Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Netjes! Maar officieel mag t niet denk?

Niet dat ik de mierenneuker wil uithangen, maar toch...
    Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• hoe willen ze bewijzen dat de auto NIET uit de VS komt? Oftewel: gedoogpolitiek
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• als hij uit US komt staat er een aantekening op je kenteken bewijs.

Comment

• Originally posted by DutchStance View Post
          BBS is de veilige optie, staat inderdaad ook mooi, maar laat ook zien dat je totaal geen originaliteit in je hebt. De massa vind het mooi, ik wil graag de de massa mijn auto mooi vind, dus dan maar BBS.

Heb het dan alleen over RS/RM. BBS heeft talloze andere mooie wielen gemaakt, maar die zie je vrijwel nooit, want dan "hoor je er niet bij". Moet zeggen dat dat in de VW wereld wel heel erg is. Daar is originaliteit in wielen (en styling) ver te zoeken.
          Dat is de ene helft van de menigte, de andere helft vind het een geweldig wiel en wil er op rijden ongeacht of ze er speciaal mee zijn of niet.

En originaliteitsprijzen pak je toch nooit, want zo'n beetje alles is wel een keer gedaan, en als het nog niet gedaan is is d'r meestal ook een reden voor
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• @Benz hierboven, ik vind het jammer dat de uitsparing groter is dan de plaat, ga je daar nog wat aan doen of laat je het zo?
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Boetes zijn prijzig voor zulke platen.

Ik heb blauwe platen op de kadett, ding is uit 81, maar koste me dik 100 euro bij een oplettende schrijfgrage kaffer.

Comment

• Die kutagenten ook

Comment

• Haha, ik heb een set BBS RC 041 gevonden, moet ze alleen nog in Frankrijk halen gaan, gelukkig is het maar 200 km
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

Comment

• Geen idee of ik hier ooit al een paar plaatjes in dit topic heb gezet, maar bij deze

Static '60 kever op Porsche gasburners met een 4" versmalde vooras

Comment

• Originally posted by mayhem View Post
                      Boetes zijn prijzig voor zulke platen.

Ik heb blauwe platen op de kadett, ding is uit 81, maar koste me dik 100 euro bij een oplettende schrijfgrage kaffer.
                      Ik gebruik gewoon een kleine sticker als nummerplaat
                      [ Aircooled Content ] 70's Fiat 500 Build

Comment

• Pieter veenstra iedereen/je mag zoveel plaatsen als je wil!!!

Dat slappe geouwehoer hier....
                        Meer foto's!!!!

Comment

• Originally posted by Vladi View Post
                          @Benz hierboven, ik vind het jammer dat de uitsparing groter is dan de plaat, ga je daar nog wat aan doen of laat je het zo?
                          Nee wordt nog wel aangepast, maar opzich vind ik het niet eens lelijk staan zo

Comment

• Aaaaaaardig gekke kever Piet!! Echt helemaal stoer!

HB, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.. Frankrijk klinkt erg ver weg, maar valt wel mee toch

Als de prijs de moeite waard is, gewoon doen natuurlijk

Comment

• Originally posted by GinoGJ View Post
                              als hij uit US komt staat er een aantekening op je kenteken bewijs.
                              oh... weer wat geleerd...
                              Zo denk ik dat ik in de afgelopen 2 jaar aan forum-madness, meer heb geleerd dan de volle 4 jaar HBO daarvoor
                              Last edited by loekaaz; 02-02-2013, 04:53 PM.
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Originally posted by iloow View Post
                                Aaaaaaardig gekke kever Piet!! Echt helemaal stoer!

HB, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.. Frankrijk klinkt erg ver weg, maar valt wel mee toch

Als de prijs de moeite waard is, gewoon doen natuurlijk
                                250 km valt idd heel goed mee en voor 400 euro kan ik ze niet laten liggen
                                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

Comment

Working...
                                X