Announcement

Collapse
No announcement yet.

NOG MEER Benz-content (CLK500 AMG-pack)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • Heb wat foto's bij daglicht genomen, Kan zijn dat de auto met twee weken verkocht is namelijk...
























    Little fitment issue with the Carlsson exhaust...









    More updates will follow
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment




    • Auto is niet verkocht:
      Had bijna onderstaande gekocht:



      S600 Lang van 2003 met 168.000 km volledig dealer onderhouden van een gepensioneerde KLM piloot. Good stuff dus...

      Maarrrrr, dingen kunnen raar lopen.
      In de dagen dat ik de CLK aan het prepareren was voor de verkoop die afgelopen zondag plaats zou vinden, begon ik steeds meer een naar onderbuik gevoel te krijgen. Gevoel van spijt.

      Vooral wanneer ik mn zwager vroeg om eens volgas ermee de poort uit te rijden
      Ik had hem nog nooit van buiten gehoord. Maar echt, Fucking WAUW! WAAROM zou ik hem willen verkopen???!!
      En dat hij kwam teruggereden, zo'n zilveren schicht op die dikke gepolijste 19" AMG's, Dat ding heeft voor mij echt gewoon 'attitude', 'presence' en toch ook weer elegantie.

      Dus, ik mijn koper de avond van tevoren gebeld;

      "Sorry, maar ik verkoop hem niet. Ik hou hem. Dikke S-klasse kopu?"




      Sinds m'n Franse Juke tijdelijk stuk is door waterlekkage (geen fout van de auto zelf overigens, maar de monteur van de voorruit), besloot ik om mooi eens met de CLK naar Stokbroodland te galloperen.
      Wonder boven fucking wonder haalde dat malle 5.0 V8 ding 10L per 100 km gemiddeld!!!
      Met 1 tank Euro95 effe naar Parijs. Daar waar ik rekening hield met ruim 1,5

      Normaal gesproken doe ik er met de Juke in gelijke omstandigheden 5u en 20mins over om Parijs te bereiken.
      Met de CLK: 4u en 47minuten.
      In al die maanden geen één keer zo uitgerust uitgestapt als gisteravond.



      Boardcomputer bij aankomst:


      "Home"


      Tijdelijke uitlaat fix die ik gisteravond effe in elkaar geflansd heb:
      Zoals in de vorige post omschreven past de Carlsson demper niet meer door de carbon diffuser.
      Maar ik ben er achter gekomen dat de hete uitlaatgassen tegen mn reservewielbak aan blazen. Deze is van kunststof en begint nu langzamerhand te desintegreren...

      (Sander bedankt voor de slangenklem btw xxx )



      Ook de Hammershite remklauwen eindelijk gefixed. gelukkig geen chemische reacties meer. AMG remklauw stickers erop, blanke lak erover en hatsikidee. Dikke AMG Jonguuuu:



      OK doei


      Last edited by loekaaz; 03-15-2016, 12:09 PM.
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Me gusta.


        300HP BMW Driftcar ft. 55HP Twingo Stancer.

        MK DriftTeam

        Comment


        • Nice, hoop dat hij France overleeft op NL platen....

          Comment


          • Eerste slachtoffer:

            Deur/raam module passagiersdeur.

            Symptomen:
            *Raam zakt niet meer bij open doen van de deur
            *passagiersraam in zijn geheel werkt niet meer (mah nigguh)
            *Deur gaat niet meer op slot mbv sleutel
            *Stoelverstelling passagierskant werkt niet meer (mah nigguh mah nigguh)

            Dus. Effe de dichtstbijzijnde printplaatTurk opzoeken

            Morgen Pics
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Dit dus.....




              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • gvd, das wel super depri

                tzijn bijna happich klapramen -_-





                zoveel dikke clk's rijden er niet rond eigenlijk...
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Originally posted by P78 View Post
                  gvd, das wel super depri

                  tzijn bijna happich klapramen -_-


                  zoveel dikke clk's rijden er niet rond eigenlijk...
                  Klopt, het gros zijn 200 kompressors, 240's en 270 CDI's
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • is dat een challenge accepted?
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • Nee. Hij is dik zat. Enkel nog een carbon voorlipje, een knappe uitlaat en dan is het wel eens een keertje klaar denk??

                      Of wil je die 124 soms niet af zien?
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • als je hem nou verkocht had, had je hier geen last van gehad...


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • jij hebt wat met ramen he?

                            en je vergeet de schroefset en dik 3 delig velgje
                            Last edited by P78; 03-17-2016, 03:28 AM. Reason: ;)
                            Facebook Sander Zuurbier
                            Instagram sanderz28

                            Twingo RS

                            Comment


                            • Dat zuigt... dat raam Lucas!

                              Comment






                              • Ik heb nog wat beeldmateriaal op fotoemmer staan:



                                Mijn wanhopige pogingen om mijn raammodule te fixen in de werkplaats op het werk...













                                Juke was inmiddels ook weer gefixed:












                                Op de terugweg naar huis kwam ik deze Britten nog tegen nabij Breda. Droge gasten, reden in colone richting Amsterdam. Goh... 'verrassend' !!










                                OK doei




                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X