hele mooie foto's philip! ziet d'r super uit daar.
en goed om te lezen dat de Pug gefixed word. al blijft het natuurlijk flink balen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Suburuuh View PostMartijn.... Tjeez dat is zo m'n teringstreek en laf!
Bij mijn moeders Fiat Panda is ooit in 3 wkn tijd linkerkant gekrast, rechterkant en daarna verafbijtmiddel over het dak en motorkap...
Maar dit is niet leuk!!
Ah dat is nog heftiger.
Leave a comment:
-
Zalig! :-) Was het hotel/pension betaalbaar? Ver op voorhand geboekt?
Leave a comment:
-
-
maatje van me is ook ent terug, was z'n eerste keer en helemaal lyrisch.
denk dat ik ook maar geld opzij moet zetten om op zn minst een weekje die kant op te gaan volgend jaar
Leave a comment:
-
Originally posted by MBBelgium View PostZijn er hier mensen naar Wörthersee geweest of gaan? Als ik zo de foto's zien krijg ik spontaan zin om er naartoe te gaan! Misschien iets voor volgend jaar...
Leave a comment:
-
Zijn er hier mensen naar Wörthersee geweest of gaan? Als ik zo de foto's zien krijg ik spontaan zin om er naartoe te gaan! Misschien iets voor volgend jaar...
Leave a comment:
-
-
Martijn.... Tjeez dat is zo m'n teringstreek en laf!
Bij mijn moeders Fiat Panda is ooit in 3 wkn tijd linkerkant gekrast, rechterkant en daarna verafbijtmiddel over het dak en motorkap...
Maar dit is niet leuk!!
Leave a comment:
-
lage ford is laag:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zey9_sqaFjk"]http://www.youtube.com/watch?v=zey9_sqaFjk[/ame]
Leave a comment:
-
faaaack zeg, hoe kut ben je als kerel wanneer je dit flikt.
dan verdien je ook zonder pardon gewoon een nekschot.
wel eensch met lucas, wanneer iemand zoiets flikt zijn, is't oorlog.
hoop dat er bewijs te vinden is op de cctv's.
Leave a comment:
-
Originally posted by P78 View Postdus je weet wie het is?
toch wel klacht ingediend tegen deze flodders?
Aangifte gedaan inderdaad. En doorgegeven waar allemaal CCTV hangt in de straat. Hopelijk kunnen ze er wat mee.
Originally posted by loekaaz View Posthaha in mijn geval had er dezelfde dag nog een stroom van molotov cocktails bij hun door de ramen gegaan
Zit je aan mijn auto, kan je WW3 krijgen
Tuurlijk ben ik er enorm boos om en kookt mijn bloed ook, maar de politie mag het verder oplossen. Al ben ik bang dat daar niks uit naar voren komt.
Leave a comment:
Leave a comment: