If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nee, is ook niet cheap af zijn hoor. Haal die roest er maar eens af en meet met micro meter je "gerepareerde deel" tegen over de basis. E46 klauwen zijn zijn alu dus daar heb je sowieso geen troubels.het zou een ander verhaal zijn als de basis ook zo gecorodeerd was.
Vaak word bij meerdere pots rem klauwen wel nieuwe zuigertjes in gedaan, puur omdat je daar geen deviatie bij wil hebben en eerder schrankt.
Eigelijk wel, ik stond er gek genoeg ook van te kijken dat ik niet hoefde.. :S Normaal valt onder mijn werk ook alles wat een hoog risico heeft, dus ik dacht dat we wel zouden moeten.. Kan echter goed zijn dat ze ons niet wilden gebruiken omdat ze bang waren om het "open karakter" kapot zou maken aangezien we er best eng uit zien op een normale werkdag
Comment