Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • uiteraard!
    Facebook Sander Zuurbier
    Instagram sanderz28

    Twingo RS

    Comment


    • Dat soort gekloot hebben wij ook altijd. Iemand in de groep rijd in een impreza model uit ongeveer 2005/6 ongeveer gok ik. Liet ie een dopje van de sleutel bij het blok in flikkeren. en in zon impreza is d'r nou niet gek veel ruimte voor dat soort geintjes. Half uur lopen kloten om te vinden . Bleek uiteindelijk na wat schudden op de beschermplaat te liggen :p


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Afgelopen weekend was het zover, de seizoensopener op de strip!

        Vrijdag 20:00 in de auto gesprongen en naar Bitburg.
        Aangekomen in een vreselijk fout hotel op de voormalige militaire basis, inclusies disco met jaren 90 Duitse disco hits , een travestiet en een vreselijk nichterige homoseksueel welke los gingen op de dansvloer en velen, velen dronken iets te oude mannen, was het zaterdag morgen 10:00 present op de strip van Flugtplatz Bitburg!

        Ik kan alleen maar zeggen, wat een geweld, genieten met een hoofdletter G.
        nog nooit zoveel 8,xx tijden voorbij zien komen. Het hoogtepunt was toch Eljan zijn laatste run, met een prachtige 10.080.
        Overigens is die tijd vandaag 2x dik is verbroken met een 9.87 en zijn laatste run met een 9.771 (waarom ben ik niet nog een nacht gebleven?!!)

        Ook enkelen grote YouTube bekenden zoals 16Vampir & Donkey Tec waren aanwezig met grof geweld.

        Ik heb vlug wat foto's door een mini edit gehaald , van de 156 gemaakte foto's :P


        Flat out!
        by JoopNegerman, on Flickr


        X-parts mk4 by JoopNegerman, on Flickr



        Eljan Timmler by JoopNegerman, on Flickr


        Junkjard Dawg by JoopNegerman, on Flickr


        9FF by JoopNegerman, on Flickr


        Ejan's 9 second Corsa by JoopNegerman, on Flickr


        9FF by JoopNegerman, on Flickr


        Burn 'm hot! by JoopNegerman, on Flickr


        Alfa Romeo?! by JoopNegerman, on Flickr
        Last edited by mayhem; 06-01-2014, 10:40 AM.

        Comment


        • Koets is Alfa Romeo GTV,motor zou ik niet durven zeggen,afgaand op het plaatje.

          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
          Fiat Panda 1,2 Dynamic

          Comment


          • Holy mother of gawd, wat een beesten.

            die Alfa en Porche, jezus wat bruut.

            ben benieuwd naar de rest van de foto's.


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • Zo'n 9FF loopt idioot hard, echt een geweldig apparaat.

              Maar 16vampir is wel de eindbaas , zijn 1ste run een 8,7 met een eindsnelheid van 278 kmh!
              Niet onaardig met een golf I

              Comment


              • Originally posted by Suburuuh View Post
                Ben er trouwens gisteren achter gekomen dat de rooie van de directeur van Ford Nederland is geweest bij nieuw.

                Heb vandaag wel wat kunnen poetsen, maar nog niet genoeg.....
                Heb een 'sort of' deadline @ BuzzLow.
                Kan heel goed kloppen. Gerard Bolder heeft een zwak voor rood. In de periode dat ik bij Ford Nederland zat, heb ik nog zijn Bordeaux-rode S-Max 2.0 STCi 240pk moeten afleveren bij hem. Hij wilde 'm specifiek op 20" hoogglans zwarte Velgen afgeleverd hebben. Goeie Vent.
                Hij schijnt nu een rode Focus ST Wagon full-opt. te hebben. Ook een lomp snel kanon...
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • ben ondertussen ook 7 keer gaan lopen, zit bijna aan 5km op 20m

                  als ik dit haal, is de volgende aftstand 8km

                  maar te veel lopen is dan weer niet goed voor de spiermassa
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Originally posted by Suburuuh View Post
                    Ploaties schieten dan hè.


                    Engine bay is done, picca's volgen nog.
                    Alleen stadslicht, zijrichtingaanwijzers en interieur verlichting nog en dan is dat ook gedaan.
                    De rest is al gewijzigd en die bochtverlichting is écht wel handige shizzle!

                    Was ik dus lekker aan het sleutelen, valt mijn zaklamp naar beneden op de carter beschermplaat, fok!
                    Gelukkig paste mijn arm qua dikte en lengte psies, dus had hem snel te pakken.
                    Heb zelf altijd wel zo'n actie tijdens het sleutelen, lol.
                    Dat is standaard, meestal ook nog als je net de boel aan het opruimen wil

                    Of er valt een boutje, je hoort hem op de grond terecht komen maar hij is spoorloos verdwenen
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Bimmerfest































                      Facebook Sander Zuurbier
                      Instagram sanderz28

                      Twingo RS

                      Comment


                      • @ Loekaaz
                        Okee dan.

                        @ Vladi
                        Ja, van dat boutje is ook heel herkenbaar lol.

                        @SanderZ
                        Zit best leuk spul tussen, maar die roze wielen op die Bimmer =

                        @ P
                        Goed bezig met dat lopen, maar dat spieramen verhaal. Ben jij meer van de massa dan?

                        Je sig trouwens lol!!

                        Comment


                        • En een nieuw stuurtje erin,al heb ik het eigenlijk al 7 jaar,heeft in al mn daily alfa's gezeten

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • MOoi-MOoi.

                            Comment


                            • niet speciaal van de massa

                              maar als je kijkt naar duurlopers of sprinters wie heeft er dan massa.

                              je kan niet en redelijk gespierd zijn en lange afstanden lopen

                              ik loop vooral voor van mijn winter en biervet af te geraken

                              Read This First: Fat Loss for Powerlifting-Part 1 I see them. Every day I see them. They are on the stepmill, or the treadmill, or the elliptical. They are slaving away through 40-60 minutes of sweat dripping cardio in order to make weight for their next meet. Some of them are concerned about muscle &
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Originally posted by SanderZ View Post
                                Bimmerfest

                                Had je toevallig ook nog foto's gemaakt van mijn e30? met de oranje breytons er onder
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X