Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DutchieSaxo
    replied
    zat ik dus ook mee. 300 ps. nieuwprijs. velgen zien er z.g.a.n. uit met maar paar "kleine putjes". zo'n zelfde setje staat te koop voor 750 al vraag ik me af of diegene het er ook voor gaat krijgen. is trouwens zonder banden en echt puur voor de handel. stel dat ik het voor onder de 400 kan krijgen, moet ik er nog best wat winst uit kunnen slaan toch? XD

Leave a comment:

• Twannnd
    replied
    hmm weet niet wat die setjes 2dehands doen maar nieuw zijn ze niet heel prijzig(zeker niet voor een meerdelige velg). het ligt ook aan de staat en of er banden bij zitten, maar voor dat geld zou t niet gaan kriebelen bij mij :P

Leave a comment:

• DutchieSaxo
    replied
    Ok gasten help ff , kan goedkoop (hij vraagt €450,-) een setje 17" dycast megaform ophalen, zijn in goede staat in 4x108 met naafgat 65,1. Sws niks voor mij is veel te groot maar misschien leuk voor handel. Hoeveel zou dit ongeveer waard zijn, dan weet ik of ik de gok neem ja of nee :p

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    inchje smaller achter

Leave a comment:

• maikel_rox
    replied
    Ja voor heb ik 4inch smallere as, dus dat creëert al wel wat mogelijkheden
    In vergelijk met bovenstaande foto zal het voor dus wat meer in de kasten vallen.
    Achter heeft hij vrij brede randen, die mogen van mij wel ietsje minder voor wat meer tuck

Leave a comment:

• P78
    replied
    heb je een narrow beam?

dan kan je breed gaan en toch nog laag genoeg

had een tijdje geleden een setje gezien op duitse verkoopsite, in 5x130

Leave a comment:

• GinoGJ
    replied
    Breed houden! Super dik zo

Leave a comment:

• maikel_rox
    replied
    Al wel een tijdje. Alleen zie je ze in Nederland maar een hele enkele keer voorbij komen.
    Verder zie je wel eens de GP1001, maar das een minder mooi design imo.
    Meeste wat ik voorbij heb zien komen is bmw steek, is passend te maken, maar heb liever porsche-steek.

Voor de beeldvorming:

Nu heeft deze dude het nog wel vrij breed allemaal, ik wil het wel iets smaller zodat ik nog wel flink laag kan met m'n lucht.

Leave a comment:

• P78
    replied
    ja zag deze passeren in 5x130

wist niet dat je gotti's zocht

Leave a comment:

• maikel_rox
    replied
    Set zoals die nu is, is het een 16 inch breedsetje in 7 en 8j. ET-waarde is onbekend.
    Breder dan 7j ga je achter niet wegkrijgen bij een kever maar ik weet niet helemaal hoe die valt qua et-waarde..
    Dus als de set er komt, moet ik nog wel een beetje gaan spelen met binnen randen, buiten randen enzovoorts.
    De 8j's moeten sowieso omgebouwd worden naar iets smallers om ze voor weg te krijgen.
    Het is gelukkig een 5x130 setje waar ik erg blij mee ben en wat al scheelt. Worden dan ook netjes opnieuw opgemaakt

Maargoed, het is zo'n aars bieding, dus even in de gaten houden en hopen dat de set niet ineens een vlucht neemt in de laatste dagen.

Leave a comment:

• Suburuuh
    replied
    Oh gotti gotti, dat gaat leuk staan. specs?!

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Lekkah!

Leave a comment:

• maikel_rox
    replied
    Hopelijk binnenkort een ritje richting Duitsland! Moeten wat dingen aan gebeuren voor dat het onder de kever kan, maar dat maakt geen kut uit natuurlijk!

Leave a comment:

• Suburuuh
    replied
    @ Brolli, altijd leuk!

Leave a comment:

• Riskant
    replied
    Originally posted by mayhem View Post
    zolang ze niet bij BBS door de rontgenscanner zijn gegaan, kan het altijd nog een miskoop zijn.
    Jemig, niet te positief hoor...

Leave a comment:

Working...
X