Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voor de nostalgie gister naar Godzilla geweest in de bios. man wat viel dat tegen, helft van de film niet gezien en eind gevecht was maar kwartiertje ofzo. Godzilla himself zag d'r wel uber vet uit

nog meer mensen die vaak naar de bios gaan?

i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Zou graag vaker naar de bios wíllen lol.

Instead zojuist na 2 maanden off, weer met hardlopen doorgegaan.
      Rustig begonnen weer en dus 8km terug gelopen van de dealer waar de C4 morgen ingenomen wordt.
      Ik heb mijn oude 'pace' nog in mij, met 45min was ik thuis. Morgen met de S-Max officieel starten.
      More on the bank, more joy in the car. Tussendoor hopelijk even mijn engine bay cleanen.

Hier nog hardlopers?

Comment

• ik loop alleen hard wanneer er ergens bier in de aanbieding is,

heb vroeger wel eens hard gelopen maar was onderdeel van mma training. had dr altijd een pleuris hekel aan

Comment

• Lol ! Ik zit ook liever vaker in de auto, hobby/werk/privé, één pot nat haha.

Comment

• Originally posted by DutchieSaxo View Post
            ik loop alleen hard wanneer er ergens bier in de aanbieding is,
            this^ haha

Comment

• Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

Comment

voor de nostalgie gister naar Godzilla geweest in de bios. man wat viel dat tegen, helft van de film niet gezien en eind gevecht was maar kwartiertje ofzo. Godzilla himself zag d'r wel uber vet uit

nog meer mensen die vaak naar de bios gaan?
                Ik ga vanavond naar Bad Neighbours, hoop dat die awt aan is, hoorde inderdaad dat Godzilla wat te weinig actie heeft.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Het enige wat bij mij hard moet lopen is de auto.

Comment

• Ik loop sinds afgelopen zomer ook hard. Van 0,0 conditie naar 10km in 45min. Vind het ook best leuk om te doen. Muziekje aan en gaan. Met de goeie muziek loop je ook gewoon een stuk harder.

Comment

• Vladi, bad neighbors moet erg leuk zijn. al is dat voor mij eerder een film die ik thuis op de bank kijk.

Godzilla ging flink de mist in. wanneer die hugeass madafakas dan eindelijk tegen elkaar gaan vechten en de poep tegen de ventilator komt, springen ze over naar de "good guys"die hun hachje proberen te redden. dat hele achterliggende verhaal is nauwelijks boeiend.

Die brul van godzilla door de bios speakers geeft echter wel kippenvel

Comment

• Originally posted by brolli21 View Post
                        Hè, wat blinkt dat onder jullie kappen jongens!!

Originally posted by RallyePug View Post
                        Ik loop sinds afgelopen zomer ook hard. Van 0,0 conditie naar 10km in 45min. Vind het ook best leuk om te doen. Muziekje aan en gaan. Met de goeie muziek loop je ook gewoon een stuk harder.
                        Personal best is 55min 10km. Maar ik wil uiteindelijk dit jaar gaan voor een halve marathon.

Vandaag verder 72km verder met de Feuerwehr car.
                        Hier heb ik lang op moeten wachten maar man oh man dit is lekkah km maken zeg.

Heb wat andere fittingen gekocht en deels gemonteerd, bagagerek ook binnen gekregen.
                        Ik ga me inhouden maar weet niet of ik dit jaar nog kan uitzitten zonder H&R verlagingsveren en spacers.
                        Hij moet gewoonweg nog iets lager (2/3cm) en naar buiten met die wielen!!!

Ik wil volgend jaar mijn velgen in een andere kleur, voorlopig denk ik aan antraciet (net als de diffuser achter en de bies op de neus).
                        Maar tegen die tijd nog eens overwegen...

Fijn weekend in ieder geval gasten! Ik ga weer ff met de rooie aan de gang.
                        Last edited by Suburuuh; 05-30-2014, 03:04 PM. Reason: Ninja?

Comment

Vladi, bad neighbors moet erg leuk zijn. al is dat voor mij eerder een film die ik thuis op de bank kijk.
                          Hij was leuk, veel helden hebben een rolletje in de film en er zitten wat momenten bij
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Ben er trouwens gisteren achter gekomen dat de rooie van de directeur van Ford Nederland is geweest bij nieuw.

Heb vandaag wel wat kunnen poetsen, maar nog niet genoeg.....
                            Heb een 'sort of' deadline @ BuzzLow.

Comment

• morgen bimmerfest, ben benieuwd......
                              Facebook Sander Zuurbier
                              Instagram sanderz28

Twingo RS

Comment

• Ploaties schieten dan hè.

Engine bay is done, picca's volgen nog.
                                Alleen stadslicht, zijrichtingaanwijzers en interieur verlichting nog en dan is dat ook gedaan.
                                De rest is al gewijzigd en die bochtverlichting is écht wel handige shizzle!

Was ik dus lekker aan het sleutelen, valt mijn zaklamp naar beneden op de carter beschermplaat, fok!
                                Gelukkig paste mijn arm qua dikte en lengte psies, dus had hem snel te pakken.
                                Heb zelf altijd wel zo'n actie tijdens het sleutelen, lol.

Comment

Working...
                                X