Originally posted by Vladi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik kan ook wel een loods regelen waarschijnlijk.
Maar beter op een parkeerplaats, heb je d'r ook niet echt zooi van.Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Als er 3 ton op de km-teller had gestaan (wat ie wss ook gelopen heeft) , had je t wss niks gevonden...Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by P78 View Postthom heb een hangar waar BBQ kanOriginally posted by Vladi View PostIk kan ook wel een loods regelen waarschijnlijk.
Maar beter op een parkeerplaats, heb je d'r ook niet echt zooi van.
Openbare parkeerplaatst lijkt me geen geschikt idee. DAN HEB JE GEEN KOELKAST VOOR KOUD BIER!
Teven kun je dan gewoon in de loods pitten en kun je bier drinken. Win win win.
Comment
-
koelkast met generator?Floccinaucinihilipilification
Comment
-
En jij denkt zeker dat er een meet komt ZONDER koud bier?Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
zondag de 13e in juli , (was dag van Dumpd )lijkt me wel een goede datumLast edited by DutchieSaxo; 03-14-2014, 12:42 PM.
Comment
-
Originally posted by Twannnd View PostJa kan ook, maar op een parkeerplaats BBQ'en is geen goed idee denk. Maar inderdaad bij iemand thuis is dat helemaal tof. bij Loekaaz miss?Originally posted by hb24 View PostIk zal echte goudgele pretpalen meebrengen, dat Nederlands stadswater is niks voor mijDon&Vlad || SOHK
Comment
-
Originally posted by DutchieSaxo View Postzondag de 13e in juli , (was dag van Dumpd )lijkt me wel een goede datum
Eens.
Wie woont het centraalst?Don&Vlad || SOHK
Comment
Comment