If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Waardegijgrasaantmaaiunjonguh? Lol, was is tie gaaf zeg!
Brings me back to my early days, ik heb ze zelfs nieuw uit België gehaald met mijn pa.
Kan mij de locatie en auto's zo weer voor halen. Ook de 33tigjes en meer.
Waardegijgrasaantmaaiunjonguh? Lol, was is tie gaaf zeg!
Brings me back to my early days, ik heb ze zelfs nieuw uit België gehaald met mijn pa.
Kan mij de locatie en auto's zo weer voor halen. Ook de 33tigjes en meer.
Met een naar de laatste foto
For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL
Inmiddels nog geen week verder,maar wel alweer wat upgrades geplaatst.
Te beginnen met een draaipunt voor mn wattstangen,welke van vliegtuig alu is en voorzien is van kogellagers,ipv de std rubber/powerflex bus.
En als sinds ik de turbo rijd,heb ik af en toe last van losschietende slangen(25 jaar oud +1,5 bar turbodruk is drama) en afgelopen woensdag schoet een slang niet los,maar ergens een heel klein stukje af.
Ik was het zo ontzettend zat,dat ik de zooi uit elkaar getrokken heb,de slangen opgemeten heb,en alles meteen in langere,blauwe silicone besteld heb.
Staat wel dik zo onder de kap
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Overboost is op dit moment 1,5 bar,en dan zakt ie terug naar 1,2-1,3.
Origineel is de overboost 0,7 en de std druk 0,5-0,6.
De blokken zijn het probleem niet om veel vermogen te halen en hard te gaan,het LE-Jetronic motormanagement wel.
Ook de versnellingsbakken(transaxle op de achteras) houd het bij +- 300pk vor gezien als je het regelmatig aanspreekt.
De bedoeling is wel om uiteindelijk met een vrij programeerbaar motormanagement en andere hardware opzoek te gaan naar meer vermogen,het nadeel is alleen dat die zoi zo allejezus duur is.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Ik heb ooit met spoed slangen nodig gehad om een onderste koelslang te kunnen hebben,en op zwart zit altijd lange levertijd,dus is het blauw geworden,en diengevolge word nu dus alles blauw.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Comment