Ja achter me achterramen zaten de gordels van achter. (Waar die zwarte doppen op zitten) Misschien dat ik daar een balk tussen maak/laat maken. Moet nog even kijken hoe het allemaal kan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by RallyePug View PostHoedenplank bevestiging is totaal niet stevig. Rij de komende tijd wel zo rond... Wil toch nog een halve kooi.
Het lijkt een klein dingetje, maar de bevestiging zo laag is niet voor niets in de racerij zwaar verboden...
De E30 van Joost is inderdaad smullen! Heel mooi zeg, zou er haast niet mee durven rijden:P
Comment
-
Originally posted by DDM View PostHadden je gordels achter dan geen hoge bevestigingspunten? Dat zou een ideale plek zijn om zo'n stang tussen te doen. Ik zou er toch niet al te lang mee wachten... Het klinkt zeikerig maar het gaat wel om je veiligheid en meestal gebeuren dingen op het moment dat je ze net niet kan gebruiken.
Het lijkt een klein dingetje, maar de bevestiging zo laag is niet voor niets in de racerij zwaar verboden...
Wat je zegt klopt inderdaad, helaas heb ik er ervaring mee.
Morgen precies een jaar geleden. Was zo'n lekker karretje. 816kg, 120pk.
Originally posted by Joost View PostJe gordels zitten idd wel vrij schuin naar onder!
Kun je geen stang aan je schokdemper bevestiging maken waar je ze aan doet?
Comment
-
Comment