Nice, ziet er erg goed uit onder de Saxo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sauerkraut mit bratwurst
Collapse
X
-
thanks gozers. leuk om te horen!
@suburuuh : wheelgap was ook het eerste wat mij gelijk tegen viel. was niet zo opzichtig met zwarte velgen en nu wel :/ maar kga aankomend weekend kijken of ik nog wat lager kan aan de voorkant. moet nog zon 3cm zakken. moet dan de achterkant ook doen en zit daar enorm tegenop. klote torsie as.
Comment
-
-
thanks guys
gaat btw weer lekker. Band links voor was niet meer te redden en blijft lucht uit lopen dus voorlopig staat de Sax op 2 verschillende soorten sloffen. reserve licht metaal voor. en de RM achterop. had achter ook moeten vervangen want daarna de auto voor het eerst aan m'n vriendin uitgeleent. Die had nog niet heel lang d'r rijbewijs en moest woensdag m'n maten afzetten bij 't station omdat ik al pils op had. en je raad het al...stoeprandje meegepakt
kan wel janken want 1 rand is nu gelijk naar de klote. valt misschien nog iets te redden maar zie het somber in.
daarnaast algehele shitzooi. moeilijk druk voor school&werk. kon allemaal wel wat beter en daardoor weinig tijd voor de saxo
Comment
-
Fok! Zo kwalitatief uitermate teleurstellend gevoel....
Heb het ook gehad met mijn vriendin, vertelde het ff net voor het slapen gaan rond 00u00!
'Ja, uh, o ja, ik heb iets gehoord tijdens het parkeren'. Me; 'Wat'!
Ik gelijk naar beneden van uit de flat, moest het gewoon zien, al was het leed al geleden.
Nu kan ik er om lachen, toen niet. Zij alleen ook nu nog niet.
Comment
-
kijk, jij begrijpt me!, 't ging ook heel nonchalant hiero; oh denk dat ik een stoeprandje heb geraakt.
heb in een jaar tijd op die verbreed staaltjes die in principe ieeeets meer uit steken maar 1x zachtjes een randje gekust met steken. ik dus ook gelijk naar beneden en kijken in de hoop dat het zo'n kusje was.
maar nee hoor. gelijk de halve velg mee genomen.
stoeprand vs BBS : 1-0
wou van't winter alleen 2 bredere randen halen voor de achterkant en dan de 8j voorop. maar doe nu alles in 1x
Comment
-
Ach,ik had flink tijd in de wielen voor mn meissie dr cinq opknappen gestokken,randen allemaal met schuurmachine mooi strak geschuurd etc.
Binnen een week had ze al 2 randen gepolijst met behulp van stoepranden
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Comment
Comment