Announcement

Collapse
No announcement yet.

Une baguette au fromage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by RallyePug View Post
    Die gruwelijk lelijke GT kit is alleen geen porum
    Op originele hoogte inderdaad niet


    Alleen zo vind ik het wel heel dik

    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

    Comment


    • hmm nee danku. doe mij maar het normale smoeltje,

      dit doet me denken aan die groeten uit de rimboe krijgers



      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • "groeten uit de rimboe"

        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Goed, dus zondag zou de apk verlopen
          De vrijdags samen met een kennis dat ding wezen keuren.

          f*ck...

          Misschien kunnen jullie je het lijstje van eerder nog heugen?

          Originally posted by Justdont95 View Post
          - Snelheidsteller werkend zien te krijgen
          - nieuwe remblokken voor en achter
          - nieuwe schijven achter
          - uitlaat lassen
          - stabilisatorstang rechtsvoor
          - Multiriem vervangen
          - Stuur vervangen
          - Alle Filters vernieuwen
          - Alle vloeistoffen vernieuwen + motorflush
          - Airco check (waarschijnlijk condensor aan braad)
          - Heel. Hard. Huilen. Omdat geen geld voor updates
          3x raden, dit was nog niet alles.

          Distributie riem zag er niet helemaal lekker meer uit, 2 canvasbreuken in de achterbanden, fusee kogel rechts voor en last but not least.. Tot de ontdekking gekomen dat er ruim 5 cm speling op de achteras zit. vreemd, ik heb nooit wat kunnen merken.

          Ook viel het ons op dat er een raar tikkend geluid uit de versnellingsbak komt



          Deze week de onderdelen proberen te regelen, een schijfachteras schijnt nog best lastig te vinden te zijn met ABS. Aangezien torsieas komt de auto dan achter ook nog eens op oorlogshoogte te staan, deze verlagen schijnt wel een bitch te zijn.

          Dan de bak nog gaan onderzoeken, vervolgens keuze gaan maken wat met de auto te doen. Bak aan braad = verkoop omdat me de kosten dan echt te veel gaan worden.

          Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

          Comment


          • Dat zuigt echt hard
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Fok... Niet leuk zo!

              Comment


              • Holy shit kerel, da's niet mis.

                ziet d'r uit dat deze allaaaaang zn grote beurt nodig heeft gehad. schijf torsie as word denk idd een pain the ass om te vinden. zit in de buurt van Borculo zit een goede franse auto sloop (snuverink meende ik). niet om de hoek voor je, maar toch. Ik raad je aan om daar langs te gaan aangezien het ook niet achterlijk duur als je meer spul daar haalt. al word dit sws geen goedkoop geintje als ik het zo zie.

                anyway torsie verlagen is idd een bitch maar zeker wel te doen. weekendje de tijd nemen. goed de techniek bestuderen; en van te voren alles vast goed inspuiten met wd40.

                hoop dat dit verhaal een goed einde gaat krijgen
                Last edited by DutchieSaxo; 03-15-2016, 02:42 PM.


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Het wordt inderdaad geen goedkoop klusje.

                    Bandjes worden morgen geregeld en heb ook al een as gevonden. As komt uit Nijenveen weg en wordt 225 voor gevraagd, maar probeer hier zeker nog even wat vanaf te praten.

                    Ben bang dat dit verhaal geen goed einde zal krijgen, heb het er nog eens met mijn ouders over gehad en het is verstandiger om gezien de plannen om (op kamers in groningen, stage lopen in het buitenland) de auto te verkopen.

                    Mijn vader probeert dit best wel door te drukken met name omdat er dan maximaal gespaard kan worden, hij weer een probleem minder heeft aangezien hij het nog nooit heeft goed gekeurd dat wat ik met de auto deed en wou doen, en tot slot omdat ik volgens hem zijn eigen verzonnen "pettenjongenimago" direct kwijt raak.

                    Maar ik kan maar heel moeilijk over mijn hart krijgen op één of andere manier. Daarom spookt er een idee in m'n hoofd rond om een 106 te gaan kopen voor een paar bankjes. Die minimaal net zo laag als de oude Saxo van Twan te leggen en zo als nog goedkoop, lekker bezig te kunnen zijn. En om alles te doen wat fout is. Denk dan aan rattle cannen en dat soort meuk. Terwijl ik dat doe, ook nog iets te kunnen leren over auto's, sleutelen, etc.

                    Alleen in dat geval kan ik net zo goed de 206 houden.
                    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                    Comment


                    • Het kan ook wel tegen zitten zeg!!

                      Vooral doen wat je zelf wilt aan je auto en al vind je het hem niet meer waard dan op zoek naar iets anders..

                      Ouders gezeik heb ik hier ook..

                      Comment


                      • haha i know that feel,

                        op kamers/ het huis uit gaan was voor mij het moment om m'n o zo geliefde 16"RS'jes de deur uit te doen. baal daar nog elke dag van. Heb de Saxo wel gehouden want ik moest en zou een auto hebben om mee te klooien.( eerlijk gezegd, veel lager dan die van mij kan iig niet op 15", en daarnaast rijden op een cm dikke bumpstop is on-tie-ge-lijk kut)

                        trouwens, qua ouderlijke "pressure" , dat ken ik ook. wou eigenlijk beginnen met een e36 ( achteraf ook achterlijk duur voor een student) maar mn ouders hadden me toen overgehaald een kleine lichte en vrij nieuwe auto te halen. wist toen ook nog niks van auto's. Ze waren ook altijd enorm tegen het sleutelen maar moesten toegeven dat ie er uiteindelijk aardig leuk uit zag met de rm's eronder. afgezien van het comfort.

                        Toen ik aan gaf dat ik klaar was met de Saxo en eens wat méér auto wou hebben, dachten ze dat ik een nieuwere wou hebben. Bedoelde juist een auto met meer karakter en gevoel > Golf 1 dus. Viel ook aardig in't verkeerde keelgat.

                        gewoon lekker blijven doen waar je zelf zin in hebt , 't is je eigen geld.


                        /speech modus uit/


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • met zoveel reparaties had ik hem allang eruit gepleurd, wat een ellende...
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

                          Twingo RS

                          Comment


                          • alsof jij:

                            1. ooit een fransoos zou rijden.
                            2. auto's lang genoeg hebt waardoor ze een grote beurt nodig hebben



                            eensch trouwens. had zoveel mogelijk cheap ass gefixxed en hem verkocht als ik eerlijk ben, maar k wil gvd dit ding zien rollen op de borbets, dus hij moet door de zure appel heen bijten.

                            soms is de beste keuze niet de meest logische


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • It's your choice, wel benieuwd hoe dit 'petjesverhaal' af gaat lopen...

                              Comment


                              • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                                alsof jij:

                                1. ooit een fransoos zou rijden.
                                2. auto's lang genoeg hebt waardoor ze een grote beurt nodig hebben
                                Heb 3 jaar Twingo gereden weet je nog
                                Facebook Sander Zuurbier
                                Instagram sanderz28

                                Twingo RS

                                Comment

                                Working...
                                X