Announcement

Collapse
No announcement yet.

HellaFrysk E36 coupe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vond het rood juist zo mooi Timetable voor deze 'swap'?

    Comment


    • #47
      Ik weet zeker dat ik de Hellrot wel een beetje ga missen hoor, en ik ben van plan ooit weer eentje te kopen. De rode is en blijft maar een 316, bij zo'n ding is 't gewoon niet waard om alle ophanging e.d. te vervangen.

      Ik begin vanmiddag met de coils, hopelijk vind ik binnen niet al te lange termijn een goede motorkap, kofferklep en skirts voor de zwarte. Achterste fenders ff rollen en de Azevs eronder, dan zijn we al weer aardig op weg. Oja, de audio moet ook omgezet
      #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

      Comment


      • #48
        Al weer eventjes geleden, maar ze staat er nu zo bij:



        Kortom; nog LANG niet klaar. Maar dat hoeft ook niet, winter komt er aan dus genoeg tijd om alles goed te doen. Ik heb al wat bodyparts te liggen, camberarms, uitlaat komt en ook een
        classy stuurtje. Verder kom ik vast nog wel op ideeën
        Last edited by RedSunrise; 05-27-2015, 02:00 PM.
        #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

        Comment


        • #49
          Dat is al een groot verschil zeg!!

          Comment


          • #50
            geweldig hoe een paar posts terug alles nog onder de rooie zit, en nu ineens alles onder de zwarte; alsof 't niks is

            ook deze staat d'r netjes bij hoor, rijd zeker ook een stuk beter?


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • #51
              Originally posted by DutchieSaxo View Post
              geweldig hoe een paar posts terug alles nog onder de rooie zit, en nu ineens alles onder de zwarte; alsof 't niks is

              ook deze staat d'r netjes bij hoor, rijd zeker ook een stuk beter?
              It ain't no fuuk'n rocket science twan
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • #52
                hé sherlock, dat snap ik ook wel, was gewoon benieuwd of dat meertal pk's zo ontiegelijk verschil maakt dat het de swap waard was


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • #53
                  Muah,van 102 naar 192pk,zou dat het waard zijn... ?

                  Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                  Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                  Fiat Panda 1,2 Dynamic

                  Comment


                  • #54
                    ik zou er iemand voor doodswaffelen...
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • #55
                      Leuk je gesproken te hebben Leon!

                      Comment


                      • #56
                        Thnx voor de reacties! Ennuh, juah zo'n 6pitter maakt wel een verschil En was zaterdag erg gezellig ja! Moet gauw weer eens!
                        #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                        Comment


                        • #57
                          Tsja ook maar eens updaten dan


                          Op het moment autoloos, de rode heeft een tijdje in het Zuidwesten des lands rondgetoffeld en rijd nu ergens in het Oosten volgens betrouwbare bronnen.

                          Van de 325 weinig lol gehad, had erg veel opknapwerk nodig om 'm weer knap en goed rijdend te krijgen. Uiteindelijk toch maar besloten te verkopen voor een schijtprijs, gast die 'm kocht had er veel zin in maar heeft er uiteindelijk maar 3 dagen lol van gehad. Mis shift, beetje overrevs en *pats* zei het blokje.


                          De vervanger is zo goed als gekocht, die ga ik zaterdag ophalen. Deze zal de komende tijd niet veel kilometers vreten, aangezien yours truly sinds November jongstleden niet meer een motorvoertuig mag besturen van Oom Agent. Ja, voor alle moraalridders, is mijn eigen schuld en ik had maar rustig moeten rijden. Enfin, i'll keep you updated

                          Last known photograph (niet echt, maar deze was 't leukst)
                          Last edited by RedSunrise; 05-27-2015, 02:01 PM.
                          #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                          Comment


                          • #58
                            Had het al vernomen van Sander

                            Toch zuur....

                            Maar weer een Bimmer?

                            Comment


                            • #59
                              ja gerben, ik kan vertellen een hele mooie calypsorode coupe!

                              updates bijhouden leon
                              Facebook Sander Zuurbier
                              Instagram sanderz28

                              Twingo RS

                              Comment


                              • #60
                                Bug hit me, again. Ja een 320i coupe in een fijn kleurtje; Calypso Rot
                                #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                                Comment

                                Working...
                                X