Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Suburuuh
    replied
    Ja die zijn echt kicken idd!

Leave a comment:

• Twannnd
    replied
    ja heel gaaf die alfa wielen, wat ik wel jammer vindt is dat die ronde gaten niet doorlopen, worden onderbroken door de lip van de velg. Maar wat een respect als je dit maakt!

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Supergaaf die custom velg projecten. Bij deze velgen past het perfect. Ik zie ook weleens custom velgen waarbij de boutjes net niet gelijk lopen met de velg..

Heb je bijv een 5 spaak wiel, en dat je dan 4 boutjes op 1 spaak heb, en 5 op de ander.. Dan denk ik dat je het beter niet kunt doen. Maar desalniettemin is dit een erg gaaf project!

Leave a comment:

• loekaaz
    replied
    Deze gast, blijft maar doorgaan...

Originally posted by dzidziusbmw View Post
    Alfa 156 speedline custom 9,5x18" & 10,5x18" radinox

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Heb ook weer het e.e.a gekocht en verkocht.

Waaronder een setje OZ Futura's:

En deze heilige graal.. _0_-0-_0_-0-_0_

Leave a comment:

• mayhem
    replied
    Wil iemand dikke verdichte Zender Turbo II ..

Leave a comment:

• P78
    replied

zoiets mss?

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Thnx!
    Ik heb bijna niks in 5x108 hoor, dus dan moet je wel gaan adapteren

Leave a comment:

• P78
    replied
    wat een spammert zeg

Leave a comment:

• Suburuuh
    replied
    Moet tzt voor velgen eerst maar eens bij Iloow aankloppen lol! My gawd lekker bezig!

Leave a comment:

• JJ.
    replied
    Waar haal je ze toch elke keer weer vandaan joh haha! Dikke sets allemaal.

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Ohja 2: deze heb ik ook nog liggen!

19" Speedlines, voor onder een A5 officieel. Zijn een stuk breder dan de normale EN met een cuprand. Zie je ook niet vaak. Ik zit er over te denken om een smaller setje erbij te zoeken, en ze dan gecombineerd te verkopen als breedset. Of om zelf eens te passen...

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Ohja, en deze heb ik een paar dagen geleden opgehaald, American Racing type 328.. Kan er superweinig over vinden. Ze liggen nu bij de bandenboer om de bandjes eraf te hatsaflatsen. Zijn 15" maar lijkt me een oversizede rand die ze er vanaf de fabriek op gezet hebben. Ik gok dat ze zeldzaam zijn, en 3 delig, maar zeker weten doe ik t niet. Vandaar dus dat de banden eraf gaan Ben benieuwd!

Leave a comment:

• iloow
    replied
    Zon ondergewaardeerd topic geworden dit...

Ik zal even laten zien wat ik afgelopen tijd zoal had liggen, zodat er misschien wat nieuw leven in geblazen word

Originele Ronal Q7 wielen:

RS2 8.5 en 10J 5x112, even gepast onder de a3 Ubervet!

Die had ik al snel verkocht, dus heb nog een set gehaald. Van Porsche dan, 5x130 dus. Zelfde maten verder, alleen hogere et.

RX501, inmiddels verkocht aan een belg

Mini Webspokes:

Ook heb ik nog 2 sets OZ Opera 2 liggen, 17" en 18" voor 5x112 en 5x120

Deze heb ik ook nog liggen, de breedset!

En vergezeld met een 7j rondom setje:

Inmiddels ook al aardig wat knappe sets verkocht die ik hier niet op heb staan, zoals een setje Throwing Stars voor BMW en een set 8/9J RSen in 15". Die komen onder een Miata in Zweden geloof ik Kerel kwam hier om een Miata te kopen en haalde meteen ook maar een set wielen op ervoor.

Verder heb ik nog wat klein spul van ATS, RH cup en Alulines met nieuwe banden, zenders etc.. maar dat is niet echt WAUW zeg maar
    Last edited by iloow; 07-22-2014, 07:17 AM.

Leave a comment:

• mayhem
    replied
    Hij is zo slecht, zal voor de grap eens foto´s zoeken van een set welk hij van mij verneukt heeft.

Leave a comment:

Working...
X