Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fuck Dus toch een repost . Haha


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • Snap al die tjoenerts sowieso niet. Hele bodykits en nooit echt laag eigenlijk...

      Comment


      • das een aardige pooper scooper bij die tunert
        Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Hmm, me not like.. Vanavond de kever maar wat hoger geknald. Stiekem hoopte ik dat ik de luchtbalgen voor achter deze week nog op kon halen maar helaas.. In oude situatie had 'm blok een centimeter grondspelling, met 1 persoon erin. Aangezien ik aankomend weekend naar selected in gent ga, en vrouwlief mee gaat voor de zekerheid toch maar wat hoger geknald. Die wegen in belgie zijn nou ook niet echt top en het is een goede twee uur rijden..



          Wel fijn nu dat ik door die dropped extensions de as binnen 20 minuten op de veerplaat of in de veerplaat sleutel. Aangezien we een hotelletje met een paar vrienden hebben en dus zaterdag al aankomen, mis daar even omsleutelen Krikje en as steunen achterin, rateltje mee en het is zo weer een fiks stukje lager.

          Scene-whore

          Comment


          • Nice Bug! Inderdaad, gewoon ff sleutelen dan (helaas), maar liever niet hè.

            Ik vind het altijd jammer dat sommige alleen voor een event hun wagen er de dag van te voren 'ff' naar beneden schroeven en er niet daily zó mee rond gaan. Not representive!

            Comment


            • Maikel is dat in Beesd? Is bij mij in de buurt, heb je nog nooit zien rijden. dikke kevert hoor

              Comment


              • Lol heb m'n veren afgeslepen vooraan en achter is een torsie as. Die zet je niet zo 1,2,3 hoger op de poten, mijne gaat alleen omhoog voor de APK keuring anders past et niet op de brug


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • Originally posted by maikel_rox View Post
                  Aangezien we een hotelletje met een paar vrienden hebben en dus zaterdag al aankomen, mis daar even omsleutelen Krikje en as steunen achterin, rateltje mee en het is zo weer een fiks stukje lager.
                  Mooi zo laten staan, ziet er prima uit zo.

                  Even ter plekke verlagen is not done imo.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Er staat ook niet voor niets misschien haha. Ik ben er zelf ook geen voorstander van hoor, precies wat Subaruh zegt. Maar de oude situatie vind ik een stuk mooier ogen, anderzijds hou ik wel graag alles heel tijdens een ritje gent en terug.

                    Originally posted by Twannnd View Post
                    Maikel is dat in Beesd? Is bij mij in de buurt, heb je nog nooit zien rijden. dikke kevert hoor
                    Klopt Twannd! Bij het dorpsplein genomen. Waar kom je ergens vandaan dan?

                    Scene-whore

                    Comment


                    • das naais
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • ben wel fan van die Beetle, ziet er erg netjes uit !


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • Yessss nieuwe apk op de knipmobiel, dag erna gelijk maar weer naar beneden geschroeft!

                          Comment


                          • Woehoe, toch soms wel spannend zo'n aa P kaatje eejj.

                            Comment


                            • Originally posted by GinoGJ View Post
                              Yessss nieuwe apk op de knipmobiel, dag erna gelijk maar weer naar beneden geschroeft!
                              Ik zit bevend op mn telefoon te kijken, maat gooit hem er vandaag door als het goed is.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Spannend altijd haha, good luck!

                                Comment

                                Working...
                                X