If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Je houd geen geld meer over zoveel petjes en 4puntsgordels je moet kopen.
gelukkig heb ik nog wat thunderdome cd's liggen dus dat scheelt weer. nee effe zonder gein. wil iets met meer vermogen als die benz en achterwielaandrijving. lijkt me een r33 een goede keus.
gelukkig heb ik nog wat thunderdome cd's liggen dus dat scheelt weer. nee effe zonder gein. wil iets met meer vermogen als die benz en achterwielaandrijving. lijkt me een r33 een goede keus.
Ik ben ook serieus, een R33 GTST (helemaal een witte) is de petjesgolf van deze generatie, koop je een mooie Lexus SC400 ofzo, of een 4deurs R32 als je een eckte Nissan baas bent.
Ik ben ook serieus, een R33 GTST (helemaal een witte) is de petjesgolf van deze generatie, koop je een mooie Lexus SC400 ofzo, of een 4deurs R32 als je een eckte Nissan baas bent.
R33 Skylines
Eensch maar desondanks toch een leuke auto. Ben inderdaad ook serieus aan het kijken naar een sc400/soarer. Vind dat echt toffe auto's. Weet alleen niet hoe het met betrouwbaarheid e.d. zit
Eensch maar desondanks toch een leuke auto. Ben inderdaad ook serieus aan het kijken naar een sc400/soarer. Vind dat echt toffe auto's. Weet alleen niet hoe het met betrouwbaarheid e.d. zit
Bij een Lexus V8 sterft de bestuurder eerder dan de motor. Zijn zwaar maar nog zeer rap
Turbos zijn wel een puntje, en zorg iig dat het een Japanse is, en geen Engelse. Dit ivm roest. Japan gebruikt geen tectyl, en als ie dan een jaar in de UK rijd zonder behandeld te zijn ..
Comment