If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ik weet zeker dat ik de Hellrot wel een beetje ga missen hoor, en ik ben van plan ooit weer eentje te kopen. De rode is en blijft maar een 316, bij zo'n ding is 't gewoon niet waard om alle ophanging e.d. te vervangen.
Ik begin vanmiddag met de coils, hopelijk vind ik binnen niet al te lange termijn een goede motorkap, kofferklep en skirts voor de zwarte. Achterste fenders ff rollen en de Azevs eronder, dan zijn we al weer aardig op weg. Oja, de audio moet ook omgezet
Al weer eventjes geleden, maar ze staat er nu zo bij:
Kortom; nog LANG niet klaar. Maar dat hoeft ook niet, winter komt er aan dus genoeg tijd om alles goed te doen. Ik heb al wat bodyparts te liggen, camberarms, uitlaat komt en ook een
classy stuurtje. Verder kom ik vast nog wel op ideeën
Op het moment autoloos, de rode heeft een tijdje in het Zuidwesten des lands rondgetoffeld en rijd nu ergens in het Oosten volgens betrouwbare bronnen.
Van de 325 weinig lol gehad, had erg veel opknapwerk nodig om 'm weer knap en goed rijdend te krijgen. Uiteindelijk toch maar besloten te verkopen voor een schijtprijs, gast die 'm kocht had er veel zin in maar heeft er uiteindelijk maar 3 dagen lol van gehad. Mis shift, beetje overrevs en *pats* zei het blokje.
De vervanger is zo goed als gekocht, die ga ik zaterdag ophalen. Deze zal de komende tijd niet veel kilometers vreten, aangezien yours truly sinds November jongstleden niet meer een motorvoertuig mag besturen van Oom Agent. Ja, voor alle moraalridders, is mijn eigen schuld en ik had maar rustig moeten rijden. Enfin, i'll keep you updated
Last known photograph (niet echt, maar deze was 't leukst)
Comment