Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by loekaaz View Post
    pics or it didnt happen
    Haha, ga hem volgende week pas ophalen, en het is een projectauto. Er mankeerd technisch nog het eea aan. En oja voor de ****** hij is rood
    Facebook Sander Zuurbier
    Instagram sanderz28

    Twingo RS

    Comment


    • JE bent snel bezig met die breytons!

      Ik moet ook nog een bult van die boutjes hebben voor setje Borbetjes, zijn die van Felgenfuchs een beetje van fatsoenlijke kwaliteit?

      Comment


      • Originally posted by SanderZ View Post
        Haha, ga hem volgende week pas ophalen, en het is een projectauto. Er mankeerd technisch nog het eea aan. En oja voor de ****** hij is rood
        Nice man....

        Wat scheelt er allemaal aan?

        Heb eventueel nog wat onderdelen liggen van mijn T.!
        Interieur, redelijk stuur en nog wel wat klein spul...

        Comment


        • Originally posted by Riskant View Post
          Nice man....

          Wat scheelt er allemaal aan?

          Heb eventueel nog wat onderdelen liggen van mijn T.!
          Interieur, redelijk stuur en nog wel wat klein spul...
          In ieder geval een pookknop, achterklepdempers, misschien lv raammechanisme en waarschijnlijk een fuseekogel lv. Verder moet hij goed schoongemaakt worden binnen en buiten en dan zsm een schroefset eronder
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • Originally posted by SanderZ View Post
            In ieder geval een pookknop, achterklepdempers, misschien lv raammechanisme en waarschijnlijk een fuseekogel lv. Verder moet hij goed schoongemaakt worden binnen en buiten en dan zsm een schroefset eronder
            Ooh dat valt mee... Op de pookknop na ,heb ik dat ook allemaal moeten doen

            Wat voor blok ligt er in?
            Mijnes is ook een '97er...

            Comment


            • Originally posted by mayhem View Post
              JE bent snel bezig met die breytons!

              Ik moet ook nog een bult van die boutjes hebben voor setje Borbetjes, zijn die van Felgenfuchs een beetje van fatsoenlijke kwaliteit?


              ja gaat zeker lekker! terwijl ik eigenlijk maar heel weinig tijd heb.
              Ik heb een gedeelte via customcaralloy, maar die is op vakantie nu. En ik had nog een set boutjes via marktplaats gekocht. ik weet niet hoeveel en wat voor boutjes je nodig heb?

              Comment


              • Originally posted by Riskant View Post
                Ooh dat valt mee... Op de pookknop na ,heb ik dat ook allemaal moeten doen

                Wat voor blok ligt er in?
                Mijnes is ook een '97er...
                Een hele dikke 316 is het hahaa.

                Zal nog wel meer tegenkomen in de loop vd tijd denk ik
                Facebook Sander Zuurbier
                Instagram sanderz28

                Twingo RS

                Comment


                • Originally posted by Twannnd View Post
                  ja gaat zeker lekker! terwijl ik eigenlijk maar heel weinig tijd heb.
                  Ik heb een gedeelte via customcaralloy, maar die is op vakantie nu. En ik had nog een set boutjes via marktplaats gekocht. ik weet niet hoeveel en wat voor boutjes je nodig heb?
                  Ik moet ook nog ff langs customcaralloy i.v.m. omboren,

                  Ik heb 144 stuks m7x32 nodig.
                  Wielen liggen op dit moment nog bij Wheelcare zodat ze weer 100% rond zijn,

                  Comment


                  • Originally posted by SanderZ View Post
                    Een hele dikke 316 is het hahaa.

                    Zal nog wel meer tegenkomen in de loop vd tijd denk ik
                    1 op 10 no matter what you do... Dat is zo genaaid aan die dingen. Je kan trappen of met een blok hout onder het pedaal rijden, hij zal nooit zuiniger lopen dan dat :p
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • Originally posted by mayhem View Post
                      Ik moet ook nog ff langs customcaralloy i.v.m. omboren,

                      Ik heb 144 stuks m7x32 nodig.
                      Wielen liggen op dit moment nog bij Wheelcare zodat ze weer 100% rond zijn,

                      ah oke al had je er een paar nodig had ik je wel kunnen helpen. echt een super service hebben ze daar btw.

                      Comment


                      • Originally posted by loekaaz View Post
                        1 op 10 no matter what you do... Dat is zo genaaid aan die dingen. Je kan trappen of met een blok hout onder het pedaal rijden, hij zal nooit zuiniger lopen dan dat :p

                        Heb hem ook niet gekocht daarvoor maar voor de ruimte, en een maatje van me sloopt bmw's dus een 6 cilinder in de toekomst is ook nog een optie.
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • Customcaralloy haalt ze ook van die site af, zijn gewoon goed Die dingen heeft Robin ook, totaal geen klagen over.

                          Omboren doet Marnix niet zelf, ik weet niet of hij daar mensen voor kent die t wel kunnen
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Ik heb eventueel ook wel een adresje voor omboren, heb ik mijn bbs'en ook laten doen toen. Kostte iets van 50 euro per velg.

                            Comment


                            • Heb ooit half uurt met hem aan de lijn gehangen, meen me te herinneren dat hij daar een adresje voor had, en bezig was om zelf daarin iets te doen.

                              Mijn set moet gepropt en geboord worden, is nu 5x120 en wil ze naar 4x100. Heb een offerte liggen, maar das fucking 500 euro.

                              Comment


                              • Ik weet er een van 300 euro en vermoedelijk weet ik er een rond de 150-200 euro (moet je zelf even navragen).
                                Omgeving Friesland/Drenthe/Overijssel
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X