Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fpsthomas
    replied
    die dikke bmw van mij was TUV afkeur in duitsland, op een rotte benzine leiding, gare dorpel en een gare stuurkogel. in nederland no troubles haha

    Leave a comment:


  • Justdont95
    replied
    Originally posted by reiernumans View Post
    I feel left out! ;-)

    Ben ik overigens de enige die soms een SCHIJThekel aan z'n auto heeft? Ging een paar weken goed, en vandaag kreeg ik 'm nauwelijks gestart. ARGHH. Donderdag hopelijk tijd om even een compressietest doen en kijken naar de rotor, verdeelkap en bobine. Wat een eeuwig gezeik met die ouwe kutsaab.

    Valt mijn hok toch nog mee

    Leave a comment:


  • Yezzz
    replied
    Originally posted by SanderZ View Post
    if you want in send pb to mr saxo
    Done

    Leave a comment:


  • SanderZ
    replied
    Originally posted by MBBelgium View Post
    if you want in send pb to mr saxo

    Leave a comment:


  • MBBelgium
    replied
    Originally posted by SanderZ View Post
    meeste hier zitten met elkaar in een appgroep, waar dus veel random(lees onzin) voorbij komt

    Leave a comment:


  • reiernumans
    replied
    I feel left out! ;-)

    Ben ik overigens de enige die soms een SCHIJThekel aan z'n auto heeft? Ging een paar weken goed, en vandaag kreeg ik 'm nauwelijks gestart. ARGHH. Donderdag hopelijk tijd om even een compressietest doen en kijken naar de rotor, verdeelkap en bobine. Wat een eeuwig gezeik met die ouwe kutsaab.

    Leave a comment:


  • SanderZ
    replied
    Originally posted by MBBelgium View Post
    laatste post 5 dagen geleden... What's happening?????
    meeste hier zitten met elkaar in een appgroep, waar dus veel random(lees onzin) voorbij komt

    Leave a comment:


  • MBBelgium
    replied
    laatste post 5 dagen geleden... What's happening?????

    Leave a comment:


  • Yezzz
    replied


    Zo fijn dat je twee snaren bestelt en ze zijn ook daadwerkelijk even lang

    Leave a comment:


  • fpsthomas
    replied
    haha dat had die ouwe scirocco ook. het is wel maximaal aftrappen en wordt er echt niet beter van. maar vol gas in trappen totdat je redelijke toeren hebt. en dan gas ingetrapt houden en contact uitdraaien. dan wachten tot je weer laag in de toeren zit en het contact weer aanzetten. ZONNEGROTE VUURBAL

    dat ding van mij had al 350k gelopen ofzo en een paar keer dit gedaan en al mijn klephoedjes lagen verbrijzeld in het carter hahaha, huilen.

    Leave a comment:


  • Yezzz
    replied
    Originally posted by fpsthomas View Post
    the struggle is real,

    je kan wel maximaal vlammen spugen met een K-jet!
    Tell me more

    Leave a comment:


  • fpsthomas
    replied
    the struggle is real,

    je kan wel maximaal vlammen spugen met een K-jet!

    Leave a comment:


  • Yezzz
    replied
    Fijn, mn auto verzuipt nu iedere ochtend op de koudstart
    Yay voor K-Jetronic

    Leave a comment:


  • fpsthomas
    replied
    1 voordeel is wel dat je voor werken wel een beetje normaal betaald word.

    ik kijg omgerekend per uur 2,50, das ja nait normoal! maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken ...

    Leave a comment:


  • loekaaz
    replied
    40+ u werken per week is ook niet alles hoor. Kanus wat heb ik hier geen zin in....

    Leave a comment:

Working...
X