If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
een franse auto waar kosten aan komen, tijd om weg te doen denk ik dan?
smaken en kleuren jongens
Nee die 2300 euro wegenbelasting is voor die ML diesel van mn ouders. DAT ding is zonde om te hebben...
Rijdt super. ultieme reisauto, alleen wordt hij daar niet voor gebruikt, Enkels al piemelverlenger voor mn opa.
al enig idee wat de oorzaak is met die raam-module?
Wss losse contactjes op de printplaat. Ze zijn een beetje zuinig geweest met soldeer tin bij TEMIC. En anders zijn het gewoon falende componenten op die plaat... Een nieuwe kost mij iig 530 pegels bij de stealer.
standaard kwaal bij die dingen, wissers eraf, parafan los, schoonmaken en modificatie uitvoeren mits nog niet gedaan.
Ja inderdaad al gedaan. Die terugslagklepjes van de afvoerbuizen getrokken, alles helemaal schoon gehoost, auto uitgedweild. Maar man man man man wat een kutsystemen bedenken die Franse tyfusmongolen voor het monteren van kapjes en panelen. ALLES MAAR DAN OOK ECHT ALLES is een one-way-ticket: Het gaan maar één keer vast, en maar één keer los. #ISISneigingen
Gedachte in de middag op het werk: "yes straks aan de oude Benz beunen als ik weer thuis ben..."
Kom thuis: CLK raammodule stuk aan de bestuurderszijde. Mjegh. bestuurdersraam staat open en gaat niet meer dicht. Nu alweer de tweede week met de Renooit Meegaan naar mn werk toe.
Vandaag mn gedachte smiddags: "yes nu dan maar aan de oude Benz beunen als ik thuis ben..."
Stap ik in de Renooit op mn werk: Staat de fucking voetenbak van passagierskant vol met water... . Afvoer verstopt, loopt alles via het kachelhuis naar binnen
Dus jeeeeeeeeej vandaag aan dat [*willekeurige terminale ziekte*]-hok gewerkt en niks aan de ouwe Benz.
Ik zou nu echt bakken van tijd over moeten hebben voor die oude Benz, maar er komt gewoon ZOOOO FUCKING VEEL TUSSEN waar ik niet om gevraagd heb. STERF
standaard kwaal bij die dingen, wissers eraf, parafan los, schoonmaken en modificatie uitvoeren mits nog niet gedaan.
Former-daily die nu mn pa's scheur en sleur -daily is geworden voor de boerderij.
Was eigenlijk bedoeld als auto voor "erbij" maar tegenwoordig maakt ie al 1,5x meer km's in het jaar dan de ML
Zonde van de €2300 wegenbelasting per jaar....
een franse auto waar kosten aan komen, tijd om weg te doen denk ik dan?
Former-daily die nu mn pa's scheur en sleur -daily is geworden voor de boerderij.
Was eigenlijk bedoeld als auto voor "erbij" maar tegenwoordig maakt ie al 1,5x meer km's in het jaar dan de ML
Zonde van de €2300 wegenbelasting per jaar....
Gedachte in de middag op het werk: "yes straks aan de oude Benz beunen als ik weer thuis ben..."
Kom thuis: CLK raammodule stuk aan de bestuurderszijde. Mjegh. bestuurdersraam staat open en gaat niet meer dicht. Nu alweer de tweede week met de Renooit Meegaan naar mn werk toe.
Vandaag mn gedachte smiddags: "yes nu dan maar aan de oude Benz beunen als ik thuis ben..."
Stap ik in de Renooit op mn werk: Staat de fucking voetenbak van passagierskant vol met water... . Afvoer verstopt, loopt alles via het kachelhuis naar binnen
Dus jeeeeeeeeej vandaag aan dat [*willekeurige terminale ziekte*]-hok gewerkt en niks aan de ouwe Benz.
Ik zou nu echt bakken van tijd over moeten hebben voor die oude Benz, maar er komt gewoon ZOOOO FUCKING VEEL TUSSEN waar ik niet om gevraagd heb. STERF
Leave a comment: