Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja achter me achterramen zaten de gordels van achter. (Waar die zwarte doppen op zitten) Misschien dat ik daar een balk tussen maak/laat maken. Moet nog even kijken hoe het allemaal kan.

Comment

• Ik zou wel de bevestigingspunten van de gordels wat hoger maken man
      Dat dacht ik ook meteen,

Misschien een stang maken waar je hoedeplank zat

Zelf alleen ervaring met bmw

Comment

• Hoedenplank bevestiging is totaal niet stevig. Rij de komende tijd wel zo rond... Wil toch nog een halve kooi.

Comment

• Ja dat zal idd, maar ging meer om de hoogte :P

Comment

• Trouwens joost jouw e30 is hemels!

Comment

• trouwens joost jouw e30 is hemels!
              amen!!

Comment

• Originally posted by RallyePug View Post
                Hoedenplank bevestiging is totaal niet stevig. Rij de komende tijd wel zo rond... Wil toch nog een halve kooi.
                Hadden je gordels achter dan geen hoge bevestigingspunten? Dat zou een ideale plek zijn om zo'n stang tussen te doen. Ik zou er toch niet al te lang mee wachten... Het klinkt zeikerig maar het gaat wel om je veiligheid en meestal gebeuren dingen op het moment dat je ze net niet kan gebruiken.
                Het lijkt een klein dingetje, maar de bevestiging zo laag is niet voor niets in de racerij zwaar verboden...

De E30 van Joost is inderdaad smullen! Heel mooi zeg, zou er haast niet mee durven rijden:P

Comment

• Je gordels zitten idd wel vrij schuin naar onder!
                  Kun je geen stang aan je schokdemper bevestiging maken waar je ze aan doet?

Comment

• nog even een fototje gemaakt voordat mn winterwielen er weer onder gaan

Comment

• ^^ vette kar!

Idd straks weer over naar winterbandjes

Comment

• Weer wat verder met de blok, volgend week normaal klaar op de inlaat en uitlaat na

KEEP IT SIMPLE STUPID!!

Comment

• Wauw ziet er erg netjes uit hoor!
                          Complete revisie gehad?

Comment

• Originally posted by DDM View Post
                            Hadden je gordels achter dan geen hoge bevestigingspunten? Dat zou een ideale plek zijn om zo'n stang tussen te doen. Ik zou er toch niet al te lang mee wachten... Het klinkt zeikerig maar het gaat wel om je veiligheid en meestal gebeuren dingen op het moment dat je ze net niet kan gebruiken.
                            Het lijkt een klein dingetje, maar de bevestiging zo laag is niet voor niets in de racerij zwaar verboden...
                            Jep, daar wil ik die stang tzt ook tussen maken. Eerst eraan gedacht om ze nu vast aan die punten te maken. Maar dan zouden ze schuin zitten Dat is ook niet de bedoeling want dan heb je bij een klapper meteen een dwarslaesie
                            Wat je zegt klopt inderdaad, helaas heb ik er ervaring mee.

Morgen precies een jaar geleden. Was zo'n lekker karretje. 816kg, 120pk.

Originally posted by Joost View Post
                            Je gordels zitten idd wel vrij schuin naar onder!
                            Kun je geen stang aan je schokdemper bevestiging maken waar je ze aan doet?
                            Nope. Torsie-as dus geen veerpoten achter. Ik verzin er wel wat op.

Comment

• Originally posted by Joost View Post
                              Wauw ziet er erg netjes uit hoor!
                              Complete revisie gehad?
                              Alles is nieuw tot het laatste schroefje, enkel de 2 waterflenzen, die zijn niet meer te krijgen, maar worden in inox gemaakt als ze stuk gaan
                              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

Comment

• morgen een Golf mk2 halen
                                Facebook Sander Zuurbier
                                Instagram sanderz28

Twingo RS

Comment

Working...
                                X