Announcement

Collapse
No announcement yet.

voorstellen: bmxdude

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Juist! Op safe spelen hoort niet bij stanceworks haha. En je laat op de vorige pagina zien dat als er 2 mensen achterin zitten er nog steeds een vinger tussen je band en wielrand past? Pff.. Bij mij past er niet eens een vinger tussen als er niemand achterin zit....

    Comment


    • #32
      ^ x2

      safe is saai. Ik geef je wel props om iets aan te pakken waar de meeste van af blijven! ik denk als je je even verdiept in je velg specs en voor wat meer extreems gaat het resultaat ook 10x beter zal uitpakken


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • #33
        Maar ik heb een starre achteras met torsie, dus de wielvlucht/camber veranderd niet als auto in veerd.

        De zomervelgen blijven er in elk geval nog een jaartje onder.
        ga nog wel ff met spacers kloten om te kijken hoe breed ik kan gaan, 8,5J moet denk ik wel lukken. met de wielkasten gerold natuurlijk.

        Nu eerst ff een paar reparatie's:

        had laatst voor de apk al de rotte middendemper vervangen voor een stuk rechte pijp.

        Maar nu is er waarschijnlijk een bout los of afgeknapt op een flens stuk.
        En de motor begint nu olie te lekken, waarschijnlijk carterpakking.

        Dus daar ga ik morgen nog is ff mee aan de gang, na het werk.

        Bijna alles aan deze auto is nog origineel vanaf de fabriek, dus het heeft ook geen schuld.

        laatst is bij mijn linker remschijf het hart uitgescheurd.

        Dit zijn dus nog de eerste remschijven en blokken.

        dus een paar brembo schijven er op. en nieuwe remblokken.



        Verder nog een wielager, beide aandrijfassen vervangen (duur grapje)en een grote beurt gedaan.

        En heb vandaag de km teller op 108.238 km gezet, dus alweer 40.000 km met deze auto gereden in 2 jaartjes tijd.

        Comment


        • #34
          Tijdje stil geweest hier.

          Heb de lenso's er weer onder.

          En achter de kasten gerold, denk dat 8,5J wel past.
          Misschien ook nog wel 9J.
          Maar voorlopig blijven de lenso's er onder.





          Comment


          • #35
            Ik blijf em leuk vinden dit model, en nog steeds geen fan van de lenso' maar ja ,
            Hopelijk komt hier straks minstens 8,5 onder , zal et helemaal afmaken.
            Ik ga dit seizoen naar 8,5 en volgens jaar 9j. Heb trouwens ook een torsie as , dus ik ken je struggles haha, vleugje camber zou echt helpen

            Btw heb je iets in de roods in de auto liggen of heb je een rood interieur?
            Nog plannen verder?


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • #36
              Goede plannen! Maar hangt hij nou achterover?

              Comment


              • #37
                Hier in de buurt bij een banden centrum staat zo`n zelfde Renault met een lenso breedset maar die ligt enorm hoog, steekt best ver uit aan de achterkant.
                Visit my photo page

                MWPhotography

                My sw thread
                Funfer Business

                Comment


                • #38
                  Kan er geen nette nieuwe kentekenplaat af aan de voorkant?

                  Doet imho echt afbreuk aan de clean look....

                  Verder staat het gewoonweg netjes!

                  Comment


                  • #39
                    ehm suburuu.. D'r zit een matzwarte motorkap op, weet niet of die wel voor een "cleane" look gaat :P


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • #40
                      OW was dat het, matzwart .... daarom zag ik hem natuurlijk niet *oops*

                      Comment


                      • #41
                        @ DutchieaSaxo

                        Ik heb wat delen rood gespoten, maar nog full in progress.

                        Heb het stoffen gedeelte van de deuren in de polyester gezet, maar dit ga ik nog opnieuw schuren. Heb er nu een schuurmachine voor. Toen had ik alles met de hand gedaan.
                        En was het schuren zat. dus ik heb er maar een kleurtje op gespoten.

                        En de oude oma stoelen in het zwart gespoten, hemelbekleding komt ook nog aan de beurt.
                        Al het grijze plastic word zwart.

                        Ik ga ook nog wat delen in carbon zetten, maar dat zal met de zomervakantie zijn.
                        Ik ga eerst de bumpers afmaken.

                        @GinoGJ

                        Ze hangt iets voorover. Achter 5,5 cm gezakt en vooraan 9,5 cm.

                        Kentekenplaat komt nog wel een keertje, als de bumpers er op zitten. s
                        De wielkasten achter moeten ook nog een keer opnieuw gespoten worden.
                        Dus dan doe ik alles in 1x, misschien ook nog een bescheiden elia spoiler er op.

                        Er zat iets roest in de wielkasten, maargoed dat mag ook wel na 14 jaar.
                        Dus dat ook weer bijgewerkt en in de zinkspray gezet.
                        Last edited by bmxdude; 04-14-2014, 03:02 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Als je kijkt naar de afstand tussen de wielkast en de velg dan hangt hij achterover, kan ook de bouw zijn van de auto... Ik vind het nooit zo mooi als die afstand niet gelijk is.

                          Comment


                          • #43


                            Zo stond mijn megane er bij toen haar had gekocht.

                            Dus vooraan hoger op de pootjes dan achter.

                            Je zou bijna de veren kunnen bekijken zonder de auto op te krikken.

                            Comment


                            • #44
                              benieuwd hoe zo'n rood interieur in person eruit ziet. Voorkant mag trouwens nog wel wat naar beneden, beetje "rake' staat hier niet verkeerd op met zo'n neus".

                              btw heb je de achterlichten van een ouder model erin gezet?

                              en hoe staat het met dat bumperproject dan?
                              wanneer die gespoten is zou ik ook de motorkap met dezelfde kleur er weer op doen. Geeft meer één geheel aangezien er verder geen matzwarte delen op zitten.


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • #45
                                Die laatste foto geeft een vertekend beeld imho.

                                Kijk maar eens goed, arch loopt verder door bij het voorwiel/voorscherm dan achter!
                                Hierdoor lijkt hij automatisch hoger te staan. Het is dus niet symmetrisch.

                                Comment

                                Working...
                                X