Announcement

Collapse
No announcement yet.

NOG MEER Benz-content (CLK500 AMG-pack)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dezelfde Britten heb ik nog gezien op HoW, sterker nog heb ze zelfs ook nog getroffen bij de Shell bij Hazeldonk! Heb geen dikke merc gezien helaas
    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

    Comment


    • Originally posted by Justdont95 View Post
      Dezelfde Britten heb ik nog gezien op HoW, sterker nog heb ze zelfs ook nog getroffen bij de Shell bij Hazeldonk! Heb geen dikke merc gezien helaas

      Ja ze gingen daar aan de zijkant staan omdat ze nog moesten pissen ofzo. Ik ben vlak daarna weggereden haha. heb je me nét gemist waarschijnlijk!

      HoW kan wel kloppen. Daar zouden we daarna heen gaan
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment




      • EXHAUST CLIP TIME!

        [ame="http://www.youtube.com/watch?v=tyQ04SNpT7A"]CLK 500 BRAAAAAAP TUNNEL[/ame]

        Last edited by loekaaz; 03-23-2016, 05:35 PM.
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment





        • serieus mooi geluid zo. totaal geen schande als je de zoveelste bbq mist met de 124 en deze mee neemt gelukkig.


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Dat is waar Twan....

            Comment


            • Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

              Comment


              • Meer video's!!!!


                [ame="http://www.youtube.com/watch?v=JsgQ7-i-SPk"]CLK from the outside[/ame]

                [ame="http://www.youtube.com/watch?v=mZuqgjZGpEQ&nohtml5=False"]0-190 km/h - Go betty go![/ame]
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • Lekkah... die 2e!

                  Comment


                  • Rap hok!

                    Ik vind de defuser nog steeds super dik! Afgelopen zondag een C63 met zo'n zelfde gespot tijdens m'n werk
                    Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.

                    Comment


                    • GAST. HORY SHET. Dit ding klinkt echt GE-NI-AAL!
                      SAAB 900 T16s

                      Comment


                      • Leuk geluidje!!! :-)

                        Comment


                        • lekker geluidje daar aan de peage
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment




                          • Okay. It has been a while now. Lets update.


                            Things that have happened:

                            1. Went back to Holland again as my job in France was done

                            2. Put it back on the 19's again and took some foto's













                            3. Put some time and effort in the W124 again (no really )




                            4. Fixed the passenger window issue by resoldering some joints on the door module.




                            5. Became champion with my soccer team

                            https://www.facebook.com/lucass.viss...6389767924853/



                            6. Team mate broke the passenger seatbelt tensioner




                            7. Ordered another tensioner from the wreckyard. (€85 instead of €280 dealer price ) (TBC)

                            8. Reupholstered my sunroof blinding panel (fabric came loose).

                            9. Got rid of the awful (free) SUNNY front tires.

                            10. Replaced them with some fresh Kumho Ecsta sports




                            11. Attended the S|W BBQ with the Dutch S|W guys.

                            http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=85923


                            12. Tried to do some skids. Failed on camera.

                            (see Insta: loekaaz's insta)


                            13. Went to Autovisie Cars&Coffee in Amsterdam (Dutch car magazine)




                            14. Tried to do a burnout in front of an audience. Failed on camera

                            (skip to 6:00 for my lame-ass appearance )
                            [ame="http://www.youtube.com/watch?v=czjJDT0AkVE"]AUTOVISIE[/ame]


                            15. Ordered stainless exhaust tubing and AMG-like oval tips from Ulter Sport (PL)








                            16. Mocked up tips before testfit





                            17. Stared at bottom of my car, sitting on the ramp.




                            18. Brain farted.


                            19. Left car on the ramp, undecided what to do.


                            18. Created following plan:





                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • plannen zien d'r goed uit lucas. snel afmaken, apeeekaatje d'r op en weer verder met de w124


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment



                              • Oh Hoi.



                                Ziet er naar uit dat dit draadje best een kleine update kan gebruiken



                                First:
                                Uitlaat fabrication thingies.
                                Ik weet dat het er goed kut uitziet. En dat is het ook wel een beetje. maar het zit dicht en het zit op z'n plaats.
                                Het verbaast mij eigenlijk nog steeds hoeveel je kan verbloemen met een lamellenschijf en een knikkerbus zwart haha!



                                Dat TDI laaif tho...




                                Een kant gemonteerd:
                                Als ik die diffusor nooit had gevonden, ahd ik het misschien zo gedaan ipv 4 stuks. Gewoon zoals een ori. 55 AMG het ook zou hebben, maar dan met het juiste formaat tips.
                                Maar aangezien de diffusor twee uitsparingen heeft, toch maar voor de 4 stuks gegaan in 63 AMG Black Series stijl.

                                (tussen bovenstaande foto en onderstaande zit op zn minst 4 maanden tijd, kijk maar eens naar de vliering aan de rechter zijde)

                                Much better, right?



                                Situatie vanaf de onderkant:



                                Eindresultaat:
                                Steekt nog steeds teveel uit, maar als je er achter rijdt, valt dat niet zo erg op.
                                Heb genoeg andere dingen te doen (GESTAPO-BENZ), dus dat komt wel een andere keer.




                                Ben ook nog met het vrouwtje naar Parijs op en neer geweest (pun not intended):


                                Bezoekje aan Disneyland (ze gaat me zo afmaken als ze deze foto op internet ziet haha )


                                En een mooi stukkie achter deze DB9 aan gereden tijdens de terugreis.



                                Tijdens de tri naar Frankrijk is de motor lekker goed opgewarmd geweest. Niets mis mee, behalve dat ie op een gegeven moment naar verbrande olie begon te meuren.

                                Ik kan allemaal mooie smoesjes verzinnen, maar het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik het heb zitten verneuqen met het spuiten van de kleppendeksels.

                                Wat bleek: De verf die ik had gebruikt was dat achterlijke motip 1K primer, spuitfiller en blanke lak had gebruikt. En ik nog denken dat Hammerite kutverf was...

                                Resultaat: De verf liep tussen de verf en het aluminium door naar buiten! Als je op de verf drukte, sijpelde de olie gewoon onder de verf vandaan naar buiten

                                The old situation:






                                Al die kale alu plekken die je ziet zijn dus de plekken waar de verf zo los liet zonder ook maar een staalborstel aan te hebben geraakt. I feel so dumb





                                Ook meteen maar ff de bougies vervangen...



                                Vraag me tot op heden nog steeds af waarom ik dit niet eerder heb gedaan #16sparkplugsonaV8 )



                                Kleppendeksels opnieuw gestraald en wel retour via m'n zwager:



                                En uiteindelijk de kleppendeksels in een mooie low-key heat resistant zilver gespoten van VHT:





                                Dit is hoe ik op dit moment mn rondjes rijd. Zonder diffusor (te harde montagekit gebruikt) en zonder AMG achterwielen (zowel 18" als de 19" zijn kaal).




                                Dat was m .

                                Last edited by loekaaz; 08-09-2017, 09:10 AM.
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X