If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Op moment vast is wel belangrijk, heb je alleen maar profijt van als je je wielen wisselt en aluminium heeft wel een beetje liefde nodig.
Voor meerdelige velgen houden de meeste mensen een moment van 25 tot 30nm aan, kruislings vastdraaien.
Als ze afgekit moeten worden moet je dat doen aan de achterkant, waar de rand het hart raakt (de naad) en niet onder de rand zelf, kit is voor dichting en niet voor hechting (veel gemaakte blunder).
De tering zeg. Gister auto helemaal gewassen en gewaxt. Staat die vandaag een half uurtje onder een boom en meteen tien vierkante meter schijt erop. Tyfus duiven, waar is me luchtbuks...
Voor het eerst in lange tijd dat de Rallye echt schoon was. :')
zeg hb, waar heb jij je boutjes van je RS binnengedaan?
of had je er nieuwe gekocht?
Die van de RS waren superzeldzame origineel geadoniseerde van BBS zelf, waren 20jaar oud en niks aan gedaan, normaal zijn ze elektrolytisch verzonken met vernis
En de RM's waren rvs exemplaren
Comment