Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik ook man! was vorig jaar na Dumpd ook al de bedoeling maar toen niks van gekomen. Moet nu maar echt even geregeld worden. Als het een beetje midden Nederland wordt weet ik wel wat leuke parkeerplaatsen. Of een keer wekelijkse ricemeeting verpesten met dikke auto's

    Comment


    • 1.000+ mensen "teleurgesteld" voor een paar rand-debielen die je altijd wel hebt...

      Comment


      • Er zal wel meer zijn, je kan ook niet zomaar de oude locatie overtreffen.

        Wat vladi ook zegt, Internet fame heeft Dmpd gemaakt hoe kan het nu opeens zo zijn? ,

        Comment


        • Nope, ze hebben inmiddels een wat duidelijkere uitleg gegeven...

          Eigenlijk is het nu nog onzinniger.... Hahaha....


          Quote:

          As we receive registrations with the prices included they paid for their paintjob, their rims, the air system mounted... we are not getting the right people for DMPD. Even if the car is fantastic, it's not all about that attitude of spending money. Offcourse there are still a lot of real-authentic-scene people out there, no doubt about that! ;-) There is really a major change in the since since the first DMPD. But no worries, we'll be back in 2015 with something totally different ;-)
          Last edited by Riskant; 03-12-2014, 10:45 AM.

          Comment


          • ja die had ik ook gelezen, vond ik dus ook al kneiter vaag


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • Als ze dat zo'n probleem vinden laat je die gasten het terrein toch niet op? nee beter gelijk heel het evenement cancellen dat is vast beter.

              Comment


              • Ja tuurlijk, blazen ze het daarom af!

                Logisch verhaal ook.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Ik zeg,we organiseren gewoon een S|W NL meet.

                  Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                  Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                  Fiat Panda 1,2 Dynamic

                  Comment


                  • Ja goed idee, ik weet nog een mooie verlaten fabriek ongeveer in midden nederland, zijn weleens meetings gehouden. Dumpert of iets dergelijks was de naam!

                    Comment




                    • i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Noem het dan Ge-DMPD :p

                        Comment


                        • Als ze DAT als uitleg geven, gooien ze nu hun eigen ruiten in!

                          Natúúrlijk is deze uitleg waar het nu om gaat imho, divers en niet alleen de 'top dogs' (vaak met money) in the scene. En als je elk jaar andere wagens selecteert, hou je het fresh!
                          Stel ik stond op de eerste DUMPd, dan mag je pas 3 jaar later weer geselecteerd worden of zoiets.
                          Heb je tijd om wat te 'bouwen' of wellicht heb je al weer een andere auto?!
                          Wat is of was de essentie van DUMPd? Daar aan vasthouden en je sterk voor maken m.i.
                          Er is altijd commentaar, pro's en con's, live with it!!!

                          New meeting, all do come and see, GOAT (Greatest Of All Time).
                          Of is dat iets voor de 'top dogs' LMAO.....


                          Door toeval morgen eerst de Passat 3.2 FSI 4M DSG (2006) en dan in de middag een A4 3.0 V6 (2004).

                          Skoda zal volgende week worden waarschijnlijk. Vrijdag wel nog de 525 touring (2006) 'testen'.

                          Ben erg benieuwd naar de Passat morgen!
                          Last edited by Suburuuh; 03-12-2014, 03:27 PM.

                          Comment


                          • ^ x2

                            laat zien waar je voor staat en hou dat als evenement ook vast.
                            wel geinig dat je jezelf als "top-dog" een binnenplaats wilt toe-eigenen met een kassabonnetje.
                            Snap dan ook niet waarom Dumpd zich druk maakt over die gasten met centen,
                            lekker negeren. staan ze maar op de gewone parkeerplaatsen met hun trailerqueens.

                            Ma wat zeggen jullie d'r verder van om gewoon een datum te prikken en keer met z'n allen ergens af te spreken?


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Vanmorgen opende ik mijn Facebook en stoorde mij meer dan ooit tevoren aan die types die elke mogelijkheid aangrijpen om maar een foto van hun auto te plaatsen.
                                "aanwezig"-post en onwijs zielige pagina's als deze.

                                Is er nou niemand meer bescheiden en ingetogen en moet je alles maar doen om likes te verzamelen? Zijn die 100 likes op Facebook nou waar je het allemaal voor doet?
                                Moet je jezelf op de borst kloppen met "Ik Heb Een Dikke Wagen" pagina's en de Facebook credits die je erop verdient?

                                Hoezeer ik niet geloof in de reden die DMPD opgeeft en hoe erg ik ook vind dat DMPD een van de laatsten is die erover mag klagen, ze hebben wel gelijk

                                Facebook begint me elke dag een beetje meer de strot uit te hangen, naast een aantal buitenlandse connecties en connecties verderop in Nederland die makkelijk bij te houden zijn via Facebook is het vrijwel alleen nog maar een bron van ergernis.

                                Dit is overigens alleen nog maar de ergernis over de auto-scene, laat me aub niet beginnen over die like, tag en revolutie-starters. Zum kotsen.

                                (Ja, ook ons groepje heeft een eigen Facebook pagina met wat van onze foto's erop, ik weet het. Puur uit entertainment, niet om onszelf op de borst te kloppen)
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X