Announcement

Collapse
No announcement yet.

BBS RSII 710 Opknap projectje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    that stretch!!! lol


    hoe staat het met dit velgenprojectje JJ?

    Comment


    • #32
      Ja staat echt dik inderdaad!

      Ik ben nog niet echt verder, zijn aan het verhuizen dus heb even een maandje geen tijd voor mijn auto en autozaken helaas
      Maar de harten heb ik laten coaten en die ga ik zaterdag ophalen, ook heb ik nieuwe naafkaaplogo's besteld dus er gebeurd wel wat maar ik moet alle randen nog polijsten en de barrels spuiten.

      Comment


      • #33
        De harten heb ik inmiddels alweer een tijdje liggen, hier had ik ook nog een paar foto's van gemaakt.

        BBS gold:




        Inmiddels heb ik ook de BBS centercaps binnen, en de omlijsting van de centercaps geschuurd en gepolijst. Wat een pleuris werk is dat met al die hoekjes zeg...

        Alle barrels heb ik geschuurd tot korrel 3000, de randen dan en liggen nu bij de spuiter om aan de binnenkant netjes gespoten te worden. Hierna ga ik de randen polijsten en kan het hele spul weer in elkaar geloof ik.

        Ik ga zo snel mogelijk weer even foto's maken van hoe het hele spul er nu bij ligt.

        Comment


        • #34
          Dat is een lekker kleurtje zeg! Tering! :O
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • #35
            waauw heel mooi man !

            zag trouwens pas op de instragram van g23engineering centerlock style caps voor deze velgen langskomen. zag er best tof uiteigenlijk.

            Comment


            • #36
              Ziet er netjes uit man ben benieuwd hou het eruit komt te zien!

              Comment


              • #37
                Originally posted by iloow View Post
                Dat is een lekker kleurtje zeg! Tering! :O
                Thanks man! Ben ook erg blij met hoe het eruit ziet.

                Originally posted by Twannnd View Post
                waauw heel mooi man !

                zag trouwens pas op de instragram van g23engineering centerlock style caps voor deze velgen langskomen. zag er best tof uiteigenlijk.
                Thanks! Ik heb even gezocht en gevonden:


                Inderdaad wel gaaf, maar heb nu al geld uitgegeven aan nieuwe logo's wat ik toch nog mooier vind.

                Originally posted by ruittie View Post
                Ziet er netjes uit man ben benieuwd hou het eruit komt te zien!
                Thanks, me too haha

                Comment


                • #38
                  Heb eergisteren foto's gemaakt, nu moet ik ze alleen nog op de pc zetten en uploaden. Maar in die laatste 2 ben ik nooit zo goed. Ben liever in de schuur bezig dan 's avonds weer achter de pc te zitten.
                  Moet nog 1 velg rand polijsten en dan ben ik klaar.

                  Dan kan het hele spul in de wax en kan het weer gemonteerd worden, net ook de laatste BBS spullen besteld uit DE. oa. ventiel kapjes, centreerringen en sleuteltje van bbs.

                  Banden zijn ook binnen gekomen vorige week, heb gekozen voor 215-35-18. Niet echt gekozen, maar deze kwamen toevallig voorbij op facebook voor een interessante prijs. Zo goed als nieuw, falken en toyo. Helaas wel 2 verschillende maar allemaal super netjes en nog met 7mm profiel kon ik het niet laten voor de prijs.

                  Nu nog een plek vinden welke schadeloos de banden op de velgen kan krijgen.....

                  Comment


                  • #39
                    Hup vanavonf die foto's ff posten... is volgens mij echt een strak setje geworden,

                    betreft die banden: Met een compressor, starterpilot en een vuurtje kun je een heel eind komen


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • #40
                      Bij een goede Profile ook, en dan hoef je je velgen en banden niet in de fik te steken.
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • #41
                        tis vanavond...

                        wel dik dat goud
                        Floccinaucinihilipilification

                        Comment


                        • #42
                          Niet gelukt gister avond

                          Was niet van plan mn banden zelf erop te branden haha, wat is bijvoorbeeld een goede profile dan?

                          Ik had ook nog een vraag over de boutjes, met welk moment moeten deze vast gezet worden van BBS RS2? Ik hoor verschillende waardes zoals 30, 27, 25 Nm..
                          Is het handig als ik hier nog iets op doe zoals kopervet of locktite o.i.d. of gewoon droog?

                          #firstwheelbuilt

                          Comment


                          • #43
                            Gewoon een auto- of bandenbedrijf zoeken die een beads bazooka hebben,dan stelt bandjes met een beetje stretch echt geen zak voor.

                            Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                            Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                            Fiat Panda 1,2 Dynamic

                            Comment


                            • #44
                              True , voorkant bij mij wou met starterpilot, maar 165/45 op 8j had ook hulp nodig van zon luchtbazooka


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • #45
                                Thanks, ik heb sinds vandaag ook een plek gevonden die de banden schadevrij kan monteren. Hebben 3 mooie apparaten daarvoor staan. Plus degene die het gaat doen is een bekende van me dus ik heb er vertrouwen in

                                Vandaag 3 van de 5 velgen in elkaar gezet. Uiteraard voor het in elkaar zetten alles in de wheel sealant gezet en daarna gemonteerd.
                                Na wat verder googlen op het internet erachter gekomen dat de boutjes met 25nm in elkaar gezet moesten worden. Dit dus gedaan samen met wat loctite

                                Foto's van eerder deze week komen er zo aan.

                                Comment

                                Working...
                                X