Announcement

Collapse
No announcement yet.

DE ORIGINELE Benz-content (w124 260E - 3.0 swap)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ik wou net zeggen, veren choppen gaat prima! gewoon doen en niet piepen

    Comment


    • #92
      Lekker hoor loekaaz, 't heeft ff geduurd voordat je d'r een had ma dat zal nu allemaal geen fuck meer uitmaken. €350,- is echt een koopje voor zo'n bak.ik zeg op z'n pens die benz en mee na de bbq!


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • #93
        Inderdaad, chop, Benz op z'n Pens en uitrijden, dan in de winter swappen!

        Mooi man!

        Comment


        • #94
          moet je daar nog over nadenken!!!!!!???????
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • #95
            Dönoren



            Last edited by loekaaz; 10-18-2017, 06:18 AM.
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • #96
              Plattt ermee

              Wou dat ik zo een schuur/loods/brug had..

              Comment


              • #97
                Eerste stappen zijn gezet:

                • Achterbank is eruit
                • Achterveren gechopped (2 ringen)
                • Voorveren gechopped (2 ringen, maar ging niet zo goed: check de foto met de 15" Putdeksels --> haat aan progressieve veren)
                • Gechopte voorveren vervangen door verlagingsveren (was ff vergeten dat ik die nog op zolder had liggen --> vanaf de foto's met 16" 8-gaats velgen)
                • Gat in motorkap gezaagd
                • Uitlaat weggechopt tot direct na eerste KAT
                • Lambda sensor overgelast
                • Uitlaatspruitstukken omgedraaid gemonteerd en door motorkap naar buiten laten steken
                • RW Rafale velgen van zolder getrokken en begonnen aan de éérste velg; randje afgeschuurd
                • Tot de conclusie gekomen dat ik ze wel eerst chemisch laat ontlakken wat dit is echt gewoon KUDT



                Hier de foto's. Jullie doen t er maar mee








                STRAIGHT PIPE SSSSSoundzzzz:


                https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...58&oe=53B930E4








                Last edited by loekaaz; 10-18-2017, 06:19 AM.
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • #98
                  Wordt nog wat zo Lucas!!!

                  Comment


                  • #99
                    snap niet waarom je die uitlaten uit de moterkap hebt gedaan...

                    had zo een leuke 'tijdelijk' cruiser geweest zonder die ****dingen

                    Comment


                    • Wss omdat alles overgezet gaat worden naar de andere benz kwa motor en dergelijk! Dus dit was gewoon voor de fun.

                      Comment


                      • Originally posted by Kris View Post
                        snap niet waarom je die uitlaten uit de moterkap hebt gedaan...

                        had zo een leuke 'tijdelijk' cruiser geweest zonder die ****dingen
                        Originally posted by ruittie View Post
                        Wss omdat alles overgezet gaat worden naar de andere benz kwa motor en dergelijk! Dus dit was gewoon voor de fun.
                        ^^
                        What he says... Auto weegt 1500 kilo op kenteken, is niet belastingvrij, en voorste subframe is doorgerot en tijdens het schorsen wist ik nog niet zeker of ik de motor draaiende zou krijgen IN de coupe. De motorkap was overigens al gedeukt en bekrast

                        Oh en ik geef ook 0-shits. Dat telt wss ook mee...
                        Last edited by loekaaz; 08-18-2014, 04:24 AM.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • The SWAP begins....

                          Na 10 maanden stilstand, eindelijk tijd gevonden om aan de swap te beginnen. Of nouja.. 'gevonden'... laten we t erop houden dat wijven veel tijd in beslag nemen, en dat wanneer je dr vanaf bent, je ineens bakken met tijd over hebt

                          Anywho, let's do this





                          Ook altijd leuk, dat wanneer je bodypanelen loshaalt, je achter verscholen schades komt: Never nooit meer een auto uit België...





                          Ik heb het front en de schermen verwijderd zodat ik in ieder geval zeker weet dat ik ze niet beschadig tijdens de swap.
                          De motorkap is gelukkig niet nodig. Dat monteursmechanisme is echt zoooo fucking handig... Zou verplicht moeten zijn op alle auto's....




                          Motor is nu ontdaan van alle vloeistoffen, en alle bedrading en leidingen losgehaald en gelabeld.

                          volgende week meer!

                          Last edited by loekaaz; 10-18-2017, 06:23 AM.
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Oh en ik heb US blinkers besteld

                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • A: dat is zo (wijven en tijd),
                              B: mee eens over de garagestand motorkap,
                              C: blinkers zijn nice!

                              Comment


                              • 4-pots V8 remklauwen, fusees en draagarmen! klaar om gestraald te worden


                                Last edited by loekaaz; 10-18-2017, 06:24 AM.
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X