Dld zijn ze ook amper te vinden via ebay. gek genoeg geen hits.
Ik heb er een in Rotterdam gevonden voor €150,- van het oude type (0126) ipv de verbeterde nieuwe type (1926). Ik rij er vanavond heen. Als die het niet doet, ga ik in zee met die knuppels uit Vlaardingen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by MBBelgium View PostHeb je in België eens gekeken? Ik wil anders wel voor jou het stuk ophalen als je iets vindt (binnen een straal van 50 à 75km)
Leave a comment:
-
Originally posted by loekaaz View PostLief tyfushoerengodverdommekolerekutanuspuist dagboek,
Vandaag is een kut dag,
Gisteren was een kutdag
Vorige week was een kutweek
Afgelopen maand was een kutmaand.
Mercedes Benz durft €408,- incl. btw te vragen voor de nieuwe deurmodule die ik nodig heb om weer probleemloos met de CLK rond te kunnen rijden. Wie mag ik schieten?
Auto staat al een maand stil, tweedehands zijn ze niet te vinden, en de module reparateur kon niks meer betekenen...
Ik wil pils.
Heel veel.
Mooi. Volgende week kermis.
Volgende week ben ik ziek.
Leave a comment:
-
Lief tyfushoerengodverdommekolerekutanuspuist dagboek,
Vandaag is een kut dag,
Gisteren was een kutdag
Vorige week was een kutweek
Afgelopen maand was een kutmaand.
Mercedes Benz durft €408,- incl. btw te vragen voor de nieuwe deurmodule die ik nodig heb om weer probleemloos met de CLK rond te kunnen rijden. Wie mag ik schieten?
Auto staat al een maand stil, tweedehands zijn ze niet te vinden, en de module reparateur kon niks meer betekenen...
Ik wil pils.
Heel veel.
Mooi. Volgende week kermis.
Volgende week ben ik ziek.
Leave a comment:
-
Originally posted by loekaaz View PostKan er gewoon slecht tegen dat ik hun hulp nodig heb om die module gefixed te krijgen
zat ook niks anders op dan bij de garage aan te kloppen
dus om je te troosten; ik ben nóg minder capabel dan jij.
Leave a comment:
-
Zucht... Heb vandaag mijn verlies moeten nemen. Heb zojuist de CLK naar de dealer gebracht voor de deurmodule.
Mah feelingsz right now:
Baby: Ik
Vuist: de CLK
Kan er gewoon slecht tegen dat ik hun hulp nodig heb om die module gefixed te krijgen
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Omdat hier in de BeNeLux zga alles en iedereen invloedrijk een haat aan alles met een verbrandingsmotor heeft....?
@twan: zal jou ff afmaken
Leave a comment:
-
-
Lucas moet wel meer dingen afmaken
Maar een Beemster meeting zie ik ook wel zitten
Leave a comment:
-
Ah ik snap hem. ja setje recaro's zou bij mij ook geen overbodige luxe wezen.
of een setje Porsche stoelen maar da's weer te ver in de toekomst.
heb er ook he-le-maal geen haast mee want echt hoeken lukt toch niet met de nieuwe velgen eronder.
ennne
TIJD OM WEER EEN BBQ TE PLANNEN GVD
Leave a comment:
Leave a comment: