Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mayhem
    replied
    Voor de 4x100 mensen

Nu komen er dacht ik enkel wederom replica's uit van de Futura ergens dit jaar. maar dit is leuk voor de handel
    Last edited by mayhem; 01-25-2014, 09:37 AM.

Leave a comment:

• Vladi
    replied
    Verder is voor mij de discussie ook wel af trouwens.
    Jullie BBB is over het algemeen bezig met mooi spul alleen het omboren zoals van die RFs ben ik totaal geen fan van.
    de rest van het omboren ziet er zo op het oog super uit maar die harten lenen zich er denk ik beter voor.

Overigens slaat dat omboren niet alleen op jullie, dat is wereldwijd uit de hand aan het lopen.
    over 2 jaar is er geen originele steek meer te vinden.

Leave a comment:

• Vladi
    replied
    Originally posted by marten View Post
    Vind je opmerking niet echt gepast vladi, ik zei dat de wielen vlak kunnen worden gedraaid! Dit is nog niet gebeurd en zal enkel gebeuren als de klant erom vraagt, et verhoging etc.
    Vind het jammer dat er zo'n discussie word gevoerd over wat wel en wat niet goed is, iedereen doet het op z'n eigen manier lijkt me. En geloof me. Je kunt het niet overal mee eens zijn wat er gedaan en niet gedaan word. Je moet niet overal een punt van maken, doen wij ook niet lijkt me.

Neem aan dat je de bovenstaande post ook een beetje bijschaaft, tis wel heel kort door de bocht.

Ik schaaf niets bij en voel me nergens verboden om er een mening over te hebben.
    als je een product verkoopt dan kijken mensen er nou eenmaal kritisch na.
    Wil je het niet horen? Moet je niet op internet kijken, makkelijk zat.

Ik heb met niemand problemen, maar ik laat me niet koeieneren.

Leave a comment:

• mayhem
    replied
    No hard feelings intented, wat je zegt, het nadeel van lezen ipv spreken.

Anyway, iemand nog wat diks te showen?!

Leave a comment:

• Richardk
    replied
    sjezus...( lees zoals je t wenst..) staat daar als sarcasme dat onderbuik (en dat is een beste een) gevoel totaal niet iets kan onderbouwen. nadruk op dat dit geen gevoel is,,,

maar zoals jij het nu stelt kan t ook. Maar ken Vladi niet, weet dus ook niet hoe de beste knaap eruitziet. Enige wat ik van hem gezien heb is een linkje die ik kreeg naar een bedrockers of what ever site.

laat t rusten... zal vladi vast wel eens tegenkomen op een meeting. en als hij dan vragen heeft zal ik deze gerust beantwoorden en uitleggen.
    Heb geen problemen met m... zand erover
    Last edited by Richardk; 01-24-2014, 04:24 PM.

Leave a comment:

• mayhem
    replied
    Originally posted by Richardk View Post

daarnaast was je van harte uitgenodigd om het eens in het echt te zien, maar je kijkt liever naar plaatjes en geef dan je mening die je niet kan onderbouwen..

want ja je onderbuik ( en dat is een beste een) gevoel zegt dat t niet lekker is

l

nergens scheld ik.. en nergens heb ik het over je uiterlijke kenmerken ( heb je hier nog nooit over de vloer gehad en ken je niet persoonlijk)
    dus lees t nog maar eens

Ik ken jullie geen van beide, maar eerlijk is eerlijk .. ik heb het nagelezen. Zie hierboven.

Aan het eind van de rit zie ik geen nadelen in proppen & omboren , vind de voorbeelden die hier staan erg keurig eruit zien.
    Echter snap ik wel dat de harten van die RF'en een onderbuik gevoel geven, het is ook zo dat jarenlang iedere velgenboer riep dat omboren en proppen enkel kan met vlakke harten.

Leave a comment:

• Richardk
    replied

terug naar t driedelige

Leave a comment:

• Richardk
    replied
    kerel ik ben het in 99 procent van de discussies vaak met je eens. Je zegt wat anderen niet zeggen alleen iemand op de veiligheid beschuldigen is niet niks. Wij Marten en ik stoppen ziel en zaligheid erin om de meeste mensen met dikke wielen op een meeting/strip etc te zetten. En als je daar dat tot 3 maal word afgezeken, sorry, maar dan word ik giftig.

we laten het rusten.

Leave a comment:

• Vladi
    replied
    Ik was vorige week nog bij je in de buurt hoor.
    Dus aan de prijzen ligt het niet.

Wij hoeven geen vrienden of kennissen te zijn Richard, dus die uitnodiging sla ik af.

Leave a comment:

• marten
    replied
    Mijn idee!

Leave a comment:

• Twannnd
    replied
    Ik weet niks over de achterliggende berichten die jullie onderling hebben gestuurd maar ik denk dat het het beste voor de sfeer op het forum is als jullie dit laten rusten. Uiteindelijk schiet niemand er iets mee op.

Leave a comment:

• marten
    replied
    Vind je opmerking niet echt gepast vladi, ik zei dat de wielen vlak kunnen worden gedraaid! Dit is nog niet gebeurd en zal enkel gebeuren als de klant erom vraagt, et verhoging etc.
    Vind het jammer dat er zo'n discussie word gevoerd over wat wel en wat niet goed is, iedereen doet het op z'n eigen manier lijkt me. En geloof me. Je kunt het niet overal mee eens zijn wat er gedaan en niet gedaan word. Je moet niet overal een punt van maken, doen wij ook niet lijkt me.

Neem aan dat je de bovenstaande post ook een beetje bijschaaft, tis wel heel kort door de bocht.

Leave a comment:

• Richardk
    replied
    Originally posted by Vladi View Post
    Was dat nou zo moeilijk om het toe te geven Richard? Dat het niet jullie mooiste stukje werk is?.
    Fijne vriend, ik heb het je over VWForum 10x uitgelegt waarom het mij niet totaal veilig leek, dat wou je niet horen.
    Ik vraag me nu wel af waarom die naaf afgedraait is tot een vlak bed, kwamen de krachten toch wat raar op de naaf te staan en liepen ze los met dat halve/kwart materiaal op die 2 bouten?

Overigens zou elke blinde het met me eens zijn dat die achterkanten van die RFen nergens naar lijken in vergelijking met de andere voorbeelden die je hier plaatst.

Volgende keer gewoon even bellen of langskomen als je wil schelden Richard. Koffie staat altijd klaar, kun je wel op de gang zitten want binnen zou ik je niet vragen als je je gedraagt als zo'n chauvinistisch varken.
    Je kunt nog wat leren van je maat Marten, die je gewoon netjes te woord staat als hij het ergens niet mee eens is.

leg het hier nog maar 10 keer uit dan Vladi.. want je hebt 10 keer gezegt dat het je gevoel was. Maar je gevoel laat je op elk forum spreken over werk van een ander plus een hatelijke bericht op de facebook.

Uiterlijke en veiligheid zijn 2 verschillende dingen.
    Ja ik leg je op vw forum ook al uit dat t niet mooi is , maar veilig zeker 100 punten

en mijn een chauvinistisch varken noemen? ik denk dat jij nog wel wat levens lessen kan gebruiken. volgende keer dat je iemand beschuldigd van veiligheid, ja heb je nu 3 keer gedaan.. kom dan zelf even langs om te kijken.

ik heb je volgens mij eerst uitgenodigd, maar schijnbaar is de brandstof te duur uit emmen naar t noorden

nergens scheld ik.. en nergens heb ik het over je uiterlijke kenmerken ( heb je hier nog nooit over de vloer gehad en ken je niet persoonlijk)
    dus lees t nog maar eens
    Last edited by Richardk; 01-24-2014, 03:03 PM.

Leave a comment:

• Richardk
    replied
    Originally posted by Vladi View Post
    De discussie hebben wij al eens gevoerd Richard, toen had jij besloten dat ik te dom was (of te veel gelijk had) en zouden we dit laten rusten.

Prachtig hoe je hier nu als verzuurde kneus(Toetsenbordhero anyone?) mij op mijn uiterlijke kenmerken aan komt vallen in plaats van het in mijn gezicht te zeggen.

Ik sprak overigens Marten ook nog even via facebook, vreemd dat die man die gaar omgeboorde wielen toch even vlak heeft laten draaien op het hart als het toch allemaal al zo perfect was.
    Zo wie staat hier ff potje te liegen...
    Snap dat je van jezelf een rebels jong wil laten lijken, maar je gaat nu alles te buiten.

waarom heb ik mij niet eerder dan vandaag in deze discussie gemengd. juist
    omdat je vandaag een foto plaatst op je facebook en daarbij iets over veiligheid zet.

Daarnaast kan marten de velgen een stukje laten afdraaien voor de et, niks voor de veiligheid. Heb hem net aan de lijn en verteld mij even heel duidelijk dat het geen wat jij hier neerzet niet verteld is.
    Last edited by Richardk; 01-24-2014, 03:00 PM.

Leave a comment:

• Vladi
    replied
    of t mooi is bij deze rf laat ik in het midden, met deksel erover niet zichtbaar. Maar twijfelen aan de kwaliteit of veiligheid is compleet niet aan de orde.om de 20km wielbouten aandraaien? hoe kom je erop?
    .
    Was dat nou zo moeilijk om het toe te geven Richard? Dat het niet jullie mooiste stukje werk is?.
    Fijne vriend, ik heb het je over VWForum 10x uitgelegt waarom het mij niet totaal veilig leek, dat wou je niet horen.
    Ik vraag me nu wel af waarom die naaf afgedraait is tot een vlak bed, kwamen de krachten toch wat raar op de naaf te staan en liepen ze los met dat halve/kwart materiaal op die 2 bouten?

Overigens zou elke blinde het met me eens zijn dat die achterkanten van die RFen nergens naar lijken in vergelijking met de andere voorbeelden die je hier plaatst.

Volgende keer gewoon even bellen of langskomen als je wil schelden Richard. Koffie staat altijd klaar, kun je wel op de gang zitten want binnen zou ik je niet vragen als je je gedraagt als zo'n chauvinistisch varken.
    Je kunt nog wat leren van je maat Marten, die je gewoon netjes te woord staat als hij het ergens niet mee eens is.
    Last edited by Vladi; 01-24-2014, 02:29 PM.

Leave a comment:

Working...
X