Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heb m vandaag niet gesproken. Morgen denk ik wel.
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • Originally posted by Vladi View Post
      Interesseert mij geen donder wat je allemaal haat.

      Maar op een random zaterdagavond uit het niets beginnen te janken en je ervoor te verontschuldigen ook nog...
      Als je niet kunt zuipen moet je het niet doen of gewoon je telefoon thuislaten dat je niet zo achterlijk overduidelijk dronken gaat lopen texten.

      En ja, als ik daar geen zin aan heb dan stap ik d'r wel uit. Als ik achterlijk ongegrond gelul wil horen luister ik wel naar kleuters.
      Originally posted by Vladi View Post
      En loekaaz. Je zuster lust me.
      Hahaha Vladi, Ik weet niet of je het door had, maar mijn vorige post was puur sarcastisch. Je weet dat ik je shuttle een bazenapparaat vind.

      Nevertheless. Ja me zus lust je rauw. Hoewel je waarschijnlijk onderbemeten bent voor haar standaard

      zo. en nu staan we quite
      Last edited by loekaaz; 09-08-2013, 03:44 PM.
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Je zus is meer van de mannen met Mercedes of BMW?

        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

        Comment


        • Originally posted by brolli21 View Post
          Je zus is meer van de mannen met Mercedes of BMW?
          BMW en Corvette :p

          Rijdt zelf overigens een e36 compact final edition
          Last edited by loekaaz; 09-08-2013, 03:42 PM.
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • Tuurlijk had ik dat niet door Lucas!
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Corvette? Dan moet ik juist wel kans maken met mijn kalende midlife crisis look hoofd.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Sws willen alle mami's n ride op mijn shiftstick.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Originally posted by Vladi View Post
                  Corvette? Dan moet ik juist wel kans maken met mijn kalende midlife crisis look hoofd.
                  Zo tadaaa. Heb je meteen een idee voor een nieuw project... Aangezien je niks met Corvettes hebt, kan je m NEMESIS noemen
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Originally posted by loekaaz View Post
                    Zo tadaaa. Heb je meteen een idee voor een nieuw project... Aangezien je niks met Corvettes hebt, kan je m NEMESIS noemen
                    Ik heb zoveel ideeen daar kom ik voor de dood niet doorheen.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Hier ook Vladi, miss als ik met mn 35ste met pensioen ga ik tijd zat heb.

                      Jeeuj adapters besteld voor die breytons, 15mm rondom. Zit er misschien aan te denken om de harten front-mount te doen ipv hogere ET waarde, doen of niet?

                      Comment


                      • nee hogere et is more

                        Comment


                        • Incl adapters en bredere randen kom ik op ET -7 dus ze zullen zowiezo breed vallen. Binnenranden zien er nu zo uit trouwens. Zijn in speciale steenslagwerende lak gespoten (soort hammerite achtig) misschien niet de mooiste oplossing maar wel het praktische.

                          Comment


                          • Lekker bezig....

                            En tja ... Gewoon ff proef passen als ze binnen zijn...

                            Maarre ET -7 ??? Vertel !

                            Orihinele ET zat toch op 30+ ???

                            Comment


                            • Ja klopt originele et is 32, gaat er 15mm adapter af is 32-15= et 17 + nog een 1,5 inch bredere rand wss.
                              had het helemaal uitgerekend en dan kom je iets in die richting, heb nu ook ET -8 met 9j en ze vallen nog in mn kasten. aan de voorkant is het een ander verhaal btw.

                              Comment


                              • Originally posted by Twannnd View Post
                                Incl adapters en bredere randen kom ik op ET -7 dus ze zullen zowiezo breed vallen. Binnenranden zien er nu zo uit trouwens. Zijn in speciale steenslagwerende lak gespoten (soort hammerite achtig) misschien niet de mooiste oplossing maar wel het praktische.

                                Ziet er toch niets van weer met die Breytons, mooi genoeg imo!
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X