Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voor het geld had ik ze niet laten liggen; alleen jammer dat er bijna niks onder die fransoosjes past
    heb nog gekeken naar PLS of Tramont, maar als je al wat vind ist 14" , maatje te klein.

De bbs rm die ik had liggen ook verkocht aan een maat van me, et was toch net te hoog
    nu wat beter opgezocht, en bbs rm001 heeft et van 25, is de enige die wel gaat passen dus nu op jacht naar zo'n setje.

i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Te hoge ET is nooit een probleem he, met spacers kan je de ET verlagen. Andersom gaat dat helaas niet.

Comment

• I know ma this zo dat ik daar niet ook nog extra geld voor wil uitgeven , plus wil voor een zo breed mogelijke set up gaan , 9j is mogelijk met de juiste waardes, en dan kan ik 195 achter nemen, heeft ie ook fatsoenlijke stretch en ziet het geheel er beter uit imho

Comment

• Tering.. Daar heb ik er 4 van gek Wel niet zo minty als deze, maar toch..
          Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Wat een geld hee... Ze denken daar zeker dat Alfa-Romeo door de samenwerking met Maserati dus ook net zo veel waard is. Damn... Voor dat geld kan jij ze ook wel opsturen naar de States Thom!

Enne... Ik heb het eindresultaat binnen btw:

Ze zijn nog steeds wel iets grijzig. Maar in het zonnetje, zoals op de een-na-laatste foto te zien is, glimmen ze je tegemoet als een malle!
            Al denk ik, dat als ik eerlijk ben, volgende keer voor een lichtere tint ga met misschien iets meer chroom-effect...
            Last edited by loekaaz; 03-13-2014, 03:32 AM.
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• ir. loekie doet het hem weer

vet resultaat man!
              Floccinaucinihilipilification

Comment

• Sorry, ik vind het nergens naar lijken, veel te mat.

Zelf bij een coater gewerkt jaren terug, toen waren er al allerlei manieren om meer glans te krijgen, kan me niet voorstellen dat dat nu nog niet nóg verder ontwikkelt is.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Moet zeggen dat er niet echt veel glans inzit. Mn vader heeft pas een brommerframe laten coaten, kon je echt niet zien dat het gecoat was zo strak.

Wel dik setje velgen zo btw

Comment

• Originally posted by iloow View Post
                    Tering.. Daar heb ik er 4 van gek Wel niet zo minty als deze, maar toch..
                    Ik vind ze echt heel dik. Lijkt me goud om onder de 106 te hebben, maar wordt me iets te prijzig

Comment

• zijn wel heel gaaf geworden, wel raar ze glanzend er uit moesten komen en dat et mat werd. alhoewel dat ze mattig zijn is wel mooi bij zulke strakke velgen, denk alleen dat ze int echt er wel wat beter uit komen.

Comment

• Ja zolang de lak maar strak is, vind ik t best. Is toch niet voor eigen gebruik. De koper liet mij vrij om de kleurkeuze te bepalen. Dus hij doet t er maar mee. Volgende keer opt ik wel voor de Chroom-achtige lak. Dat is een ding dat zeker is.
                        Op de foto's lijken ze mat omdat de metallic-parel heel fijn is. Dit is 2 a 3 keer fijner dan normaal. In persoon valt het wel mee. Het is alleen zo jammer dat er een te sterke grijstint in het poeder zit. Dit had witter gemoeten.

Ik ga ze vanmiddag maar ff in de wax zetten. Kijken of ze dan wat meer gaan glimmen...
                        Last edited by loekaaz; 03-13-2014, 09:20 AM.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG

Comment

• Originally posted by loekaaz View Post
                          Ja zolang de lak maar strak is, vind ik t best. Is toch niet voor eigen gebruik. De koper liet mij vrij om de kleurkeuze te bepalen. Dus hij doet t er maar mee. Volgende keer opt ik wel voor de Chroom-achtige lak. Dat is een ding dat zeker is.
                          Op de foto's lijken ze mat omdat de metallic-parel heel fijn is. Dit is 2 a 3 keer fijner dan normaal. In persoon valt het wel mee. Het is alleen zo jammer dat er een te sterke grijstint in het poeder zit. Dit had witter gemoeten.

Ik ga ze vanmiddag maar ff in de wax zetten. Kijken of ze dan wat meer gaan glimmen...
                          graag ook even onder je eigen auto knallen, is best dik denk.

Je zou er eigenlijk 3 delige velgen van moeten maken, en dan 19 inch ofzo. Dan wil ik ze misschien wel kopen van je

Comment

• Auto staat achterin de machineloods. Op 15 inch staal, met een motor die amper aanslaat en sws zonder accu.
                            Morgen komt de koper kangs, en ik wil ze zo strak mogelijk houden. Dus ook de boutgaten. Zal vragen aan de koper of hij foto's wil maken/opsturen wanneer hij ze onder z'n w124 gemonteerd heeft. Die is alleen niet verlaagd. Naar eigen zeggen wel 'vlekkeloos met maar 60.000km op de klok...' dus ben benieuwd!

Dat 19'in. idee is gaaf, maar niet voor jouw Benz. Dan moet je een W140 kopen
                            Lucas
                            Originally posted by LCG

Comment

• tape rond je sleutel, werkt perfect
                              Floccinaucinihilipilification

Comment

• Originally posted by loekaaz View Post
                                Auto staat achterin de machineloods. Op 15 inch staal, met een motor die amper aanslaat en sws zonder accu.
                                Morgen komt de koper kangs, en ik wil ze zo strak mogelijk houden. Dus ook de boutgaten. Zal vragen aan de koper of hij foto's wil maken/opsturen wanneer hij ze onder z'n w124 gemonteerd heeft. Die is alleen niet verlaagd. Naar eigen zeggen wel 'vlekkeloos met maar 60.000km op de klok...' dus ben benieuwd!

Dat 19'in. idee is gaaf, maar niet voor jouw Benz. Dan moet je een W140 kopen
                                Oow je kan ze gelijk al kwijt? ideaal!

19 inch kan ook onder een W126. dat is wel echt de max. W140 vind ik helemaal niks, dat is echt zo'n tank.

Comment

Working...
                                X