Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
die dikke bmw van mij was TUV afkeur in duitsland, op een rotte benzine leiding, gare dorpel en een gare stuurkogel. in nederland no troubles haha
-
Originally posted by reiernumans View PostI feel left out! ;-)
Ben ik overigens de enige die soms een SCHIJThekel aan z'n auto heeft? Ging een paar weken goed, en vandaag kreeg ik 'm nauwelijks gestart. ARGHH. Donderdag hopelijk tijd om even een compressietest doen en kijken naar de rotor, verdeelkap en bobine. Wat een eeuwig gezeik met die ouwe kutsaab.
Valt mijn hok toch nog mee
Leave a comment:
-
I feel left out! ;-)
Ben ik overigens de enige die soms een SCHIJThekel aan z'n auto heeft? Ging een paar weken goed, en vandaag kreeg ik 'm nauwelijks gestart. ARGHH. Donderdag hopelijk tijd om even een compressietest doen en kijken naar de rotor, verdeelkap en bobine. Wat een eeuwig gezeik met die ouwe kutsaab.
Leave a comment:
-
Zo fijn dat je twee snaren bestelt en ze zijn ook daadwerkelijk even lang
Leave a comment:
-
haha dat had die ouwe scirocco ook. het is wel maximaal aftrappen en wordt er echt niet beter van. maar vol gas in trappen totdat je redelijke toeren hebt. en dan gas ingetrapt houden en contact uitdraaien. dan wachten tot je weer laag in de toeren zit en het contact weer aanzetten. ZONNEGROTE VUURBAL
dat ding van mij had al 350k gelopen ofzo en een paar keer dit gedaan en al mijn klephoedjes lagen verbrijzeld in het carter hahaha, huilen.
Leave a comment:
-
the struggle is real,
je kan wel maximaal vlammen spugen met een K-jet!
Leave a comment:
-
Fijn, mn auto verzuipt nu iedere ochtend op de koudstart
Yay voor K-Jetronic
Leave a comment:
-
1 voordeel is wel dat je voor werken wel een beetje normaal betaald word.
ik kijg omgerekend per uur 2,50, das ja nait normoal! maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken ...
Leave a comment:
-
40+ u werken per week is ook niet alles hoor. Kanus wat heb ik hier geen zin in....
Leave a comment:
Leave a comment: