If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lekker hoor loekaaz, 't heeft ff geduurd voordat je d'r een had ma dat zal nu allemaal geen fuck meer uitmaken. €350,- is echt een koopje voor zo'n bak.ik zeg op z'n pens die benz en mee na de bbq!
Wss omdat alles overgezet gaat worden naar de andere benz kwa motor en dergelijk! Dus dit was gewoon voor de fun.
^^
What he says... Auto weegt 1500 kilo op kenteken, is niet belastingvrij, en voorste subframe is doorgerot en tijdens het schorsen wist ik nog niet zeker of ik de motor draaiende zou krijgen IN de coupe. De motorkap was overigens al gedeukt en bekrast
Oh en ik geef ook 0-shits. Dat telt wss ook mee...
Na 10 maanden stilstand, eindelijk tijd gevonden om aan de swap te beginnen. Of nouja.. 'gevonden'... laten we t erop houden dat wijven veel tijd in beslag nemen, en dat wanneer je dr vanaf bent, je ineens bakken met tijd over hebt
Anywho, let's do this
Ook altijd leuk, dat wanneer je bodypanelen loshaalt, je achter verscholen schades komt: Never nooit meer een auto uit België...
Ik heb het front en de schermen verwijderd zodat ik in ieder geval zeker weet dat ik ze niet beschadig tijdens de swap.
De motorkap is gelukkig niet nodig. Dat monteursmechanisme is echt zoooo fucking handig... Zou verplicht moeten zijn op alle auto's....
Motor is nu ontdaan van alle vloeistoffen, en alle bedrading en leidingen losgehaald en gelabeld.
Comment