkt me ook mooi om zoiets te bouwen/hebben.

              Met Stock uiterlijk
              Impreza GL met kunststoffen bumpers ziet er ook uit als een oude lullen bak hoor
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Originally posted by Vladi View Post


                Met Stock uiterlijk
                Impreza GL met kunststoffen bumpers ziet er ook uit als een oude lullen bak hoor
                Ja oke had verkeerd gelezen, had een gewone Wrx voor me. Die shuttle is nog niet sleeper genoeg vind ik.

                Comment


                • Je moet van Opel houden ... maar Deawoo heeft enkele chassis tekeningen van Opel gekocht toendertijd, en is daar met eigen modellen op gekomen.

                  Deawoo Lanos sleutel je met niet al te veel moeite een 2.0 16v turbo van een Calibra in. EDS fase 3 chip erin en je hebt een 300 pk Deawoo ....

                  Comment


                  • In een Rover 114 past zonder veel moeite een Lotus Exige blok, aangezien dat ook van Rover komt

                    Comment


                    • Originally posted by Twannnd View Post
                      Sleeper! Dat moet je doen Vlad. het liefst een nog ´onschuldigere´ auto, Lijkt me ook mooi om zoiets te bouwen/hebben.
                      Lijkt mij ook geweldig!

                      @ Loekaas, natuurlijk blijf ik in de scene en horen jullie meer tzt.

                      Die Daewoo sleeper wannabee, ooit jaren geleden een hele oude Mazda 323(?) gezien met een V8 op lachgas! *lol*

                      Comment


                      • lol, is dat niet die ouwe Celica met v8?

                        Het geweldige van die Deawoo is dat het inwendig grotendeels een Opel Astra is, welk af fabriek met 2.0 16v is geleverd.. turbo versie die in de calibra ligt is simpelweg exact hetzelfde blok, enkel met 6 bak.
                        Dus je sleutelt alles er zo in , op originele steuntjes en al.

                        Comment


                        • Heb nog wat leipe renders gemaakt, iemand interesse?

                          Comment


                          • niet vragen. gewoon dumpen. deze draad is random as fuck. jwz
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Droppen die render-shizzle

                              Comment


                              • pics or it didnt happen.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X