Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sauerkraut mit bratwurst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat bedoel ik ook Echt een maan landschap

Comment

• probleem is dat ik de "stretch" van een 185/45 niet mooi vind. de wand lijkt me te hoog.

heb nu 165/45 op 7,5 & 8J. Achter laten ze nauwelijks lucht uit. voorkant moet ik eens in de twee weken ff oppompen, valt best mee, meestal halve bar eruit. over het inparkeren gesproken, kwestie van uit je doppen kijken dat je niet in de buurt komt. als ik de auto al uitleen geld het onder brokkken=dokken.

kleine putjes in de velgrandkrijg je er helaas wel van

heb wel gezien dat 165/45 op een 8,5 kan maar of dat mooi word met het achteraanzicht.

i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Nadeel van getrokken banden vind ik vooral het inleveren op wegligging.
        Met de 75 had ik ooit,in een lang verleden,195 45 16 op een setje 7,5J borbets,later ging er 205 om,en kon gewoon merken dat het beter stuurde.
        Nu op de OZjes van het ene merk 205 40 17 naar het ander merk gegaan,oude merk weet ik niet meer,nu falken,en die vallen echt ruim breder,stuurt ook weer wat lekkerder.

Misschien wat minder vet om naar te kijken,maar mn 75 is dan ook geen show stance,maar meer race stance

Rode BBSen staan ubervet trouwens.

Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

Comment

• true, op de snelweg zoekt de saxo als een malle.

maar this dan ook totaal geen performance auto. zo traag als dikke stront door een trechter.

Comment

• Ow,begrijp me niet verkeerd,op de snelweg zoekt de 75 ook als een bitch,das ook niet zo gek met ruim een graad camber,en het caster maximaal gesteld.
            Alleen met getrokken banden vind ik een auto heel instabiel,loopt veel makkelijker weg over de voorwielen dan,en al helemaal met een fwd auto.

Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
            Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
            Fiat Panda 1,2 Dynamic

Comment

• Mijn 106 zoekt ook enorm op de snelweg. 185 ligt erop, niet eens belachelijk breed voor zo'n kleine en lichte auto.

Comment

• Nu heb de ballen verstand van wegligging maar dacht dat het aan de getrokken bandjes lag en het feit dat het kreng nooit is uitgelijnt

Comment

• Sup peeps. Vanavond de adapters ophalen hebe r zin in.

Wel slecht nieuws. ik ga aankomende maand verhuizen naar hengelo dus de saxo moet even wachten op de nieuwe sloffen. Als ik eenmaal weer gesettled ben gaan we kijken naar een leuke banden maat.

Comment

• Gelijk even testfit en foto he!

Comment

• haha true,

Probleem is dat ik ze bij een maat in de loods heb liggen in Eerbeek. Ben daar denk ik volgende week weer en ga ze gelijk passen. Liggen ook nog setje ats cup en borbets dus ook die eens eronder smijten.

Comment

• Super dik die bbsen

Heb zelf dunlop 195/45R16 op 7,5J breed.
                        Dit bevalt mij prima, kleeft aan de weg.

Kan altijd dikke auto's plagen op de dubbele rotondes.

Comment

• Ik heb nieuws voor je; Die auto's doen dan niet eens hun best.
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Ik plaag ze soms ook, doen ze dan ook niet hun best? :'(

En 195 hoort volgens mij op 7,5j...

Comment

• Originally posted by GinoGJ View Post
                              Ik plaag ze soms ook, doen ze dan ook niet hun best? :'(

En 195 hoort volgens mij op 7,5j...
                              Waarschijnlijk niet,
                              ter voorbeeld mijn oude Civic type R(niet eens een heule super dikke auto)Regelmatig waren er van die boyki's die dachten dat ze met hun Golf 4 1.6 op Triple S een kans aan het maken waren terwijl ik in cruisemodus zat en die gasten te redlinen en hoeken als een mongooltje.

Mooiste is nog wel dat 1.4+CAI+blerpijp civic-race-petjes volk, rijd je rustig weg bij de stoplichten zie je naast je een gast zijn pedalen kapottrappen en z'n bak te roeren als een idioot.

9 vd 10x heb je niet eens door dat je door het type auto dat je rijdt in een race terecht komen bent.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Ik heb weleens bumperklevers die zitten te drukken op een 80km weg, en als ik dan bij een rotonde aankom (met de miata) gooi ik hem er even overheen. En dan zit er na de rotonde gewoon weer een gat van miss wel 50 meter tussen..
                                Zelfde geld voor snelweg opritten, voor de bocht op je bumper en na de bocht stipje in de spiegel en dan proberen ze het echt wel. Bochtenwerk is geweldig met de miata.

Comment

Working...
                                X