Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gelukkig dat het gelukt is!

Maar ik denk dat je verlies van men bora!

Comment

• Ik win met de renault
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• hahah, dat is eens wat anders.

Wedstrijdje met wie het hoogste staat ipv het laagste

Denk dat jullie vast en zeker het volgende scenario wel kennen,

"nog even snel dit doen/vervangen en dan zijn we klaar"

Dat gebeurd dus vrij zelden, ook bij mij gister avond. Waar we nog even snel een abs sensor zouden monteren, schokbrekers overzetten en nieuwe multiriem monteren.

Half drie in de middag begonnen en om elf uur in de avond, zonder avond eten gehad te hebben, de spullen maar neergelegd met de conclusie dat er een verkeerde as onder zit.

Die dude heeft me dus een verkeerde as verkocht...

Alles maar dan ook ALLES is hetzelfde op één ding na. Juist de ABS. Waar mijn systeem werkt met impulsen en het systeem van de nieuwe as juist met magneten. Verklaard ook direct waarom beide sensoren geen respons gaven.

Geprobeerd de wiellagers over te zetten,maar zonder succes. De goede wiellaggers zijn namelijk een 3 cm breder dan de lagers die op de nieuwe as zaten en passen daardoor dus niet.

As kan ik gelukkig omruilen met het goede type, aangezien hij mij verzekerd heeft dat de assen identiek zijn en er geen verschil in de as zou zitten tussen phase 1 en phase 2.

Beter, maar betekend wel weer een goede dag sleutelen om de verkeerde te demonteren en de goede te monteren.

Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

Comment

• Come at me bruuuuh's

OT, tering, het zit jou ook totaal niet mee he. maargoed, zo krijg je wel de techniek goed door. bij het plaatsen van de volgende as ; gelijk op zn gat gooien s.v.p.

i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Originally posted by DutchieSaxo View Post
            Come at me bruuuuh's

OT, tering, het zit jou ook totaal niet mee he. maargoed, zo krijg je wel de techniek goed door. bij het plaatsen van de volgende as ; gelijk op zn gat gooien s.v.p.
            Duimstok or argument is invalid

Nee het zit alles behalve mee op dit moment! Sinds gister avond telefoon ook kapot a.k.a Blue screen of death..

Ach ik mag toch al verlengen

Betwijfel dat hij op zijn gat gaat direct, Ik wil zo snel mogelijk die apk d'r weer op hebben omdat ik ook geen trek heb in een boete. Die achteras moet er binnenkort aangeloven samen met nog een paar clubgenoten. Dan direct 4 in één dag proberen
            Betwijfel dat het gaat lukken, maar we zijn dan met ons vieren inclusief een peugeot monteur.
            Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

Comment

• Het kans soms tegen zitten maar bij jou gaat echt alles kak!
              Gelukkig kan je de as wel ruilen en de goede erop knallen!
              Hopen dat het wat word als je met zen alle eraan gaat beunen hoop voor je dat nu allemaal mee zit..

Comment

• Originally posted by ruittie View Post
                Het kans soms tegen zitten maar bij jou gaat echt alles kak!

Ja poeh! Vandaag ook weer eens.

Vandaag de 2de gehaalt, bij garage toch maar wel controleren of het goed is. Aangezien de vorige ook goed moest zijn volgens de verkoper. Type/uitvoering was goed. Vervolgens gecontroleerd op speling

F*ck....

Zit dus speling op, gebeld met de verkoper weer. Kan ze beiden nu terug brengen wanneer ik ei-de-lijk een goede dr onder heb zitten en krijg dan het geld terug.

Opzoek naar as nummer 3

Dat ook nog eens vlak voor de tentamenweek.

Comment

• *Schopt het stof van dit draadje af*

'Sup people!

Tijdje niet actief geweest hier, ook niet met de auto bezig geweest...

Tot aan afgelopen week, jup ik heb weer wat te melden.

Op 17 mei was dan eindelijk de apk geregeld, dit had oorspronkelijk voor 17 maart moeten gebeuren. Gelukkig geen boete gekregen, which is nice

In de tussentijd nog een klein probleempje gehad met de auto. Reed op de snelweg, aangezien ik wat aan de late kant was trok ik wat sneller op dan gebruikelijk (lees; bijna tot redline doortrekken.)

Ineens viel het vermogen weg en begon het hok heel erg te bokken. Het blok liep op drie poten. Direct bleek dat zeker het luchtfilter aan vervanging toe was. Uiteindelijk gasklep, MAP sensor, en luchtaanzuiging schoongemaakt. Probleem, sensor smerig en nat.

Had hierom gevraagd tijdens de apk. Ik wou graag de filters voor het lucht, de olie en het interieur graag vervangen hebben. Toen naar de bon gekeken en zag ik het er ook niet op staan. Na confrontatie werd mij verteld dat het toen simpelweg te druk was en dat ze daarom niks aan de filters hadden gedaan mede omdat deze nog wel mee konden. Uiteindelijk is dit voor t de helft van het geld alsnog gedaan.

Dat brengt ons naar vorige week

Achter is 14 centimeter omlaag gegaan, en voor 8 centimeter. Daarnaast heb ik de koplampen en de mistlampen getint. Vervolgens mocht ik van een maat nog een setje wielen lenen voor FAD op zondag

Bonus pics:

Comment

• Dat werd wel een keertje tijd ook he
                    Supergoed bezig geweest.
                    Stuur Twan C eens ff je telefoonnummer,dan kun jij bij ons in de app.

Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                    Fiat Panda 1,2 Dynamic

Comment

• Ziet er goed uit hopelijk is nu het gezeik een beetje over!

Comment

• Ziet er goed uit!
                        Al ben ik van mening dat ik m liever op wat vleessigere banden zou willen zien staan
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Originally posted by loekaaz View Post
                          Ziet er goed uit!
                          Al ben ik van mening dat ik m liever op wat vleessigere banden zou willen zien staan
                          Jah begrijpelijk. jij houd wel van vleesige dingen.
                          ----------------------------------------------------------------------

maar auto ziet er leuk uit. weet alleen nog niet wat ik vind van de smoked koplampen. hoe is het lichtbeeld?
                          sigpic

Comment

• ^

*pakt popcorn*

OT...

duuuuude, potverdikkie lekker bezig geweest. wereld van verschil nu die op z'n gat ligt

smoked lampen ben ik nog niet helemaal zeker van; maar ik wacht met mn oordeel totdat de borbets eronder zitten.

borbets komen er wel onder toch?

i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Zo dan, wat een verschil. Mooi hoor!

Comment

• Jahahahaaaaa, hij is laaaaaagggg! Top man, smoelt zó veel beter gelijk!

Comment

Working...
                                X