Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oh, en YAY voor frontmount!
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • Precies zo dacht ik er ook over. Heb zitten zwoegen om die binnenkanten van die BBS''en netjes te krijgen en die zien er ook niet meer uit dus vind het helemaal prima zo.

      Comment


      • w126's hebben af fabriek al heel lage ET's (+-15/20). Alle vette setjes die je op MP vindt, zijn vaak van 126's afkomstig. En als w124 eigenaar krijg je dan een beetje een aparte passing (lees: moet pas gemaakt worden) zoals ik met mijn achterste RW wieltjes heb (want std ET van +-40).

        Twan ik zou gewoon één mock-up velg bouwen met de std randen en reverse mount. ff meten hoever ie zou komen met de bredere buitenranden op de adapters (wanneer deze binnen zijn) en dan bepalen of reverse mounting nodig is, de ja of de nee...
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • Ja dat was ook mijn idee Loekaazz, het is nogal lastig om zo alles uit te rekenen. Ik heb trouwens even een shopje gemaakt hoe het ongeveer moet komen. Denk dat dit qua maten e.d. realistisch is. laatste spam over mijn Breytons btw

          Last edited by Twannnd; 09-09-2013, 04:37 AM.

          Comment


          • niks spam aan. Vol dumpen die handel! doe alsof het de groepsapp is
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • kijk ff in de wheel thread twan

              staan tig offset calculators op
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Als Vladi dan ook weer even pics van boze vrouwen post wordt het hier ook feest

                Originally posted by P78 View Post
                kijk ff in de wheel thread twan

                staan tig offset calculators op
                Offset berekenen is het probleem niet, gaat er meer om hoe het uit gaan komen met rollen van de kasten e.d. en dan moet er gewoon gepast worden

                Comment


                • nur amateurs!
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Waarom zijn er gvd zo weinig oldschool JDM velgen in Europa!
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Rota maakt ze wel na, anders bel je sjaak even die kan je vast helpen

                      Comment


                      • Originally posted by Twannnd View Post
                        Rota maakt ze wel na, anders bel je sjaak even die kan je vast helpen
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Quote van Sjaak:

                          n al die jaren bleef ik auto’s kopen en ze apart, netjes en goed maken zonder rammeltjes etc. en verkocht ze dan weer om aan een nieuw project te beginnen. Als mensen mijn auto’s zagen rijden, keken ze even om, want ze waren net even anders dan de meesten van dat type auto. (Zie mijn projecten)

                          Comment


                          • Weetje, dr is eigenlijk weinig mis met het idee achter dat Sjaaks Autoservice. Wat hij doet is simpelweg voldoen aan vraag vanuit de (Nederlandse) markt.
                            Want komop, zeg nou zelf: Het gros van het Nederlandse 'tjoeners' wagenpark bestaat toch ook uit alleen maar neppe troep? Dus zij vragen, hij levert.
                            Tot HIER gaat het nog goed...

                            Waar het fout gaat is dus die site/instelling van hem: met z'n;

                            "Ik lever kwaliteit voor een veel lagere prijs en niet van echt te onderscheiden"

                            Dikke bullshit. Je levert neppe troep aan vaak bijna net zo nep volk en loopt jezelf er nog over op te hemelen ook... Sorry Sjaak, leuk businessplan, maar je verhaaltje klopt niet echt
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Originally posted by loekaaz View Post
                              Weetje, dr is eigenlijk weinig mis met het idee achter dat Sjaaks Autoservice. Wat hij doet is simpelweg voldoen aan vraag vanuit de (Nederlandse) markt.
                              Want komop, zeg nou zelf: Het gros van het Nederlandse 'tjoeners' wagenpark bestaat toch ook uit alleen maar neppe troep? Dus zij vragen, hij levert.
                              Tot HIER gaat het nog goed...

                              l
                              daar heb je wel een punt
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Ja precies Loekaaz daar zit het probleem, maarja de helft van de tjoeners ziet/weet het verschil niet eens dusja als je zo simpel ben kan je inderdaad net zo goed replicas halen. en daar speelt hij dan weer handig op in.

                                Comment

                                Working...
                                X