If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
probleem is dat ik de "stretch" van een 185/45 niet mooi vind. de wand lijkt me te hoog.
heb nu 165/45 op 7,5 & 8J. Achter laten ze nauwelijks lucht uit. voorkant moet ik eens in de twee weken ff oppompen, valt best mee, meestal halve bar eruit. over het inparkeren gesproken, kwestie van uit je doppen kijken dat je niet in de buurt komt. als ik de auto al uitleen geld het onder brokkken=dokken.
kleine putjes in de velgrandkrijg je er helaas wel van
heb wel gezien dat 165/45 op een 8,5 kan maar of dat mooi word met het achteraanzicht.
Nadeel van getrokken banden vind ik vooral het inleveren op wegligging.
Met de 75 had ik ooit,in een lang verleden,195 45 16 op een setje 7,5J borbets,later ging er 205 om,en kon gewoon merken dat het beter stuurde.
Nu op de OZjes van het ene merk 205 40 17 naar het ander merk gegaan,oude merk weet ik niet meer,nu falken,en die vallen echt ruim breder,stuurt ook weer wat lekkerder.
Misschien wat minder vet om naar te kijken,maar mn 75 is dan ook geen show stance,maar meer race stance
Rode BBSen staan ubervet trouwens.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Ow,begrijp me niet verkeerd,op de snelweg zoekt de 75 ook als een bitch,das ook niet zo gek met ruim een graad camber,en het caster maximaal gesteld.
Alleen met getrokken banden vind ik een auto heel instabiel,loopt veel makkelijker weg over de voorwielen dan,en al helemaal met een fwd auto.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Sup peeps. Vanavond de adapters ophalen hebe r zin in.
Wel slecht nieuws. ik ga aankomende maand verhuizen naar hengelo dus de saxo moet even wachten op de nieuwe sloffen. Als ik eenmaal weer gesettled ben gaan we kijken naar een leuke banden maat.
Probleem is dat ik ze bij een maat in de loods heb liggen in Eerbeek. Ben daar denk ik volgende week weer en ga ze gelijk passen. Liggen ook nog setje ats cup en borbets dus ook die eens eronder smijten.
Ik plaag ze soms ook, doen ze dan ook niet hun best? :'(
En 195 hoort volgens mij op 7,5j...
Waarschijnlijk niet,
ter voorbeeld mijn oude Civic type R(niet eens een heule super dikke auto)Regelmatig waren er van die boyki's die dachten dat ze met hun Golf 4 1.6 op Triple S een kans aan het maken waren terwijl ik in cruisemodus zat en die gasten te redlinen en hoeken als een mongooltje.
Mooiste is nog wel dat 1.4+CAI+blerpijp civic-race-petjes volk, rijd je rustig weg bij de stoplichten zie je naast je een gast zijn pedalen kapottrappen en z'n bak te roeren als een idioot.
9 vd 10x heb je niet eens door dat je door het type auto dat je rijdt in een race terecht komen bent.
Ik heb weleens bumperklevers die zitten te drukken op een 80km weg, en als ik dan bij een rotonde aankom (met de miata) gooi ik hem er even overheen. En dan zit er na de rotonde gewoon weer een gat van miss wel 50 meter tussen..
Zelfde geld voor snelweg opritten, voor de bocht op je bumper en na de bocht stipje in de spiegel en dan proberen ze het echt wel. Bochtenwerk is geweldig met de miata.
Comment