Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuurlijk wel joh, geen stress Vladi!

    Comment


    • Ik ook apk... breng hem vandaag weg voor apk en lassen van de dorpels, hopen dat de dorpels het enige minpuntje is.

      Comment


      • Originally posted by Twannnd View Post
        Tuurlijk wel joh, geen stress Vladi!
        Juist wel stress, vrijdag geen vrij ivm werk.

        Dus APK duurt nog een weekje langer ofzo.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • Voor diegenen die niet in het velgen-topic actief zijn:

          Originally posted by loekaaz View Post
          over wieltjes gesproken...

          Look what I found @ work today...

          Originally posted by loekaaz View Post
          En natuurlijk heb ik de rest van het pretpakket op de foto gezet
          De (gepensioneerde, maar race-klare) 996 GT2 RSR van m'n baas TwinTurbo met approx. 900HP vermogen...
          Rechte pijpen, downpipes, en steekvlammen van een meter... Bwaaaaaah...



          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • Nondeju wat een apparaat.

            Comment


            • schroef die centerlocks er even af en dan kom ik ze wel voor 2 tientjes ophalen

              wat een dik ding joh

              Comment


              • Heb gisteren een Verhuis-Sprinter vol onderdelen van het apparaat gehaald bij APP Racing in Weesp. Wat een moois staat daar hee!
                Twin-Turbo LS-en en nog veel meer...

                Anywho, Ik heb een stapel BBS Centerlocks mee moeten nemen, veel carbon spul (splitters, spoilers en diffusers en nog een aantal overfenders en brede spatborden. Dus mocht iemand aan een 996 beginnen... Ik weet een adresje voor overfenders
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • potverpleuris wa een beest. k zou m;n linker teelbal verkopen om zon ding te bezitten
                  Kun je die baas niet ff keer lief aankijken voor een rondje op et terrein ofzo? i


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Inderdaad, je verdwijnt in die kachelpijpen o shjit.

                    Ben inmiddels verder door met een A4 avant 2.0T gereden te hebben vandaag. HIER

                    Comment


                    • Vandaag mijn WRX bekeken, hij is gewoonweg hetzelfde gehouden/gebleven.

                      Wel tof om (de auto zo weer) te zien. Op naar de volgende ride, no regrets!!

                      Comment


                      • I don’t think any UK show coverage is complete without a Stephen Brooks video. It’s certainly a nice way to bring our Ultimate Dubs coverage to a close for another year. Speaking to Stephen on the day, he was using the show as an excuse to put a Canon 1DC and its 4k resolution to …

                        Bekende auto als openingsfoto

                        Comment


                        • Haha gaaf , ook mooi filmpje . Had nie anders verwacht van speedhunters


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • jeeezzz wat een dik filmpje!

                            Comment


                            • Dat mannetje mag vaker filmpjes maken! Hoe die met die lijnen die meerdelige velg heeft weergegeven.. Tering das vet
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • Paddy is een goeie op en voor SH! Wel leuk dat de Jetta er op staat.



                                Ik had trouwens dinsdag in Capelle a/d IJssel nog een Nissan Z350 zien staan, zwart, laag, gold rims (?) en een S/W banner op zijn voorruit. Iemand? Ik had geen tijd om écht te gaan kijken helaas.

                                Comment

                                Working...
                                X